Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 En vis mann på enogåtti år. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Nå velger man jo selv hvem som har tilgang til å trykke "dislike" på facebook om det fantes en slik knapp. Selv er jeg veldig selektiv på hvem jeg legger til som venn, og hadde ikke hatt noe problemer med det. Jeg vet når de jeg har på facebook er ironisk eller ikke (Siden jeg faktisk kjenner dem). Men de med 500 "venner" har nok sikkert noen få der de ikke liker i det heletatt. Kan vel si at jeg irriterer meg over de som tror det er status å ha mange facebook venner. Endret 7. januar 2011 av Neppe 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Har 434 ca selv. Ikke fordi det er noen "status" men, det er bare slik:p 1 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Det er greit med litt snø, men det finnes da grenser, Ser fram til en 3 timers lang snømåkeøkt. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Irriterer meg at de Prison Break oregamifuglene er så vanskelige å lage! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg lærte meg det på en natt, folk sluttet å bli imponert over det på en dag Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hater gruppearbeid! Jeg jobber best alene! 6 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Personer som motsier eller er uenige med meg. De burde ikke ha rett til å utale seg. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 At jeg våknet nå. Sovet i 13 timer wtf? Not cool. 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Personer som motsier eller er uenige med meg. De burde ikke ha rett til å utale seg. Alle som ikke er enige med meg irriterer jeg meg så grenslöst på. Alla som härmar mig. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hater gruppearbeid! Jeg jobber best alene! Er veldig enig. Gruppearbeid kan være positivt i noen tilfeller. I fjor når vi hadde Ungdomsbedrift (VG2) var det veldig kjekt å ha en gruppe, naturligvis. Denne gruppen fungerte godt, og vi jobbet utmerket sammen! Men vanlige skoleoppgaver.. som fremføringer, innleveringer osv. hvor man da deler karakter.... verste jeg vet. Iallefall om læreren selv har funnet ut at det er et sjakktrekk å sette sammen gruppene selv. Da tvinger læreren meg til å jobbe med folk jeg ikke fungerer sammen med, samtidig som h*ns innsats vil gå utover min karakter. Om det trekker karakteren opp eller ned bryr jeg meg om. Det blir uretferdig for en av partene uansett. Stor motstandet av dette. Dessuten er det mye deiligere å jobbe alene, da jeg kan gjøre ting i mitt eget tempo. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Gruppearbeid var det verste jeg visste på skolen. Jeg fungerer ikke om jeg tvinges til å jobbe med en gjeng jeg aldri prater med eller regelrett misliker. Og det var jo såklart det som skjedde hver gang, for alle skulle være kamerater og ingen skulle hate hverandre så lærerene satt elever som aldri ble sett sammen på samme gruppe så de kunne bli bedre kjent. Idioti var/er det. Ærlig talt synes jeg alle lærere i skolevesenet bør ta noen kurs i grunnleggende psykologi (de har vel kanskje dette allerede? Tving mer på dem i så fall) så de lettere kan oppdage elever de bare ikke kan gjøre sånt med. Jeg, som ekstremtilfelle av introvert, ble nesten ødelagt i skolegangen fordi jeg aldri fikk sitte alene når jeg selv ville og hele tiden ble tvunget til å samarbeide selv om jeg tydelig klarte meg bedre enn de fleste om jeg bare fikk jobbe alene. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Det er vel heller pensum som krever noe gruppearbeid, og ikke lærerne. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Joda, men da synes jeg elevene selv skal få lov til å velge grupper. Blir for dumt at man skal bli plassert på gruppe med folk man ikke er på faglig nivå med, eller elever man misliker. 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Bare sånn OT. Jeg ga deg "+" nr 1000;D Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 irriterer meg over svidde pannekaker Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) @ Quakie: Wow! Gratulerer! Endret 8. januar 2011 av Demonfudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå