Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være en vanesak. Tok meg en stund også å kunne sove godt ved siden av min kjære.

Bodde med x'en i 5 år sammenhengene nesten, og hun "nye" har så og si bodd hos meg i et år snart. Så dette er noe nytt som plutselig har skjedd ?

Vi snudde sengen å omøblerte rommet for noen uker siden, mistenker at det er en stor faktor

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

at en "må" betale alle måneder for tjenester en kan få gratis perioder for å "prøve" tjenesten

Skulle vært en form for lojalitetsprogram

Jeg har f.eks vært uten Google Play for 1-2 uker da kortet gikk ut på dato, men valgte nå å gjenopta abb. og fikk da 1 måned prøveperiode...

Selv når jeg handler pizza så får jeg den 11. gratis

Lenke til kommentar

Årsavgift er en så irriterende og totalt unødvendig avgift. 

Heimevernet har kalt meg inn til øvelse igjen. Enda de har fortalt meg 3 ganger nå at jeg er dimmitert.

Nå gidder jeg ikke å kontakte de mer, vil se hva som skjer. Bor uansett ikke på adressen jeg er registrert på.

Lenke til kommentar

Vil ikke/klarer ikke bli kjent med nye folk. Sekundet jeg går inn på et utested eller en pub så vil jeg hjem. Jeg har ikke ord på hvor utilpass jeg føler meg.

Dama ville ha meg med ut, for å vise meg frem til venner. De må tro jeg er tidenes kjedeligste fyr. Jeg gikk tilbake til hotellrommet nå. Orker ikke "mingle"

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Vil ikke/klarer ikke bli kjent med nye folk. Sekundet jeg går inn på et utested eller en pub så vil jeg hjem. Jeg har ikke ord på hvor utilpass jeg føler meg.

Dama ville ha meg med ut, for å vise meg frem til venner. De må tro jeg er tidenes kjedeligste fyr. Jeg gikk tilbake til hotellrommet nå. Orker ikke "mingle"

Jeg avskyr sånt og kaller det sosial angst og tar benzomedisiner om jeg absolut skal på et sånt bukke og hilse møte... Jeg er absolutt ikke glad i å gå på sånt om det ikke er åpen bar der man kan trekke seg tilbake etter en rask hils, ja det er du ja, det er jo fint å hilse bla bla,  jeg setter meg her jeg...

Ellers registrerer jeg at du kaller dama du har hatt et år får "hun nye"...

Sikkert bare en vanesak, men nye dama, eller kjæresten osv høres bedre ut...

Nå var det forvirring i tråd her.. Får ta noe som irriterer da. Jeg irriterer meg for skambud på Finn eller hifisider. Ja det er jo sef tillatt, og noen ganger ler jeg bare... Jai kan komma i mora å henta den mobil 200kr, Elller Jag kan komma at henta subwooferen for 600kr kjapt och galent...

Mobiltelefonen var ny fra butikk med garanti, en Sony Xperia,  Subwooferen var i mint condition bra merke, med alt tilbehør og 5? meters signalkabel fra Supra... nypris 5400,- 12"  gikk for 2000,- Jeg satt den for 2200 for liker å slå av litt, men 600???

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Faen, tygde nettopp på sukkertøy og klarte å lage et hakk i fortanna som ble fikset med noe plastikk greier for et par uker siden :wallbash: 

Håper ikke tannlegen skal ha mye for å fikse den igjen, allerede gått noen tusenlapper.

Har et lite håp om at plastikken normalt sett skal tåle mer enn som så og at hun fikser det uten betaling eller til en lav pris. Lov å håpe  :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...