Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke vegetarianere som blir mobbet, men veganere. Og grunnen er egentlig ganske enkel. De klarer ikke holde kjeft om det.

"Jeg heter Bjarne Fjott og jeg er forresten veganer. Jeg var på veganbutikken for å kjøpe veganmat og da kjøpte jeg veganpizza med vegan og betalte vegan vegan vegan vegan."

Jeg har aldri vært borti det her i det hele tatt.

Det er alltid sånne som deg som prater om veganere sånn, og aldri veganere selv.

Eneste jeg har sett er folk som klager over veganere som visstnok aldri klarer å holde kjeft om det.

Latterlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke huske at noen har oppsøkt meg og fortalt meg at vedkommende er vegetarianer/veganer eller brakt det opp i en unaturlig sammenheng.

Det jeg derimot merker er at når noen nevner at de er vegetarianere/veganere så prøver folk rundt å fortelle om at de kjenner noen andre som er vegetarianere/veganere, som om alle vegetarianere ser etter andre å dra på tur med eller noe.

Men tenk så digg om alle veganere dro på en tur sammen og aldri kom tilbake...?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke huske at noen har oppsøkt meg og fortalt meg at vedkommende er vegetarianer/veganer eller brakt det opp i en unaturlig sammenheng.

Det jeg derimot merker er at når noen nevner at de er vegetarianere/veganere så prøver folk rundt å fortelle om at de kjenner noen andre som er vegetarianere/veganere, som om alle vegetarianere ser etter andre å dra på tur med eller noe.

Ho prøvde få oss i tråden ikke spise kjøtt å pølser og biffer da, men vi slo til bake.

Haha, husker det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen

Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann

Herregud er det mulig å bli latere?
Lenke til kommentar

at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen

Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann

Spørs hvor lat du er det

Lenke til kommentar

Hørt om han som var så lat at han gikk to mil til butikken, fordi han ikke gadd å skrape bilen?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...