Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dama er treg med å flytte ut

Ja, mi har drevet på å kranglet over smådritt, jeg forstår at hun må få all driten ut av seg, "flushe systemet". Ikke for det at jeg bryr meg særlig mye, jeg tror faktisk jeg kan ærlig talt si at jeg hadde blitt lettet om hun hadde latt meg være i fred. Jeg havnet kun inn i dette forholdet ved et uhell.

Lenke til kommentar

Dama er treg med å flytte ut

Ja, mi har drevet på å kranglet over smådritt, jeg forstår at hun må få all driten ut av seg, "flushe systemet". Ikke for det at jeg bryr meg særlig mye, jeg tror faktisk jeg kan ærlig talt si at jeg hadde blitt lettet om hun hadde latt meg være i fred. Jeg havnet kun inn i dette forholdet ved et uhell.

Vi har gjort det samme, gått hverandre på nervene osv.

Vi klarer rett og slett ikke å bo sammen.

Så hun skal flytte ut, men vi skal fortsatt være sammen. Bare ikke samboere. Jeg vil aldri bo sammen noen igjen. Ødelegger så mye, selv mellom to som er glade i hverandre i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Disse bildene av forskjellige objekter som har en verdi og man skal liksom komme med det rette svaret i linje 3. Og uansett hvordan man vrir og vender på det er det ingen korrekte svar fordi en av linjene har endret + til * eller at ene objektet er endret litt på eller at det mangler + mellom linjene.

De begynner å bli oppbrukt nå....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kickstarter-generasjonen.

Konsept-teknologi er ikke KULT. Vi skal ikke lage noe fordi det er TØFT!!!!!! Phonebloks lolololo solar freakin roadways warggabble. Hater å se promovideoer og planer av ting som (dumme)folk bare sluker i seg. Idioter.

Bare fordi vi har hatt teknologiske gjennombrudd de siste 100 år betyr ikke det at det bør fortsette. Nå må vi nesten gå gjennom det vi allerede har, og gjøre slik at det funker bedre.

Lenke til kommentar

Kommentatoren i serien 5-stjerners middag (det søppelet hvor en "kjendis" inviterer andre "kjendiser" på middag). Får fysisk vondt av å høre på den amøben late som om han er i rommet og snakker til folka og gjør narr av de.

"Og her har jeg lagd bearnaise fra bunnen." (Person uttaler navnet på sausen riktig)

"Ja, du har det ja? Ser heller ut som bænnæsøs på pose det der."

TV3 prøvde seg på samme møkka med Gumball-serien deres for noen år siden. Sendte en klage og de svarte med at det var helt rett og at de aldri skulle gjøre det igjen.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kommentatoren i serien 5-stjerners middag (det søppelet hvor en "kjendis" inviterer andre "kjendiser" på middag). Får fysisk vondt av å høre på den amøben late som om han er i rommet og snakker til folka og gjør narr av de.

"Og her har jeg lagd bearnaise fra bunnen." (Person uttaler navnet på sausen riktig)

"Ja, du har det ja? Ser heller ut som bænnæsøs på pose det der."

TV3 prøvde seg på samme møkka med Gumball-serien deres for noen år siden. Sendte en klage og de svarte med at det var helt rett og at de aldri skulle gjøre det igjen.

Anders Hatlo er best.
Lenke til kommentar

Nordmenn som absolutt skal komme med noen "catchy" fraser på engelsk, veldig ofte....

Hvis de skal si noe positivt til noen;

"you're the beeeeeeeeeeeeest!"

Eller hvis man får seg en overasskelse:

"ooooh, my Gaaaaaaaaaaaaaaad!"

Det er irriterende, but however så glipper de norske ordene for meg og dermed må jeg ty til engelsk for å forklare meg.

Also: http://www.dagbladet.no/video/hUSXcMq2bsA

Hva i faen annet kunne det være? Jeg ser slikt nesten hver dag når jeg er i norge, dvs hvit røyk og høy musikk. Jeg er bakfull og jeg reagerte før de i videoen gjorde.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...