WeirdFace Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Folk som aldri gidder å svare på e-post eller tekstmeldinger... 3 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 DAB vil finkalibrere signalet så lenge frekvensen ikke er for langt unna det som er lagret. Hvis kanalen har flyttet fra 123 til 101 (bare eksempel, ro ned), så må du søke på nytt. Ok. Jeg skal søke opp kanalene på nytt og se hva som skjer. Takk for info. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Såkalte rånere... herregud for noen pussies! "Heeei, slapp av da. Det er 100 sone, ikke noe 320." Eeeeh, haha. Javel. Sier den som gasser på med 80-100 I 60 sonen. Også kaller man seg selv råner!? Kanskje påtide å følge trafikken og regler kanskje? Skal man være bøs og kul for at du kjører langt over fartsgrensen, så får man jaggu tåle at andre gjør det også, og ikke grine som en liten bitch. Da får man slutte å erklære seg selv som en råner og tror at man eier gaten bare fordi man har en feeeeet bil som kjører fort Endret 15. januar 2017 av Laffe Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Dra på saga, for eit slit det må vere å leve eit liv der alt er svart/kvitt.. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 DAB vil finkalibrere signalet så lenge frekvensen ikke er for langt unna det som er lagret. Hvis kanalen har flyttet fra 123 til 101 (bare eksempel, ro ned), så må du søke på nytt. Ok. Jeg skal søke opp kanalene på nytt og se hva som skjer. Takk for info. Har du DAB+ og ikke bare DAB? NRK sender bare via førstnevnte. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Lan Marie Nguyen Berg Edit: på en annen måte har jeg av en eller annen grunn lyst til å knulle henne. Endret 17. januar 2017 av ChopperReid 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Folk som tuter uten grunn Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Folk som tuter uten grunn Kan du da ikke holde hånda på tuta di litt 5 sek ca da. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Har du DAB+ og ikke bare DAB? NRK sender bare via førstnevnte. Akkurat det er jeg usikker på, jeg husker ikke om det står DAB eller DAB+ på skjermen når radioen er slått på. Jeg skal sjekke det senere. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Folk som tuter uten grunn Prøv å kjør bil i USA :-p Der ser jeg for meg tutene i biler er forbruksvare :-p Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Folk som tuter uten grunn Kan du da ikke holde hånda på tuta di litt 5 sek ca da. Skjønner ikke hva du skal fram til.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Restartet mobilen, men finner nå ut at jeg ikke finner verken pin eller puk koden Ikke har jeg registrert min side på Telia sin hjemmeside, så kan ikke finne den der. Til hellvette med telefoner uansett. Endret 16. januar 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) "Man kan lett se at den personen er en hipisterfag. For en gay hårstil." Samme person: "Fy faen jeg digger han I tvserien vikings. Håret hans er så jævla fresht. True viking!" ... trist! Bestem deg da for faen. Han har lik hårstil som han du kaller hipisterfag. Dvs han du forguder I tvserien er også en homse. For dem som lurer : folk som er glattbarbert på siden,hår på toppen og skjegg=hipster og homo. Endret 16. januar 2017 av Laffe Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg bryr meg ikke så mye om hva slags frisyre folk har, da irriterer det meg langt mer når folk MÅ ha sånn og sånn frisyre/klesstil/whatever bare fordi det er "hipt" og "in". Trender, og spesielt folk som følger dem slavisk som om livet avhenger av det, er irriterende. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Ordra mi på komplett står fortsatt som "mottatt" etter 24 timer. Burde ikkje lagervarer bli sendt ca instantly med det fancy robotlageret dei skryter slik av? Lenke til kommentar
deleted Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Blinkende varsellys på alle dingser med lite batteri. Sånn seriøst, er det bare jeg som får epilepsianfall når dette skjer? Logitech g900 datamus, Bose headset, div. Samsung telefoner, og ikke minst xbox 360-kontroller. Folk som ikke oppdager at det er lite strøm på enheten før det faretruende pulserende røde varsellyse blinker er jammen meg fjerne. Endret 16. januar 2017 av deleted 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Generelt blinkende og pipende varsler for de minste ting. Inkl. feilfungerende ryggealarm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå