djgudleif Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 (endret) http://trd.by/wtf/2017/01/24/Poserer-du-slik-p%C3%A5-%C2%ABselfies%C2%BB-Det-kan-v%C3%A6re-en-d%C3%A5rlig-id%C3%A9-14106612.ece Dummeste jeg har lest. Noensinne? For det første, facebook og instagram komprimerer bildene ekstremt mye. For det andre, man laster vel ikke opp RAW bilder i full oppløsning? For det tredje, fuck it, alle skjønner at dette er idioti. Ingen har bruk for fingeravtrykk. Endret 25. januar 2017 av DJ FROSK 1 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Folk som bruker sykt lang tid på å si noe. Ola stopper deg i døren og sier: "Du vent... øhh... det var en ting jeg skulle si.... øøh". Ja, kom til poenget da. Tenk, trykk, tal, heter det i forsvaret. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 "Du kan være så drittsekk noen ganger Kristian!" For faen ,jeg har da ikke skjult det faktum på noen år.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Er du Kristian Valen? Ikke veldig overraskende egentlig... 4 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Forbanna treigt nett! :-( Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Er du Kristian Valen? Ikke veldig overraskende egentlig... Jeg er ikke en cunt som dukker opp på lysaker med blankpistol og militærklær mens jeg truer politiet på livet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Sensurering *BLEEP* meg så *BLEEP* irriterende når de sensurerer aboslutt alt Samme med bilder som blir sensurert, spesielt i USA hvor de sensurerer uskyldige ting som rompesprekker og folk som viser fingern Lenke til kommentar
nugatti:D Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 E irritere meg over at eg irritere meg over meg sjøl, førr dæ e jo bære i gi faen, men e irritere meg uansett! Sånn, dæ va godt å få ut! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Skriftlig Trøndersk 4 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Sensurering *BLEEP* meg så *BLEEP* irriterende når de sensurerer aboslutt alt Samme med bilder som blir sensurert, spesielt i USA hvor de sensurerer uskyldige ting som rompesprekker og folk som viser fingern Vold er helt fint, men noe kropp er fyfy. Mens i Tyskland så har du massevis av "German edition" av spill, brutal vold osv Se på TF2, blod ble erstattet med godteri. Endret 26. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 https://www.nrk.no/troms/liker-ikke-at-dette-17-ar-gamle-bildet-sprer-seg-pa-nett-1.13341640 Brum , brum , brum...det er dårlig gjort å friste meg med sånt i vindusluka Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Skriftlig TrønderskJeg håper ikke du trodde innlegget over deg var trøndersk. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Mer bodø tror jeg. Æ hete Sophie Elise og æ e bloggar. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Skriftlig TrønderskJeg håper ikke du trodde innlegget over deg var trøndersk. Samme klassen Er selv Trønder, men har lært meg å skrive på bokmål Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Ei dame på jobb som normalt sett lukter "lett" svette, som sånn sett er tolerabelt til en viss grad, men i dag lukta hun regelrett surt. Var en skikkelig eim av "arbeidskar" over hele kontoret. Litt flaut når det er et sted der man får kundebesøk ofte. Ja, man kan jo si i fra, men det er aldri noen andre som gjør det, så vegrer man seg for å være den personen som må ta jobben. Men blir jo selvfølgelig aldri bedre om man holde kjeft... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Ei dame på jobb som normalt sett lukter "lett" svette, som sånn sett er tolerabelt til en viss grad, men i dag lukta hun regelrett surt. Var en skikkelig eim av "arbeidskar" over hele kontoret. Litt flaut når det er et sted der man får kundebesøk ofte. Ja, man kan jo si i fra, men det er aldri noen andre som gjør det, så vegrer man seg for å være den personen som må ta jobben. Men blir jo selvfølgelig aldri bedre om man holde kjeft... Har vært oppe i en tilsvarende situasjon. Var den som sa ifra.... Aldri igjen... Og ja, jeg sa ifra på en høflig og respektabel måte, men det ble like vel tatt imot på en dårlig måte. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Har hun en pult og/eller en fast arbeidsplass så går det an å plassere lukt produkter anonymt Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Eh, hun ble fornærmet og det er tilpass for henne, kanskje hun ikke dropper den dusjen før jobben lenger på grunn av det. Dog det kan være en medisinsk årsak til hvorfor hun lukter sånn, men da burde hun vært ekstra nøye også. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Si ifra. Hvis de blir sure, så er det dem det er noe i veien med. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Alt det gnålet om Donald Trump. Trumpen kan jo knapt lee ett øyelokk, uten at nyhetene skal diskutre i lange baner. I tillegg er det slle mulige slags "politiske eksperter" som skal diskutere opp og ned, og i mente.. Er jeg den eneste som er temmelig lei av alt dette maset nå? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå