Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Når man føler en god følelse så begynner man å smile. Det samme gjelder andre veien, når du smiler så vil du føle en god følelse, kroppen funker sånn, kult ikke sant"

Nei. Det der fungerer ikke. Hvorfor kommer dere med sånne råd? Det har aldri funka for noen. Effekten er ikke merkbar i det hele tatt.

Har du noengang prøvd det selv før du kommer med slikt svada? "Vitenskapelig bevist". Nei.

Slutt. Kutt ut. Hadde det vært sånn så trenger man faen ikke lykkepiller eller psykolog.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hunden tar så fordømt stor plass i senga.

Ja, men du elsker å ha hunden der til å kose med før du sovner, ikke lyv. Jeg liker å å ha hunden enten ved fotenden av senga, eller oppi i senga ved fotenden. Noen ganger lar jeg han komme helt opp i senga og jeg griper tak i hva som helst mens jeg sover. Så jeg griper tak i huden og spooner dyret. Eller kanskje dama vil spoone bikkja hvis hun er sur på meg, hgvem vet?

Jeg kan ikke klage, dama er ikke så enig med det, da...

EDIT: Jeg vet noen teorier flyter rundt, heldigvis er jeg sikker på meg selv.

Det begynner bra, hun legger seg nederst i senga ved fotenden på sin side, der jeg ber henne ligger. Men i løpet av natta legger hun seg enten oppå meg, eller så smyger hun seg helt oppover klistret til meg. Får ikke rørt meg eller noen ting. Prøver og dytte på henne og hun svarer bare med å stønne. Haha. 

Lenke til kommentar

Å sette på plass en ny CPU. Jævla teknologi fra 1500-tallet, en merkelig sak som må presse den ned.

Man må faktisk ta i veldig hardt. Man vet ikke om man ødela hele dritten før senere.

Det skal riktignok godt gjøres nå til dags.

Kommer på tida der man hadde lange pins på prossesoren som ble bøyd straks man pusta på dem.

1500-tallet var ikke data da, :) deven hadde vi satt på youtube eller et spill da så hadde vi fått hørt det var onde ånder på ferde i den rare dingsen di så på pc da. ha ha :rofl:

Lenke til kommentar

Å sette på plass en ny CPU. Jævla teknologi fra 1500-tallet, en merkelig sak som må presse den ned.

Man må faktisk ta i veldig hardt. Man vet ikke om man ødela hele dritten før senere.

Kommer på tida der man hadde lange pins på prossesoren som ble bøyd straks man pusta på dem.

1500-tallet var ikke data da, :) deven hadde vi satt på youtube eller et spill da så hadde vi fått hørt det var onde ånder på ferde i den rare dingsen di så på pc da. ha ha :rofl:

WiFi-router laget av treverk

Lenke til kommentar

WiFi-router laget av treverk

okej sorry du.

Lenke til kommentar

Folk som deler memes og snakker nedlatende om vegetarianere hele tiden. Er det galt å avstå mat som forårsaker så mye frykt og redsel av nærmest torturerte dyr? Hvordan i all verden kan det være negativt å ikke spise kjøtt? Selv spiser jeg kjøtt, men jeg har masse respekt for de som ikke gjør det!

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Er ikke vegetarianere som blir mobbet, men veganere. Og grunnen er egentlig ganske enkel. De klarer ikke holde kjeft om det.

"Jeg heter Bjarne Fjott og jeg er forresten veganer. Jeg var på veganbutikken for å kjøpe veganmat og da kjøpte jeg veganpizza med vegan og betalte vegan vegan vegan vegan."

• Liker 9
Lenke til kommentar

Er ikke vegetarianere som blir mobbet, men veganere. Og grunnen er egentlig ganske enkel. De klarer ikke holde kjeft om det.

"Jeg heter Bjarne Fjott og jeg er forresten veganer. Jeg var på veganbutikken for å kjøpe veganmat og da kjøpte jeg veganpizza med vegan og betalte vegan vegan vegan vegan."

Er enig di greier ikke holde sjeft Dragen, har opplevd det i forumet her.

Lenke til kommentar

Kan ikke huske at noen har oppsøkt meg og fortalt meg at vedkommende er vegetarianer/veganer eller brakt det opp i en unaturlig sammenheng.

Det jeg derimot merker er at når noen nevner at de er vegetarianere/veganere så prøver folk rundt å fortelle om at de kjenner noen andre som er vegetarianere/veganere, som om alle vegetarianere ser etter andre å dra på tur med eller noe.

Lenke til kommentar

Kan ikke huske at noen har oppsøkt meg og fortalt meg at vedkommende er vegetarianer/veganer eller brakt det opp i en unaturlig sammenheng.

Det jeg derimot merker er at når noen nevner at de er vegetarianere/veganere så prøver folk rundt å fortelle om at de kjenner noen andre som er vegetarianere/veganere, som om alle vegetarianere ser etter andre å dra på tur med eller noe.

Ho prøvde få oss i tråden ikke spise kjøtt å pølser og biffer da, men vi slo til bake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...