00034343 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Pyse. Jeg kan gå rundt her med den største samekniven som finnes her, men i sør så får jeg bot for en letherman. (Jeg går rundt med 1911 .45 i US) Endret 18. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Dama er treg med å flytte ut 2 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Dama er treg med å flytte ut Ja, mi har drevet på å kranglet over smådritt, jeg forstår at hun må få all driten ut av seg, "flushe systemet". Ikke for det at jeg bryr meg særlig mye, jeg tror faktisk jeg kan ærlig talt si at jeg hadde blitt lettet om hun hadde latt meg være i fred. Jeg havnet kun inn i dette forholdet ved et uhell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Du sklei? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Dama er treg med å flytte ut Ja, mi har drevet på å kranglet over smådritt, jeg forstår at hun må få all driten ut av seg, "flushe systemet". Ikke for det at jeg bryr meg særlig mye, jeg tror faktisk jeg kan ærlig talt si at jeg hadde blitt lettet om hun hadde latt meg være i fred. Jeg havnet kun inn i dette forholdet ved et uhell. Vi har gjort det samme, gått hverandre på nervene osv. Vi klarer rett og slett ikke å bo sammen. Så hun skal flytte ut, men vi skal fortsatt være sammen. Bare ikke samboere. Jeg vil aldri bo sammen noen igjen. Ødelegger så mye, selv mellom to som er glade i hverandre i utgangspunktet. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Vi har ikke noe "kan ikke bo sammen", jeg liker at noen tar hunden ut på morgenen mens jeg sover. Tror desverre at vi passer til hverandre og dermed sitter vi fast med hverandre. Hadde ikke sørget om jeg ble singel heller. Fuck it. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Disse bildene av forskjellige objekter som har en verdi og man skal liksom komme med det rette svaret i linje 3. Og uansett hvordan man vrir og vender på det er det ingen korrekte svar fordi en av linjene har endret + til * eller at ene objektet er endret litt på eller at det mangler + mellom linjene. De begynner å bli oppbrukt nå.... 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Only 1% can solve this.. Til dere over her, jeg har selv vært i forhold hvor jeg ikke var lykkelig. Et tips som garantert funker, finn en annen.. Evt vær singel 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Latskap bør utryddes. https://www.youtube.com/watch?v=QWwSN1QBPlY Skrev brev til Hitlers livvakt faktisk men fikk ikke svar , han var da blitt veldig veldig gammel. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) http://knowledgenuts.com/2013/09/08/gandhi-was-a-creepy-racist/ Samme som folk som går rundt med Che Guevara merch. Har ingen peiling om hva forrige ledere faktisk sto for? Endret 19. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Kickstarter-generasjonen. Konsept-teknologi er ikke KULT. Vi skal ikke lage noe fordi det er TØFT!!!!!! Phonebloks lolololo solar freakin roadways warggabble. Hater å se promovideoer og planer av ting som (dumme)folk bare sluker i seg. Idioter. Bare fordi vi har hatt teknologiske gjennombrudd de siste 100 år betyr ikke det at det bør fortsette. Nå må vi nesten gå gjennom det vi allerede har, og gjøre slik at det funker bedre. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Generel respons: Takk gud for at vi ikke hadde facebook i min tid. Faen, jeg begynner å bli gammel Endret 19. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Folk med talefeil som blir brukt til narrator. Det er ikke innenfor. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Kommentatoren i serien 5-stjerners middag (det søppelet hvor en "kjendis" inviterer andre "kjendiser" på middag). Får fysisk vondt av å høre på den amøben late som om han er i rommet og snakker til folka og gjør narr av de. "Og her har jeg lagd bearnaise fra bunnen." (Person uttaler navnet på sausen riktig) "Ja, du har det ja? Ser heller ut som bænnæsøs på pose det der." TV3 prøvde seg på samme møkka med Gumball-serien deres for noen år siden. Sendte en klage og de svarte med at det var helt rett og at de aldri skulle gjøre det igjen. Endret 19. januar 2017 av Dragen Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Nordmenn som absolutt skal komme med noen "catchy" fraser på engelsk, veldig ofte.... Hvis de skal si noe positivt til noen; "you're the beeeeeeeeeeeeest!" Eller hvis man får seg en overasskelse: "ooooh, my Gaaaaaaaaaaaaaaad!" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Ser ikke helt problemet. Engelsk vil snike seg mer og mer inn i språket.Ingen vits å stritte i mot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Kommentatoren i serien 5-stjerners middag (det søppelet hvor en "kjendis" inviterer andre "kjendiser" på middag). Får fysisk vondt av å høre på den amøben late som om han er i rommet og snakker til folka og gjør narr av de. "Og her har jeg lagd bearnaise fra bunnen." (Person uttaler navnet på sausen riktig) "Ja, du har det ja? Ser heller ut som bænnæsøs på pose det der." TV3 prøvde seg på samme møkka med Gumball-serien deres for noen år siden. Sendte en klage og de svarte med at det var helt rett og at de aldri skulle gjøre det igjen. Anders Hatlo er best. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Nordmenn som absolutt skal komme med noen "catchy" fraser på engelsk, veldig ofte.... Hvis de skal si noe positivt til noen; "you're the beeeeeeeeeeeeest!" Eller hvis man får seg en overasskelse: "ooooh, my Gaaaaaaaaaaaaaaad!" Det er irriterende, but however så glipper de norske ordene for meg og dermed må jeg ty til engelsk for å forklare meg. Also: http://www.dagbladet.no/video/hUSXcMq2bsA Hva i faen annet kunne det være? Jeg ser slikt nesten hver dag når jeg er i norge, dvs hvit røyk og høy musikk. Jeg er bakfull og jeg reagerte før de i videoen gjorde. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Haha. Så det milevis før han traff ja 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Man fortsetter da ikke å kjøre inn i sånn røyk. Kjører ikke lenger enn det man ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå