Emancipate Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 At ikke youtube klarer å få rett antall på nye videoer på mine subscriptions. Dette er lagd av verdens største firma når et gjelder å holde styr på hva man har sett, og så klarer de ikke dette. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 De har rotet det til noe veldig med YouTube. Den bjella kan ta seg en bolle Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Faen, Unge Mødre på FEM irriterer meg igjen. Dama ser på det. Musikken er overdreven, hver eneste scene skal ha teit musikk. Kids som sparker en ball? SIRKUSMUSIKK. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Forbanna DUMME mennesker! 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Er ikke vegetarianere som blir mobbet, men veganere. Og grunnen er egentlig ganske enkel. De klarer ikke holde kjeft om det. "Jeg heter Bjarne Fjott og jeg er forresten veganer. Jeg var på veganbutikken for å kjøpe veganmat og da kjøpte jeg veganpizza med vegan og betalte vegan vegan vegan vegan." Jeg har aldri vært borti det her i det hele tatt. Det er alltid sånne som deg som prater om veganere sånn, og aldri veganere selv. Eneste jeg har sett er folk som klager over veganere som visstnok aldri klarer å holde kjeft om det. Latterlig. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Kan ikke huske at noen har oppsøkt meg og fortalt meg at vedkommende er vegetarianer/veganer eller brakt det opp i en unaturlig sammenheng. Det jeg derimot merker er at når noen nevner at de er vegetarianere/veganere så prøver folk rundt å fortelle om at de kjenner noen andre som er vegetarianere/veganere, som om alle vegetarianere ser etter andre å dra på tur med eller noe. Men tenk så digg om alle veganere dro på en tur sammen og aldri kom tilbake...? 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Kan ikke huske at noen har oppsøkt meg og fortalt meg at vedkommende er vegetarianer/veganer eller brakt det opp i en unaturlig sammenheng. Det jeg derimot merker er at når noen nevner at de er vegetarianere/veganere så prøver folk rundt å fortelle om at de kjenner noen andre som er vegetarianere/veganere, som om alle vegetarianere ser etter andre å dra på tur med eller noe. Ho prøvde få oss i tråden ikke spise kjøtt å pølser og biffer da, men vi slo til bake. Haha, husker det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Moderatormelding Offtopic splittet ut i egen tråd. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Liverpool Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Star Wars går i en ukurant sal, men det er vel sånn det er når en venter såpass lenge Så da venter jeg nok på en god kvalitet nedlasting i stedet Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann miljøsvin Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann miljøsvin Bruker du el bil. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Anbefaler flytende isskrape Endret 14. februar 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann Herregud er det mulig å bli latere? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann Herregud er det mulig å bli latere? HA HA, Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann Herregud er det mulig å bli latere? Spørs hvor lat du er det Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 at det legger seg frost/is på bilen og at den dermed må skrapes før en skal ut med bilen Skulle egentlig på polet og butikken i dag, men giddet ikke tine bilen, så til Tirsdagen så blir det brød og vann Herregud er det mulig å bli latere? Hørt om han som var så lat at han gikk to mil til butikken, fordi han ikke gadd å skrape bilen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Lar bare bilen stå på i 10min ca så er isen tint. Nå irriterer tørrhoste. Kommer selvsagt sent på kvelden når det er leggetid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå