Skogslik Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) Har i det siste ringt ekstremt mye selgere. Hafslund strøm, kanal digital ++ Hva skjer... Sperrer jo ny nummer hver dag. Endret 13. februar 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Det ringte nettopp et nummer (sikkert selger e.l.) til meg også. Hvor får de nummeret fra? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) Slutt med damen. Vil bare kjøre inn i en lyktestolpe. Tror jeg må kjøpe noe Modafinil for å holde karakterene oppe dette semesteret. Motivasjonen er på under havbunnen etter dette. Hun var den eneste gode vennen min ...Keep up. Vet hvor kjipt det er at det blir slutt med en bestevennine. Trodde aldri jeg skulle komme over det etter at vi var sammen i 4 år, men jeg klarte det til slutt. Håper du kommer deg Hvordan kom du deg over det? Tok det lang tid?Føler det å bruke Tinder o.l bare gjør det verre atm ... :/ Endret 13. februar 2017 av Lami Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Det ringte nettopp et nummer (sikkert selger e.l.) til meg også. Hvor får de nummeret fra? Telefonkatalogen eller sider du har registrert deg på Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Ringte noen fra London i dag. Mistenker ShawAcademy. Hadde et kurs der og ble spammet med nedringinger fra de perioden under kurset ... Men finner ingen treff på gugle. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Det ringte nettopp et nummer (sikkert selger e.l.) til meg også. Hvor får de nummeret fra? Telefonkatalogen eller sider du har registrert deg på Jeg har vært sperret fra telefonkatalogen lenge, og har aldri oppgitt dette nummeret til noen (det er et reservenummer). Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Har i det siste ringt ekstremt mye selgere. Hafslund strøm, kanal digital ++ Hva skjer... Sperrer jo ny nummer hver dag. Prøv å vær i utlandet, og få slike samtaler.. Mine nummere har aldri vært offentlige, så jeg har aldri fått sånt. IOg da mener jeg : "Ikke brukt til facebook eller andre tjenester som krever mobilnummer, slik som "signal" som skal være så anonymt, men du må oppgi telefonnummer for å bruke det ) Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Ting som lukker seg av seg selv. Når jeg åpner noe er det for at jeg vil det skal være åpent! To eksempler. 1) Kjøkkenskuffene mine. De sklir sakte igjen av seg selv når jeg har dratt dem ut. Ikke litt irriterende når jeg skal legge tilbake bestikk etter vask.. 2) Døra til blokka. Her kommer jeg med henda fulle av tunge poser, låser opp, dytter opp døra, bøyer meg ned etter posene og får den h%#@etes døra i panna. JEG VIL LUKKE TING SELV NÅR JEG ER KLAR! Dagens utblåsning. Carry on. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Bruk en sandal eller sko for å holde døra åpen, hva er problemet? De lukker seg igjen slik at de skal smekke igjen og låse seg selv om du glemmer det. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Ja, det var lurt. Jeg skal ta med meg en sandal neste gang! Eller kanskje en støvel! Eller hva med en diger stein? Jeg har jo ikke noe annet å bære på. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Og digitale kjøkkenvekter som slår seg av av seg selv. Håpløst i sammenheng med tare-funksjonen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Har i det siste ringt ekstremt mye selgere. Hafslund strøm, kanal digital ++ Hva skjer... Sperrer jo ny nummer hver dag. Det var en selger som sa til meg, du kan ikke være riktig i hode, å det er etter jeg skjelte han ut i tlf etter jeg fant ut att det ikke var spørreundersøkelse men tigin, jeg gir leger uten grenser vær måned de fortjener vær kr da. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Gir også til Leger uten grenser. Lenke til kommentar
