00034343 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 For meg så oppfattet jeg det slik at vedkommende nesten sov ved hjulet. 120% bakre sjafør sin feil. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg ser slikt nesten hver dag når jeg er i norge, dvs hvit røyk og høy musikk.Dette har jeg aldri før sett. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Så var det dette med sene filmpremerer i Norge igjen. La La Land, som alle snakker om for tida, og som går på kinoer i resten av verden, kommer ikke hit før 24. februar. Norge er faktisk nederste land på premierelista på imdb. Ikke at jeg er såååå gira på å se filmen, men faen heller. Dette holder bare ikke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Filmer som er på kino i Norge har kommet ut på blu-ray i andre land Jeg laster kun ned filmer i blu-ray kvalitet, men hadde de kommet på blu-ray i butikken først så hadde jeg kjøpt de, men jeg venter ikke lengre enn nødvendig Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Det som irriterer meg desidert mest på (norske) flyplasser, er alle de forbanna amøbene som skal stille seg helt inntil bagasjebåndet. Jepp. Hver gang. Jeg vet ikke, men ser det kun blant norske. De er vel redd for å miste bagasjen. Men er så lett og gøy å bare si "ser du denne streken, den skal du bak!". Verste er når hele jævla slekten står trykket inntil båndet. Endret 20. januar 2017 av Lami Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 ...folk som irriterer seg over bagateller. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Latitude. Longtitude. Nei, hvor mange ganger må jeg få det inn med teskje at det heter longitude. Ikke longtitude. Endret 20. januar 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Latitude. Longtitude. Nei, hvor mange ganger må jeg få det inn med teskje at det heter longitude. Ikke longtitude. Ja, denne kjenner jeg meg igjen i Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Nei, det heter lat og long Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Trodde jeg hadde skrudd av 'lukk automatisk ved 650kr tap' på noen aksjer. Men jeg glemte å oppdatere, så den lukket automatisk å jeg tapte 650kr, nå er det på vei opp igjen.. Heldigvis ikke mye penger, men kjipt uansett Endret 20. januar 2017 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 "Studenter er late:)" "Jørgen(97) studerer fire bachelorgrader: -studenter er late" Når slikt blir brukt som argument i debatt om studiestøtta er for lav eller ikkje. Den ER for lav, enten studentar er late eller ikkje. Det kan virke som at politikarar generelt konsekvent unngår å høyre på studentar og andre innanfor feltet når utdanning og pedagogikk er tema. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Moderatormelding Politikksnakk splittet ut i egen tråd. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) At google har fått 1996-utseende med en boks rundt hvert søkeresultat. Edit: Vel å merke var det ikke sånn før, men det ser gammeldags ut. Endret 20. januar 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Moderatormelding Flyttet en god del Trump-innlegg til Trump-tråden. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Treige mennesker... Lenke til kommentar
Samara Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 At dama tror jeg har noe å skjule fordi jeg ikke liker å gi henne tilgang til telefonen og pc'en min (..) Jeg spør gjerne min kjære om han "leser noe spennende", eller hvem han tekster med. Ikke fordi jeg tror han skjuler noe eller ønsker å vite alt, men fordi jeg er nysgjerrig og syns det å inkludere hverandre på forskjellige måter er en fin ting Å ha tilgang til hans mobil/PC trenger jeg jo absolutt ikke, men jeg vet samtidig at det ikke er noe problem hvis jeg trenger å låne dem en sjelden gang. Dama di virker en smule sjalu hvis hun på noen måte krever å få tilgang/vite hva du gjør. Det kan da ikke være sunt i lengden? [vannfontener] Har spart hundrevis av kroner på å finne ut hvor disse er på Gardermoen.Gått meg forbi. Hvor er dette? Ontopic: Snorking irriterer meg. Får ikke sove når toget ved siden av meg starter. Ikke akkurat sjeldent at jeg må dulte borti ham og be om at han legger seg på magen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 På innenriks er det en på venstre side etter de første kioskene. Ganske lett å finne. En stund siden jeg har flytt utenriks, men mener å huske det var en rundt gate 42. Sjekk i nærheten av toalettene, så finner du dem nok. 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 At dama tror jeg har noe å skjule fordi jeg ikke liker å gi henne tilgang til telefonen og pc'en min. Noe liker jeg å ha privat, og sånn er det bare. Hvis jeg skriver meldinger med en kamerat spør hun hva vi skriver om. Det gidder jeg ikke å fortelle da jeg vil ha det privat. Da tror hun selvfølgelig at jeg har noe å skjule. Jeg gidder i hvertfall ikke å bry meg om hva HUN skriver til sine venninner. Vil ikke si du gir henne grunn til å være sjalu. Men du er veldig spesiell som absolutt ikke vil dele hva du snakker om:P Kjæresten min har tilgang til alt hos meg. Alle passord, til absolutt alt. At Hun har tilgang til mobilen min synes jeg er en selvfølge. Tenker da på om hun må ringe og jeg ikke er der. Kjæresten min snoker aldri uansett. Og om hun hadde gjort det så hadde det ikke betydd noe for min del. Hadde bare synes hun var teit. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 (endret) Det å ikke ville si hva du snakker om er litt rart, men adgang til mine ting? Nei. Jeg snur ikke rundt hele skjermstativet for å sjekke emailen akkurat heller, men du forstår poenget mitt? Det er en klar grense jeg har satt. Det som irriterer meg desidert mest på (norske) flyplasser, er alle de forbanna amøbene som skal stille seg helt inntil bagasjebåndet.Jepp. Hver gang. Jeg vet ikke, men ser det kun blant norske. De er vel redd for å miste bagasjen. Men er så lett og gøy å bare si "ser du denne streken, den skal du bak!". Verste er når hele jævla slekten står trykket inntil båndet.Jeg sitter på båndet, helt til det piper i 15 sekunder før det begynner å rulle (noe som kan ta en time på øde flyplasser) Og det er alltid 3-4 personer som gjør det samme etter jeg har satt meg ned. Endret 23. januar 2017 av Dr. Jones 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå