Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Legger ut en lampe til 500,- på finn.

"Hei, er lampa solgt?"

"Neida, har den fortsatt"

"Selger du den for 300,-?"

Eller du har lagt ut en gjenstand til 300,- og får denne:

kjøper den for 300,- hvis du betaler frakten

så i realiteten sitter man igjen med en 130,- etter at posten skal ha sitt (forutsatt det skal sendes med norgespakke).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående sikkerhetskontroll ja.

Reiste til LGW og nå er de begynt med å ta ut kamera fra kofferten. Det måtte jeg ikke hjem igjen. Idiotisk. Kamera?!

Norwegian. Skulle hjem i går og gaten stengte faen me 45min før det skulle ta av. Er det lov? Endte opp med å ta av sånn 15min før avgang og resulterte i at jeg måtte kaste fra meg alt fra taxfreen og fikk ikke handlet en dritt på LGW. Så gøy å komme hjem tidlig<33

Flyr aldri med Norwegian igjen. Forbanna drittselskal uten like. Ikke en dritt å tilby ombord, betale for kolli, stenger gaten 45 min før avgang. Nei og nei.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Virkelig? Har aldri opplevd det. Nordmenn er derimot flinke til å flytte seg om du høflig ber dem om det når din koffert kommer på båndet.

Kanskje det er verre på typiske ferie og charterflyvninger. Det verste er når alle skal ha hele familien og bikkja trøtt oppi båndet.

Lenke til kommentar

Noen få prosent av nordmenn , hvis man ser bort fra de som ikke orker å stå eller som ikke får plass foran båndet. Man får ikke poeng for å gjøre riktig men av feil tankerekke eller på grunn av tilfeldigheter.

Rop "Er det mulig å gjøre litt plass her?", så skvetter folk til side. Husk å si takk, dog bare med halvparten så høy stemme.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg liker forsatt ikke blomkålsuppe. Jeg liker heller ikke apotek, er sikker på at en snegl får gjort mer på den tiden en de jeg møter bak kassen.

Prøv bacon på toppen. Hahaha, nå ble jeg sulten..

Har det klikka for deg ? :p Vil ikke ødelegge forholdet mitt med Bacon

Lenke til kommentar

Poteter er grei vomfyll, men jeg har ikke det i huset selv da jeg ikke gidder å koke potet, da jeg må ha saus i tillegg, alt for mye arbeid

Jeg har i mange år plantet og høstet poteter og jeg tåler faen ikke smaken av de.

Føkk poteter, med mindre de er blitt til vodka, da.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Poteter er grei vomfyll, men jeg har ikke det i huset selv da jeg ikke gidder å koke potet, da jeg må ha saus i tillegg, alt for mye arbeid

Neida. Når jeg spiser poteter så pleier jeg å hive dem i ovnen og glemme dem en time, og sa ha salt og pepper og rømme til <3 nammeste ever. Sleng inn noe laks når det er 15-20 min igjen og så har du en hel middag.

Lenke til kommentar

Jeg liker forsatt ikke blomkålsuppe. Jeg liker heller ikke apotek, er sikker på at en snegl får gjort mer på den tiden en de jeg møter bak kassen.

Jeg ELSKER bacon. Trust me, du vil aldri se på blomkålsuppe med samme øyne igjen når du innser at du kan ha bacon til, og det passer perfekt <3 Er noe med blomkål + salt bacon som er driiitdigg.

Lenke til kommentar

Mandelpoteter er godt, spesielt med litt smør, ei skje rømme, noen urter og et lite dryss pepper.

Det er nesten slik at jeg tilbyr å sende noen poteter du kan dyrke selv. Mandelpoteter er jævlige.

DVS Poteter med "spuds" på som du legger i jorden. Vet ikke hva det heter på norsk.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Neida. Når jeg spiser poteter så pleier jeg å hive dem i ovnen og glemme dem en time, og sa ha salt og pepper og rømme til <3 nammeste ever. Sleng inn noe laks når det er 15-20 min igjen og så har du en hel middag.

Jeg har en hel middag med bare laksen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg ELSKER bacon. Trust me, du vil aldri se på blomkålsuppe med samme øyne igjen når du innser at du kan ha bacon til, og det passer perfekt <3 Er noe med blomkål + salt bacon som er driiitdigg.

Jeg skal vurdere det, fyller halvparten av pannen med bacon. Det kan ikke slå feil.

Bortsett fra hjerteinfarkt så klart.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...