Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når noen fra nærområdet begynner å snakke til deg på fornavn, og snakker som om

de kjenner deg så veldig godt - når det er folk du selv bare såvidt vet hvem er fra skoletiden

og sånt.

Så du bruker etternavn på folk..? Hadde *noen som helst* tiltalt meg med mitt etternavn så ville jeg sett *meget* rart på de.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når noen fra nærområdet begynner å snakke til deg på fornavn, og snakker som om

de kjenner deg så veldig godt - når det er folk du selv bare såvidt vet hvem er fra skoletiden

og sånt.

Så du bruker etternavn på folk..? Hadde *noen som helst* tiltalt meg med mitt etternavn så ville jeg sett *meget* rart på de.

Javel? Hadde reagert selv om det var en nabo som begynte å være på fornavn. Bare sånn uten videre.

Lenke til kommentar

Hunden tar så fordømt stor plass i senga.

Ja, men du elsker å ha hunden der til å kose med før du sovner, ikke lyv. Jeg liker å å ha hunden enten ved fotenden av senga, eller oppi i senga ved fotenden. Noen ganger lar jeg han komme helt opp i senga og jeg griper tak i hva som helst mens jeg sover. Så jeg griper tak i huden og spooner dyret. Eller kanskje dama vil spoone bikkja hvis hun er sur på meg, hgvem vet?

Jeg kan ikke klage, dama er ikke så enig med det, da...

EDIT: Jeg vet noen teorier flyter rundt, heldigvis er jeg sikker på meg selv.

FFS! Ulempe, ikke bakdel. Utrolig hvor vanskelig det er for folk.

At språkrådet nå godtar "bakdel" som et synonym for "ulempe" er en skandale.

FØKKINGS "STRØMMING" FOR HÆLVETTE.

VI skulle hatt et valg, uiten electortal colleges,hvor det kun var folkeantallet som avgjørte neste person.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Å sette på plass en ny CPU. Jævla teknologi fra 1500-tallet, en merkelig sak som må presse den ned.

Man må faktisk ta i veldig hardt. Man vet ikke om man ødela hele dritten før senere.

Det skal riktignok godt gjøres nå til dags.

Kommer på tida der man hadde lange pins på prossesoren som ble bøyd straks man pusta på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...