Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 At Beavis og Butt-head er glemt , I love those sob knuckleheads Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Folk som kjører bil til postkassa for å hente post når den er kun 50 meter unna huset. Latskap bør utryddes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg liker forsatt ikke blomkålsuppe. Jeg liker heller ikke apotek, er sikker på at en snegl får gjort mer på den tiden en de jeg møter bak kassen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) Folk som kjører bil til postkassa for å hente post når den er kun 50 meter unna huset. Latskap bør utryddes. Det har mer å gjøre med å vise klasse. Postens tarvelige behandling av vestkanten Toppsaken på denne utgaven av Montebellonytt er Postens utidige forskjellsbehandling av vestkantbeboerne. For mens man på østkanten ofte kan plukke opp dagens korrespondanse på sin egen dørmatte, må man på Montebello ofte kjøre bilen flere titalls meter, helt ned til porten inn til eiendommen! Endret 17. januar 2017 av BadCat Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) Jeg liker forsatt ikke blomkålsuppe. Jeg liker heller ikke apotek, er sikker på at en snegl får gjort mer på den tiden en de jeg møter bak kassen. Prøv bacon på toppen. Hahaha, nå ble jeg sulten.. Endret 17. januar 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Folk som ikke takler at noen er uenige med dem... Og så setter de seg selv umiddelbart i offer-rollen, og begynner å sutre over hvor "forferdelig slemme" alle er mot dem. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 At alt av elektroniske ting plutselig må ut av sekken eller kofferten i sikkerhetskontrollen på flyplasser. Slik var det ikke for to-tre år siden. Har det plutselig blitt umulig å se på den røntgenmaskina om kameraet eller DS-en min er en bombe? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 At alt av elektroniske ting plutselig må ut av sekken eller kofferten i sikkerhetskontrollen på flyplasser. Slik var det ikke for to-tre år siden. Har det plutselig blitt umulig å se på den røntgenmaskina om kameraet eller DS-en min er en bombe? Og det gjør det mye lettere for tyver og å glemme igjen ting i kontrollen.... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Sikkerhetskontrollen er latterlig, forventer at man skal slippe klokker og dingser for hundretusener ut av syne. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Også denne 100 ml-regelen da. Skal den liksom forhindre noen i å sprenge flyet? Jeg mistenker at den kun eksisterer for at folk skal kjøpe usedvanlig overpriset vann og brus på flyplass-kiosken. Heldigvis slipper tomme flasker gjennom kontrollen, så jeg pleier bare å fylle de opp på drikkefontenene. Har spart hundrevis av kroner på å finne ut hvor disse er på Gardermoen. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Sikkerhetskontrollen er latterlig, forventer at man skal slippe klokker og dingser for hundretusener ut av syne. Har hørt en historie om en som plutselig "mista" iPaden sin gjennom sikkerhetskontrollen. Han ble helt fortvilet og insisterte på å få se videoopptak, men da dukket den plutselig opp igjen fra ingensteds. Vet ikke om historien er sann, men man skal ikke se bort fra at det kan skje heller. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 I nettbank:Engangskoden er dessverre brukt tidligere. Prøv igjen om 1-2 minutter.Som svar på betaling: Tjenesten er dessverre utilgjengelig. Prøv igjen senere. (Senere: betalingen gikk faktisk igjennom.) Endret faktura for kredittkortFra 5. januar er giroen og e-Fakturaen for ditt kredittkort endret. Du kan fortsatt betale minimumsbeløpet eller mer, men nå står hele ditt skyldige beløp i giroens betalingsfelt. Javel, jeg har ingen kredittkort i den banken.Ved oppstart av chat:En feil har oppstått: Tilkoblingen til banken er dessverre brutt. Samtalen er avsluttet. Prøv igjen senere. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Ja... Sparebank1 var nede i stad. Irriterende... Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Jeg finner ikke ferdigkokte poteter på hermetisk boks i norge. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Takk gud for det. 2 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Nei, jeg spiser ikke poteter selv. Men er jo kjekt å ha noe motbydelig å dra opp i fra skapet hvis noen spør om poteter. Endret 18. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Poteter er grei vomfyll, men jeg har ikke det i huset selv da jeg ikke gidder å koke potet, da jeg må ha saus i tillegg, alt for mye arbeid Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 De selger ferdigkokte poter i vacumpakninger. Kjøper det rett som det er. Poter er da en must til middag. Hvordan folk ikke vil spise poter er ganske irriterende. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Legger ut en lampe til 500,- på finn. "Hei, er lampa solgt?" "Neida, har den fortsatt" "Selger du den for 300,-?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå