Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Sobril er skummelt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Prøvde Soblril engang, og merket absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Får ikke sove, som vanlig Har du oppfucka døgnrytme. Ja, for det er lett å ødelegge rytmen, men veldig vanskelig å få den rett igjen og når den har vært "fikset" en liten stund så går det på rævva igjen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Faen, tygde nettopp på sukkertøy og klarte å lage et hakk i fortanna som ble fikset med noe plastikk greier for et par uker siden Håper ikke tannlegen skal ha mye for å fikse den igjen, allerede gått noen tusenlapper. Har et lite håp om at plastikken normalt sett skal tåle mer enn som så og at hun fikser det uten betaling eller til en lav pris. Lov å håpe Da skal du normalt få det gratis igjen ja, fordi det er arbeid som skal holde noen år.. Men du kan ikke tygge på sukkertøy med fortanna med plastikk heller da. Hva er galt med å bruke jeksel? Eventuelt holde seg unna sukkertøy om man må bruke plastfortennene på de... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Dropp sukkertøy altogether Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 (endret) Sobril er skummelt Psykofarmaka og SSRI/lykkepiller, nozinan er forferdelige ting sammenlignet med ting som sobril... Eneste bakdelen jeg ser med sånt som sobril er at man må passe på at man følger det som legen har sagt, samt trappe ned rolig. Det er fare for avhengighet om man ikke følger legens dosering på esken eller dersom man er disponert for avhengighet... Ellers så er det 100 vis av bivirkninger på SSRI og Psykofarmika, sammenlignet så er benzo som Sobril et snilt lite lam. Endret 12. februar 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Lam kan også bite. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Får ikke sove, som vanlig Gå til legen. Jeg var hos legen med det problemet sist uke. Fikk en resept på Valium. Synes det var litt rart, men jeg klager ikke. Jeg liker Valium, så jeg tar gjerne den resepten. Jeg får gå til en annen lege og forklare problemet igjen. Jeg trenger sovemedisin, ikke angstdempere. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Fungerer ikke å søke på noe som helst lengre på forumet, finner ingenting. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Når jeg er innom en nettbutikk eller noe, og det stadig dukker opp sånne "pop up" beskjeder på nettsidene deres. "Vi er på facebook, besøk hos gjerne på facebook også" Så må man trykke på en bitteliten X i hjørnet av de irriterende pop up-greiene, før man kan lese videre. Men så snart man klikker seg videre, så dukker det automatisk opp en ny beskjed: "Skriv inn din epost-adresse og / eller telefonnummer, slik at vi kan oversvømme deg med irriterende nyhetsbrev hele tiden" Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Fungerer ikke å søke på noe som helst lengre på forumet, finner ingenting.Merket det selv. Reserveløsning til det er fikset: https://www.google.no/?gws_rd=ssl#safe=off&q=diskusjon.no Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Mye jeg kunne ha gjort, men finner ingen gnist til å gjøre noe med det Kan bruke timer på å planlegge noe og sekunder på å ruinere alt Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 (endret) Slutt med damen. Vil bare kjøre inn i en lyktestolpe. Tror jeg må kjøpe noe Modafinil for å holde karakterene oppe dette semesteret. Motivasjonen er på under havbunnen etter dette. Hun var den eneste gode vennen min ... Endret 12. februar 2017 av Lami Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Så det er ikke deg på bildet altså.. 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Slutt med damen. Vil bare kjøre inn i en lyktestolpe. Tror jeg må kjøpe noe Modafinil for å holde karakterene oppe dette semesteret. Motivasjonen er på under havbunnen etter dette. Hun var den eneste gode vennen min ... Keep up. Vet hvor kjipt det er at det blir slutt med en bestevennine. Trodde aldri jeg skulle komme over det etter at vi var sammen i 4 år, men jeg klarte det til slutt. Håper du kommer deg Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Fungerer ikke å søke på noe som helst lengre på forumet, finner ingenting.Merket det selv. Reserveløsning til det er fikset: https://www.google.no/?gws_rd=ssl#safe=off&q=diskusjon.no Synes som oftest det er bedre å gå på Google og bruke "site:diskusjon.no ting-jeg-vil-finne", gjelder mange forum og slikt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Sobril er skummelt Psykofarmaka og SSRI/lykkepiller, nozinan er forferdelige ting sammenlignet med ting som sobril... Nozinan: "The most common side effect is akathisia." Akathisia may range in intensity from a sense of disquiet or anxiety, to excruciating discomfort, particularly in the knees. Patients typically pace for hours because the pressure on the knees reduces the discomfort somewhat; once their knees and legs become fatigued and they are unable to continue pacing, they sit or lie down, although this does not relieve the akathisia. At high doses or with potent drugs such as haloperidol (Haldol) or chlorpromazine (Thorazine/Largactil), the feeling can last all day from awakening to sleep. When misdiagnosis occurs in antipsychotic neuroleptic-induced akathisia, more antipsychotic neuroleptics may be prescribed, potentially worsening the symptoms.[5] High-functioning patients have described the feeling as a sense of inner tension and torment or chemical torture. A term many sufferers use is the feeling like they want to "peel off their own skin." Døden er bedre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Jeg fikk Nozinan mot dårlig rygg en gang. Et pilleglass med 100 piller. Spiste ca 75 av dem over en periode på noen uker. Merket veldig liten effekt av dem, og ingen bivirkninger. Dette er selvsagt anekdotisk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Jeg fikk Nozinan mot dårlig rygg en gang. Et pilleglass med 100 piller. Spiste ca 75 av dem over en periode på noen uker. Merket veldig liten effekt av dem, og ingen bivirkninger. Dette er selvsagt anekdotisk. Det er sikkert ikke så farlig, jeg er bare livredd slike medisiner. Ble anbefalt å prøve ritalin av psykiater i fjor, men avslutta heller hele behandlingen. Ønsker ikke å ende opp en som en ufør fyr som ligger å rister med ufrivillige muskelbevegelser i fosterstilling på gulvet, samt miste evnen til å gå og snakke osv. Ikke at det skjer pga litt ritalin da, men så skeptisk er jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå