Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

"Hvis du ikke bruker stemmeretten din kan du ikke klage på samfunnet"

"Hvis du ikke var med på å lage maten du nettopp fikk servert kan du ikke klage på at det smaker dårlig"

"Hvis du ikke var med på å bygge denne bygningen kan du ikke klage på dens standard"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å ikke ville si hva du snakker om er litt rart, men adgang til mine ting? Nei.

Jeg snur ikke rundt hele skjermstativet for å sjekke emailen akkurat heller, men du forstår poenget mitt? Det er en klar grense jeg har satt.

Bare nysgjerrig, men hvorfor er det en klar grense du har satt? Lurer på hvorfor det betyr noe for deg om kona di har tilgang til dine ting.

Lenke til kommentar

Det å ikke ville si hva du snakker om er litt rart, men adgang til mine ting? Nei.

Jeg snur ikke rundt hele skjermstativet for å sjekke emailen akkurat heller, men du forstår poenget mitt? Det er en klar grense jeg har satt.

Bare nysgjerrig, men hvorfor er det en klar grense du har satt? Lurer på hvorfor det betyr noe for deg om kona di har tilgang til dine ting.

Hun er ikke kone, jeg tror nok at hun klarer lure meg inn i ekteskap etterhvert.

Hun kan se over skulderen min så mye hun vil, jeg gir hun ikke tilgang til noe av det jeg har, og jeg krever ikke tilgang til hennes ting, selv om vi har et litt uvanelig forhold.

EDIT: Jeg er en utrolig stor drittsekk også.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Hun er ikke kone, jeg tror nok at hun klarer lure meg inn i ekteskap etterhvert.

Hun kan se over skulderen min så mye hun vil, jeg gir hun ikke tilgang til noe av det jeg har, og jeg krever ikke tilgang til hennes ting, selv om vi har et litt uvanelig forhold.

EDIT: Jeg er en utrolig stor drittsekk også.

Du svarte vel egentlig ikke på spørsmålet mitt men. 

Var bare ment som et spørsmål av nysgjerrighet og ikke noen form for nedsettende dømming av deg eller noe sånt :)

Lenke til kommentar

Trump her..Trump der..Trump fanden meg hvor du snur deg. Blir snart gal av å se den stuten med

med det teite håret og høre påTrump mas overalt. 

Kan ikke mediene koble han ut litt og gi oss pittelittegrann Trump-fred? Men det er nok bare begynnelsen.

Vi kommer til å rape Trump før dette over. Hvis vi overlever da.

Nettaviser hadde jo filter mot noen tidligere. Desverre så påvirker US sine politikker oss, da vi ser opp til de.

Hadde jeg fått filter mot Trump (jeg er ikke engang en hater, men er bare drittlei) Martin Ødegaard, Erik Jensen, Sophie Elise og Karadishan-familien så skulle jeg vært rimelig fornøyd.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde jeg fått filter mot Trump (jeg er ikke engang en hater, men er bare drittlei) Martin Ødegaard, Erik Jensen, Sophie Elise og Karadishan-familien så skulle jeg vært rimelig fornøyd.

Får nesten ikke lest nettaviser da :p

Dette er nettopp grunnen til at jeg ikke leser nettaviser!

Dette minte meg på om hvor mye nettaviser irriterer meg. Spesielt VG sine sider. Alle reklamene demmes prøver å få de til å virke som om de er den mest seriøse avisen som finnes. også har 90% av innholdet demmes piss om folk som ikke betyr noe eller om ting som er absolutt ikke nyheter. "kim kardashian fant en femmer i rompesprekken". Nyheter.. not.

Finnes det i det hele tatt en nettavis som ikke har slike "nyheter"?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som ikke bryr seg om at X blir forbudt (slik at de ikke får tilgang, fordi det er blokkert), fordi "da bruker de bare VPN". Ingen tanke for at dette bare er en tunnel som kommer ut et sted, og hvis X blir forbudt i alle land, så hjelper ikke VPN, for tunnelen kommer ut et sted der det også er forbudt.

Dette er et spesialtilfelle av folk som ikke evner å tenke prinsippielt.

Lenke til kommentar

Avtalt å gi bort to stoler. Har bort dem ned og ut på fortau for henting. De møter ikke opp og slutter å svare.

Gaaaah

Høres kjent ut. Er ofte så mye tull når en prøver å kvitte seg med ting på finn! (antar at det var finn du brukte)

Jeg skulle gi bort en ryggsekk i forrige uke. Hadde avtalt med en fyr som skulle komme og hente kl 19.00. Han dukker selvfølgelig ikke opp. Får melding dagen etter at han ikke rakk det og at han skal stikke innom og sjekke om jeg fortsatt har den. Sånn irriterer meg noe jævlig! Når du først får noe gratis, så kan du vel iallefall holde avtalen og hente den! Eventuelt gi beskjed at du ikke rekker det. Jeg svarte at jeg hadde lovet den bort til en annen siden han ikke holdt avtalen. Så gikk jeg ut og kastet driten i søpla. 

Endret av VonMises
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Google har fjernet muligheten for å velge kvalitet på videoen når man bruker chromecast.

Nå kan jeg ikke se på YouTube-video på hytta uten å bruke opp datakvoten.

Den velger automatisk full HD.

Ender opp med å bruke en eldre laptop med HDMI, koblet til TVen.

Kun for å få velge kvalitet på steamingen.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Hår i halsen. Merket det når jeg trykket i meg brødkskiven på skolen, så for å ikke virke helt gal og ekkel valgte jeg å spise det fremfor å trekke det ut fra skiven i kjeften. Var like før jeg spydde.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...