Mchansern Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Fenomenet "one pot pasta" Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Når noen fra nærområdet begynner å snakke til deg på fornavn, og snakker som om de kjenner deg så veldig godt - når det er folk du selv bare såvidt vet hvem er fra skoletiden og sånt. Så du bruker etternavn på folk..? Hadde *noen som helst* tiltalt meg med mitt etternavn så ville jeg sett *meget* rart på de. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Hunden tar så fordømt stor plass i senga. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Når noen fra nærområdet begynner å snakke til deg på fornavn, og snakker som om de kjenner deg så veldig godt - når det er folk du selv bare såvidt vet hvem er fra skoletiden og sånt. Så du bruker etternavn på folk..? Hadde *noen som helst* tiltalt meg med mitt etternavn så ville jeg sett *meget* rart på de. Javel? Hadde reagert selv om det var en nabo som begynte å være på fornavn. Bare sånn uten videre. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Hvorfor graver de ikke fiber her? De jobba jo med det i 2016. Gjør de ingen faens ting? Bare later seg på kontor? Kan de ikke bare brenne i helvete i såfall Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Frost i bakken kanskje? Kan jo være kjipt å grave da Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Jeg vet vel egentlig det da. Jeg vil ha mer enn 10mbit og må få ut irritasjon her Endret 31. januar 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 At dem har salami på pizzan og kaller det pepperoni....... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Fra finn.no: "ubrukt spillkonsoll med 21 spill selges" Hmmm... Ubrukt... Men kjøpt 21 spill til den... Jeg lukter løgn... 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Kan man se å få vekk disse forbaskede ulvene. Hund kjemper for livet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Noen poster på facebook kommer opp med stor skrift. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Telenor har blitt beordret til å blokkere torrent sider Tok meg hele 5 sekunder å finne en proxy som funker 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 FFS! Ulempe, ikke bakdel. Utrolig hvor vanskelig det er for folk. At språkrådet nå godtar "bakdel" som et synonym for "ulempe" er en skandale. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Men du poster jo så mange fine bakdeler, Uderzo. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Akkurat! De er så langt unna ulemper som du kan komme 2 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Hunden tar så fordømt stor plass i senga. Ja, men du elsker å ha hunden der til å kose med før du sovner, ikke lyv. Jeg liker å å ha hunden enten ved fotenden av senga, eller oppi i senga ved fotenden. Noen ganger lar jeg han komme helt opp i senga og jeg griper tak i hva som helst mens jeg sover. Så jeg griper tak i huden og spooner dyret. Eller kanskje dama vil spoone bikkja hvis hun er sur på meg, hgvem vet? Jeg kan ikke klage, dama er ikke så enig med det, da... EDIT: Jeg vet noen teorier flyter rundt, heldigvis er jeg sikker på meg selv. FFS! Ulempe, ikke bakdel. Utrolig hvor vanskelig det er for folk. At språkrådet nå godtar "bakdel" som et synonym for "ulempe" er en skandale. FØKKINGS "STRØMMING" FOR HÆLVETTE. VI skulle hatt et valg, uiten electortal colleges,hvor det kun var folkeantallet som avgjørte neste person. Endret 1. februar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Å sette på plass en ny CPU. Jævla teknologi fra 1500-tallet, en merkelig sak som må presse den ned. Man må faktisk ta i veldig hardt. Man vet ikke om man ødela hele dritten før senere. Det skal riktignok godt gjøres nå til dags. Kommer på tida der man hadde lange pins på prossesoren som ble bøyd straks man pusta på dem. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Irrasjonell redsel irriterer. For eksempel de som ikke kan reise til noen andre steder enn USA og vest-europa, fordi utlandet er farlig. Eller alle som er redd for hai. Endret 2. februar 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå