Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg liker forsatt ikke blomkålsuppe. Jeg liker heller ikke apotek, er sikker på at en snegl får gjort mer på den tiden en de jeg møter bak kassen.

Lenke til kommentar

Folk som kjører bil til postkassa for å hente post når den er kun 50 meter unna huset. Latskap bør utryddes.

Det har mer å gjøre med å vise klasse.

Postens tarvelige behandling av vestkanten

Toppsaken på denne utgaven av Montebellonytt er Postens utidige forskjellsbehandling av vestkantbeboerne. For mens man på østkanten ofte kan plukke opp dagens korrespondanse på sin egen dørmatte, må man på Montebello ofte kjøre bilen flere titalls meter, helt ned til porten inn til eiendommen!

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

At alt av elektroniske ting plutselig må ut av sekken eller kofferten i sikkerhetskontrollen på flyplasser. Slik var det ikke for to-tre år siden. Har det plutselig blitt umulig å se på den røntgenmaskina om kameraet eller DS-en min er en bombe?

Og det gjør det mye lettere for tyver og å glemme igjen ting i kontrollen....

Lenke til kommentar

Også denne 100 ml-regelen da. Skal den liksom forhindre noen i å sprenge flyet? Jeg mistenker at den kun eksisterer for at folk skal kjøpe usedvanlig overpriset vann og brus på flyplass-kiosken. Heldigvis slipper tomme flasker gjennom kontrollen, så jeg pleier bare å fylle de opp på drikkefontenene. Har spart hundrevis av kroner på å finne ut hvor disse er på Gardermoen.

Lenke til kommentar

Sikkerhetskontrollen er latterlig, forventer at man skal slippe klokker og dingser for hundretusener ut av syne.

Har hørt en historie om en som plutselig "mista" iPaden sin gjennom sikkerhetskontrollen. Han ble helt fortvilet og insisterte på å få se videoopptak, men da dukket den plutselig opp igjen fra ingensteds. Vet ikke om historien er sann, men man skal ikke se bort fra at det kan skje heller.

Lenke til kommentar

I nettbank:
Engangskoden er dessverre brukt tidligere. Prøv igjen om 1-2 minutter.
Som svar på betaling: Tjenesten er dessverre utilgjengelig. Prøv igjen senere. (Senere: betalingen gikk faktisk igjennom.)

Endret faktura for kredittkort
Fra 5. januar er giroen og e-Fakturaen for ditt kredittkort endret. Du kan fortsatt betale minimumsbeløpet eller mer, men nå står hele ditt skyldige beløp i giroens betalingsfelt.

Javel, jeg har ingen kredittkort i den banken.

Ved oppstart av chat:
En feil har oppstått: Tilkoblingen til banken er dessverre brutt. Samtalen er avsluttet. Prøv igjen senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...