djgudleif Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann Herregud er det mulig å bli latere? Bruker å ta med en dunk varmtvann fra springen og hive over front og sideruter. Problem solved. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Lar bare bilen stå og gå til den blir varm og isen smelter. Synes det er mongo av universitetet jeg går på at de nekter å legge ut svar på gamle eksamensoppgaver. Andre skoler gjør det, det er veldig nyttig i forhold til trening til eksamen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Husk at det er dere som lar bilen stå på tomgang som har skyld i at folk på Maldivene og Tuvalu kommer til å bli slukt av havet! 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Husk at det er dere som lar bilen stå på tomgang som har skyld i at folk på Maldivene og Tuvalu kommer til å bli slukt av havet! EL-bilene sin feil da, siden de står på tomgang hele tiden Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 At alt i Bergen sentrum er soneparkering. Helt høl i huet. Resten må stå i parkeringshus, enten trangere enn f***** eller langt vekke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Hvordan mener du det bør være? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Husk at det er dere som lar bilen stå på tomgang som har skyld i at folk på Maldivene og Tuvalu kommer til å bli slukt av havet!EL-bilene sin feil da, siden de står på tomgang hele tiden Ja vel? Dette var nytt for meg :-P Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Hvordan mener du det bør være?At det burde være en eller annen flekk i sentrum der man kan stå i en gate og betale på automat.Sjekket i dag at lille stripen ved Sumo/Starbucks i sentrum nå som man kunne betale på automat, er gått over til sone. Fml. Endret 5. februar 2017 av Lami Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Det å forholde seg til åpningstider. Skulle ønske alt var åpent 24/7. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Hvordan mener du det bør være?At det burde være en eller annen flekk i sentrum der man kan stå i en gate og betale på automat.Sjekket i dag at lille stripen ved Sumo/Starbucks i sentrum nå som man kunne betale på automat, er gått over til sone. Fml. Finnes på Nordnes og ved Outland. I Nygårdsgaten og Daniel Hansensgt. Det er også noen ved Rådhuset. Og på Høyden ved flere av fakultetene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Husk at det er dere som lar bilen stå på tomgang som har skyld i at folk på Maldivene og Tuvalu kommer til å bli slukt av havet!EL-bilene sin feil da, siden de står på tomgang hele tiden Ja vel? Dette var nytt for meg :-P Samme her. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Folk: Du har fått deg ny PC? Jeg: Ja Folk: Ok. da skal du være med å spille dette spillet her. Så bare kjøp det på steam. Du skal spille med oss nå. Jeg: Sure, senere, skal prøve det og det spillet. Folk: Nei, du, det spillet der? Det er ikke noe bra. Vi synes ikke det er noe særlig. Du skal spille dette spillet. Med oss. Du har ikke noe frihet til noe annet, skjønner du ikke det? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Blokkeringknappen er veldig fin for slike folk 5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Dette er noen av mine IRL-venner da. De har aldri spurt hva jeg faktisk ønsker. Merker at jeg blir litt trist. Men ja, blir offline-spilling en stund kjenner jeg Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Du lærer andre hvordan de har lov å behandle deg. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Dette er noen av mine IRL-venner da. De har aldri spurt hva jeg faktisk ønsker. Merker at jeg blir litt trist. Men ja, blir offline-spilling en stund kjenner jeg Eller så kan du bare fortelle dem at du ikke ville spille med de? Ser ikke problemet her. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann Herregud er det mulig å bli latere? Bruker å ta med en dunk varmtvann fra springen og hive over front og sideruter. Problem solved. Skriv en liten oppdatering her inne den dagen du slenger 50-60 grader varmt vann på en bil som er -20 grader og fortell hvor stor sprekken ble! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann Herregud er det mulig å bli latere? Bruker å ta med en dunk varmtvann fra springen og hive over front og sideruter. Problem solved. Skriv en liten oppdatering her inne den dagen du slenger 50-60 grader varmt vann på en bil som er -20 grader og fortell hvor stor sprekken ble! Jess. Skal gjøre det! Da kan jeg endelig vrake bilen, akkurat nå er den passe kjørbar så jeg orker liksom ikke før den er helt fucked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå