Dragen Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Awareness Act på Facebook. Åssen i helvete får jeg blokkert den jævla dritten uten å blokkere idioten som deler dritten? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Awareness Act på Facebook. Åssen i helvete får jeg blokkert den jævla dritten uten å blokkere idioten som deler dritten? Virker det med uBlock Origin Dragen, er usikker der.? https://chrome.google.com/webstore/detail/ublock-origin/cjpalhdlnbpafiamejdnhcphjbkeiagm?hl=no Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Det at alle tenker at de en gang skal selge eiendommen gjør at 99% av alle norske hus og leiligheter er identiske, sjelløse, og kjedelige. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Det at alle tenker at de en gang skal selge eiendommen gjør at 99% av alle norske hus og leiligheter er identiske, sjelløse, og kjedelige. Så si alt av eiendommer med "høy standard" har stor bruk av downlights, hvite eller lysegrå vegger, sort møblemang og enormt mye drit i fra home and cottage. Helt enig med deg her. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Hunden tar så fordømt stor plass i senga. Ja, men du elsker å ha hunden der til å kose med før du sovner, ikke lyv. Jeg liker å å ha hunden enten ved fotenden av senga, eller oppi i senga ved fotenden. Noen ganger lar jeg han komme helt opp i senga og jeg griper tak i hva som helst mens jeg sover. Så jeg griper tak i huden og spooner dyret. Eller kanskje dama vil spoone bikkja hvis hun er sur på meg, hgvem vet? Jeg kan ikke klage, dama er ikke så enig med det, da... EDIT: Jeg vet noen teorier flyter rundt, heldigvis er jeg sikker på meg selv. Det begynner bra, hun legger seg nederst i senga ved fotenden på sin side, der jeg ber henne ligger. Men i løpet av natta legger hun seg enten oppå meg, eller så smyger hun seg helt oppover klistret til meg. Får ikke rørt meg eller noen ting. Prøver og dytte på henne og hun svarer bare med å stønne. Haha. Jeg tror det er dominerende oppførsel, skal ikke forveksles med når en hund ligger over deg i fare situasjoner for å beskytte deg(mens du er skadet). (Det man trener noen hunder opp til) Edit: Det irriterer meg at jeg ikke kan dusje hver dag lengre, da huden produserer så mye fett da den tror den trenger det. Så jeg må kutte ned til dusjing annenhver dag heretter Endret 7. februar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Animasjonene på Witcher 3, ser ut som 10 år gammelt spill. Måten de beveger seg ujevnt på når nå de "gestikulerer" og snakker, og ansiktsutrykkene er horrible. Endret 7. februar 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Nettbanken til DNB er nede. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Tilbud. Jasså, så dere kan selge det for 150 kroner? Da prøver dere jo regelrett å lure meg, når dere vanligvis prøver å få meg til å kjøpe det for 2000 kroner! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Hvordan mener du det bør være?At det burde være en eller annen flekk i sentrum der man kan stå i en gate og betale på automat.Sjekket i dag at lille stripen ved Sumo/Starbucks i sentrum nå som man kunne betale på automat, er gått over til sone. Fml. Finnes på Nordnes og ved Outland. I Nygårdsgaten og Daniel Hansensgt. Det er også noen ved Rådhuset. Og på Høyden ved flere av fakultetene. Takk! Skal huske det til neste gang! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Skjorter uten brystlomme. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Skjorter uten brystlomme. + 1 Bruker mye poloskjorter. Og nesten hver gang jeg ser en jeg liker i butikken, mangler den brystlomme. Må ha den brystlommen med. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Skjorter uten brystlomme. Skjorter med brystlommer 5 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Folk som er vanvittig over-høflige hele tiden! Et par folk jeg kjenner, var interessert i å kjøpe noen greier gjennom finn.no Men tingene stod for langt unna der de bodde. Så de kontaktet noen de kjente, som bodde mye nærmere selgeren. De gikk med på å hente tingene, og oppbevare sakene en stund. Greiene kostet kanskje 15 000 kroner eller der omkring. Selgeren slengte også med ett par småting med på kjøpet, som han ønsket å bli kvitt. Disse småtingene ville kanskje ha kostet ett par hundre kroner, hvis det skulle kjøpes helt nytt gjennom en butikk. De jeg kjenner som skulle ha tingene, mente at han som hadde hentet tingene hos selgeren kunne få de småtingene fra selgeren - som bare kostet maks ett par hundre kroner uansett. Men han som hadde hentet tingene, mente at disse billige småtingene egentlig er "alt for mye" og at han aldri i verden kunne ta imot alt det. Så de neste samtalene mellom de jeg kjenner, og han andre fyren forløp seg omtrent slik: Han: "men jeg kan jo ikke ta imot alle de sakene der." De jeg kjenner: "å joda. Dette har du fortjent, når du var så snill og hentet alle de tingene for oss" Han: "men dette er jo alt for mye, jeg kan ikke ta imot alle disse tingene fra dere" De jeg kjenner: "men vi mener at du har fortjent de tingene, så du kan bare beholde det" Han: "men dette har jeg da virkelig ikke fortjent, det var jo bare hyggelig å hjelpe til" Og så videre, og så videre. Så det ble en god del mas frem og tilbake, før han typen endelig gikk med på å beholde de småtingene. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg skulle kjøpe en ting en gang som stod priset til £32. I kassa ble den slått inn med en pris på £25. Da gjorde jeg hu som ekspederte meg oppmerksom på det, og tilbød meg å vente mens hun sjekket om det var lagt inn feil pris på strekkoden. Hun takket for ærligheten jeg viste, og mente det skulle gå fint og at hun kunne finne ut av det senere. Følte meg bra etterpå Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg sier bare ifra om beløpet er for høyt ^^ 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg skulle kjøpe en ting en gang som stod priset til £32. I kassa ble den slått inn med en pris på £25. Da gjorde jeg hu som ekspederte meg oppmerksom på det, og tilbød meg å vente mens hun sjekket om det var lagt inn feil pris på strekkoden. Hun takket for ærligheten jeg viste, og mente det skulle gå fint og at hun kunne finne ut av det senere. Følte meg bra etterpå Jeg velger alltid denne ærlige veien, og det gir meg som regel mer tilbake over tid! Men ikke på Witcher 3, sa at en fyr kunne beholde pengene sine etter jeg gjorde en quest for han, men har ikke fått noe reward for det enda, hva faen, dette suger, nå skal jeg bli kriminell 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg fikk 100 kroner for mye tilbake i fra ei som var midlertidig bak kassa rundt juletiden, jeg gikk tilbake og spurte "er du sikker på at du ikke gav meg for mye tilbake?" Og hun sa hun var sikker, så jeg kjørte hjem. Tingen er, jeg hadde tatt en tusenlapp i fra et sted hvor jeg gjemmer små summer med penger, og hadde kun den tusenlappen med meg, så det var ikke vanskelig å merke at hun gav tilbake for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå