Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DAB vil finkalibrere signalet så lenge frekvensen ikke er for langt unna det som er lagret. Hvis kanalen har flyttet fra 123 til 101 (bare eksempel, ro ned), så må du søke på nytt.

Ok. Jeg skal søke opp kanalene på nytt og se hva som skjer. Takk for info.

Lenke til kommentar

Såkalte rånere... herregud for noen pussies! "Heeei, slapp av da. Det er 100 sone, ikke noe 320." Eeeeh, haha. Javel. Sier den som gasser på med 80-100 I 60 sonen. Også kaller man seg selv råner!? Kanskje påtide å følge trafikken og regler kanskje? Skal man være bøs og kul for at du kjører langt over fartsgrensen, så får man jaggu tåle at andre gjør det også, og ikke grine som en liten bitch.

Da får man slutte å erklære seg selv som en råner og tror at man eier gaten bare fordi man har en feeeeet bil som kjører fort

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

DAB vil finkalibrere signalet så lenge frekvensen ikke er for langt unna det som er lagret. Hvis kanalen har flyttet fra 123 til 101 (bare eksempel, ro ned), så må du søke på nytt.

Ok. Jeg skal søke opp kanalene på nytt og se hva som skjer. Takk for info.

Har du DAB+ og ikke bare DAB? NRK sender bare via førstnevnte.

Lenke til kommentar

"Man kan lett se at den personen er en hipisterfag. For en gay hårstil."

Samme person: "Fy faen jeg digger han I tvserien vikings. Håret hans er så jævla fresht. True viking!"

... trist! Bestem deg da for faen. Han har lik hårstil som han du kaller hipisterfag. Dvs han du forguder I tvserien er også en homse.

For dem som lurer : folk som er glattbarbert på siden,hår på toppen og skjegg=hipster og homo.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke så mye om hva slags frisyre folk har, da irriterer det meg langt mer når folk MÅ ha sånn og sånn frisyre/klesstil/whatever bare fordi det er "hipt" og "in".

Trender, og spesielt folk som følger dem slavisk som om livet avhenger av det, er irriterende.

Lenke til kommentar

Blinkende varsellys på alle dingser med lite batteri. Sånn seriøst, er det bare jeg som får epilepsianfall når dette skjer? Logitech g900 datamus, Bose headset, div. Samsung telefoner, og ikke minst xbox 360-kontroller. Folk som ikke oppdager at det er lite strøm på enheten før det faretruende pulserende røde varsellyse blinker er jammen meg fjerne.

Endret av deleted
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...