Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søvn

Kunne godt ha vært uten, da jeg tidligere sovnet og nå er jeg lys våken, så då må jeg sikkert lenge meg igjen når andre folk står opp

Jeg sov nettopp 20 timer etter å ha endelig rettet opp døgnrytmen >< Fin måte å starte uka på ja. lol

Lenke til kommentar

Dagbladet har "weekendtilbud". Hva faen? Weekend var noe man sa på 80-tallet. Det heter helg.

Jeg registrerte meg for å lese én artikkel. Men det gikk jo faen meg ikke å si opp abonnementet. Mulig jeg må vente én dag før jeg kan gjøre det, men fortsatt irriterende!

Lenke til kommentar

Folk som er stort sett enig med deg og snakker med deg med vanlig logisk respekt.

Med en gang noen andre er til stede, blir de en rak motsetning.
Da er de plutselig uenig med deg i nesten alt, og snakker mot deg med goddag-mann-økseskaft logikk. 

Utrolig mange som har den tendensen der, og det irriterer noe vanvittig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alle amøbene på finn.no som selger apple-produkter til sinnsyke priser. Det er jo dyrere å kjøpe ​en iphone 7 32GB brukt på finn enn ny i butikk, og da får du jo bytterett og 5 års reklamasjon i motsetning til "hei fikk denne av jobben (les: 2 års reklamasjon)... hbo 6600, bare brukt i 1 uke"

Endret av deleted
Lenke til kommentar

Var det ikke du som hadde kredittkortgjeld?

Det er det jo mange som har. Folk kjøper ting likevel.

Skaff deg et kredittkort og kjøp en pakke tyggis, da har du kredittkortgjeld.

Høres ut som jeg er helt invalid med 4000k i gjeld, det er snakk om 20k som jeg skal innfri i februar.

EDIT: Du minte meg på å betale regninga faktisk, takk

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...