Kjøleskap Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Nettavisen med sak om jakker du MÅ kjøpe nå. Den første koster 30k. Nesten mer komisk enn irriterende. 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Alle de irriterende reklamene fra dagligvarebutikkene, som surrer og går overslt. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Alle de irriterende reklamene fra dagligvarebutikkene, som surrer og går overslt. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Kan du bare gi faen i ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 De har hvertfall ikke mast om det på Rema, så jeg bryr meg ikke. Verd prisen å ikke bry seg med plynderetHar Coop og Trump fra før av, og det for pokkerten meg holde.Eneste Jula, de maser støtt om den Julaklubben sin. Det er jeg ikke interessert i. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Alle de irriterende reklamene fra dagligvarebutikkene, som surrer og går overslt. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Gi meg en Sophie Elise blokker, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Nrk appen på Tvn har sluttet å virke, i hvert fall live greiene. Blæ! Endret 9. februar 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Moderatormelding Offtopic er splittet ut i egen tråd. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Endret 9. februar 2017 av Dragen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hvilken tråd, om hva, hvor? ( dette er ikke tilbakemelding, bare spørsmål...som kemsomhelst kan svare på ) 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hvilken tråd, om hva, hvor? ( dette er ikke tilbakemelding, bare spørsmål...som kemsomhelst kan svare på ) Klær og sko er dyrt, en diskusjonhttps://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1760574 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Det irriterer meg grenseløst når en diskusjon blir splittet ut i ny tråd. Det ødelegger flyten til denne tråden, og postene i den nye tråden blir ofte tatt ute av kontekst. I hvert fall når den legges i en forumdel jeg ikke vil assosieres med, som for eksempel Politikk og Samfunn. Da ser jeg meg nødt til å gå inn i den nye tråden og slette alle mine innlegg. Endret 9. februar 2017 av Skurupu 5 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Minner om Retningslinjene. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Har de blitt brutt da? Det må vel være greit med en liten diskusjon rundt det noen sier er irriterende. Er ikke det selve poenget med denne tråden? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 At jeg skummet igjennom retningslinjene uten å finne noe som var relevant for denne saken. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Det er jo klart at det Dragen mener er at når han tenker på minnene om retningslinjene så blir han grenseløst irritert. Og for ikke å bli snipet for offtopic: Søvnproblemer Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Selv. Fått en problem med at jeg sover utrolig dårlig når dama er hjemme. Sover som et barn alene.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Kan være en vanesak. Tok meg en stund også å kunne sove godt ved siden av min kjære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå