Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

http://trd.by/wtf/2017/01/24/Poserer-du-slik-p%C3%A5-%C2%ABselfies%C2%BB-Det-kan-v%C3%A6re-en-d%C3%A5rlig-id%C3%A9-14106612.ece

Dummeste jeg har lest. Noensinne?

For det første, facebook og instagram komprimerer bildene ekstremt mye.

For det andre, man laster vel ikke opp RAW bilder i full oppløsning?

For det tredje, fuck it, alle skjønner at dette er idioti. Ingen har bruk for fingeravtrykk.

Endret av DJ FROSK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sensurering

*BLEEP* meg så *BLEEP* irriterende når de sensurerer aboslutt alt

Samme med bilder som blir sensurert, spesielt i USA hvor de sensurerer uskyldige ting som rompesprekker og folk som viser fingern

Vold er helt fint, men noe kropp er fyfy.

Mens i Tyskland så har du massevis av "German edition" av spill, brutal vold osv Se på TF2, blod ble erstattet med godteri.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Ei dame på jobb som normalt sett lukter "lett" svette, som sånn sett er tolerabelt til en viss grad, men i dag lukta hun regelrett surt. Var en skikkelig eim av "arbeidskar" over hele kontoret. :sick:    Litt flaut når det er et sted der man får kundebesøk ofte.   Ja, man kan jo si i fra, men det er aldri noen andre som gjør det, så vegrer man seg for å være den personen som må ta jobben.  Men blir jo selvfølgelig aldri bedre om man holde kjeft...

Lenke til kommentar

Ei dame på jobb som normalt sett lukter "lett" svette, som sånn sett er tolerabelt til en viss grad, men i dag lukta hun regelrett surt. Var en skikkelig eim av "arbeidskar" over hele kontoret. :sick: Litt flaut når det er et sted der man får kundebesøk ofte. Ja, man kan jo si i fra, men det er aldri noen andre som gjør det, så vegrer man seg for å være den personen som må ta jobben. Men blir jo selvfølgelig aldri bedre om man holde kjeft...

Har vært oppe i en tilsvarende situasjon. Var den som sa ifra.... Aldri igjen... Og ja, jeg sa ifra på en høflig og respektabel måte, men det ble like vel tatt imot på en dårlig måte.

Lenke til kommentar

Alt det gnålet om Donald Trump.

Trumpen kan jo knapt lee ett øyelokk, uten at nyhetene skal diskutre i lange baner. I tillegg er det slle mulige slags "politiske eksperter" som skal diskutere opp og ned, og i mente..

Er jeg den eneste som er temmelig lei av alt dette maset nå?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...