hsdhsfhsf Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 komfyrtopp med touchbetjening som skrur seg av hvis det kommer ett nanogram vann på touchknappene... platetopper med touch er og forblir det mest idiotiske og unødvendige skrotet som noen gang har blitt ansett som "high end".... Neste komfyr blir en italiensk gasskomfyr med SVÆRE messingkraner til gass... jeg driter i om det koster 100k, touch er skapt for sauer som ikke faktisk lager mat.... en proff kokk vil aldri i sitt liv klare å leve ett sekund med en touch-betjent platetopp.... det er RENT søppel. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Liker min gamle komfyr med forhøyede topper så når det koker over så har det ikke noe å si da vannet ikke renner noen plass Ikke noe problem å fosskoke Fjordlands Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) komfyrtopp med touchbetjening som skrur seg av hvis det kommer ett nanogram vann på touchknappene... platetopper med touch er og forblir det mest idiotiske og unødvendige skrotet som noen gang har blitt ansett som "high end".... Neste komfyr blir en italiensk gasskomfyr med SVÆRE messingkraner til gass... jeg driter i om det koster 100k, touch er skapt for sauer som ikke faktisk lager mat.... en proff kokk vil aldri i sitt liv klare å leve ett sekund med en touch-betjent platetopp.... det er RENT søppel. Problemet er at touchen er så lite responsiv, føler det tar et sekund før det registreres at jeg har trykka. Endret 14. februar 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Har i det siste ringt ekstremt mye selgere. Hafslund strøm, kanal digital ++ Hva skjer... Sperrer jo ny nummer hver dag. Det var en selger som sa til meg, du kan ikke være riktig i hode, å det er etter jeg skjelte han ut i tlf etter jeg fant ut att det ikke var spørreundersøkelse men tigin, jeg gir leger uten grenser vær måned de fortjener vær kr da. Stemmer ganske bra det, ja. Hadde du skjelt meg ut over telefon, så hadde jeg skreket tilbake. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Har i det siste ringt ekstremt mye selgere. Hafslund strøm, kanal digital ++ Hva skjer... Sperrer jo ny nummer hver dag. Det var en selger som sa til meg, du kan ikke være riktig i hode, å det er etter jeg skjelte han ut i tlf etter jeg fant ut att det ikke var spørreundersøkelse men tigin, jeg gir leger uten grenser vær måned de fortjener vær kr da. Stemmer ganske bra det, ja. Hadde du skjelt meg ut over telefon, så hadde jeg skreket tilbake. Hva behager hva mente du med det der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) En gang jeg bestilte noe på eBay fra usa, så gikk tiden. Så kom en melding fra selger, han spurte om jeg ville ha en sak til han tilbød.Neitakk skrev jeg, send det jeg har bestilt med en gang!Mer tid gikk og jeg glemte det. Så kom en ny melding med samme spørsmål. Wtf..tenkte jeg, har han enda ikke sendt varen og er frekk og spør igjen om jeg skal ha noe i tillegg. Da ..skjelte ikke han ut.. men sa sterkt i fra at jeg ikke ville ha NOENting, vennligest send pengene tilbake, ellers kontakter jeg politiet på hjemstedet ditt, dette er trakkasering! Skrev jeg.Da svarte han: Are you out of your mind "you retard". Pengene kom tilbake og jeg lot det bli med det.Men make til frekkhet.Holde igjen det jeg har bestilt bare for å prøve få meg kjøpe mer. Sånt finner jeg meg ikke i. Da blir jeg irritert. Endret 14. februar 2017 av Delvis Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Har i det siste ringt ekstremt mye selgere. Hafslund strøm, kanal digital ++ Hva skjer... Sperrer jo ny nummer hver dag. Det var en selger som sa til meg, du kan ikke være riktig i hode, å det er etter jeg skjelte han ut i tlf etter jeg fant ut att det ikke var spørreundersøkelse men tigin, jeg gir leger uten grenser vær måned de fortjener vær kr da. Var en som hånflirte av meg når jeg sa nei takk til billigere abonnement. Sa bare "lykke til med salg, må tilbake til min ordentlige jobb" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå