Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har enda ikke funnet en måte å få nok penger til å leve, uten å gjøre noe arbeid. Må jeg virkelig jobbe til jeg blir 67? Det er bare trist.

Finn deg en jobb hvor du driver med noe du liker.

Selv hata jeg den gamle jobben min, omskolerte meg og jobber nå i drømmejobben.

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke funnet en måte å få nok penger til å leve, uten å gjøre noe arbeid. Må jeg virkelig jobbe til jeg blir 67? Det er bare trist.

Du kunne jo jobbet i Norge en stund og så flytta ned dit du bor.

Tanken på å jobbe 10+ år i norge, mens jeg sparer opp penger, gjør meg deprimert.

Men realistisk sett, så er det sikkert nettopp det som kommer til å skje.

Lenke til kommentar

Noen vil absolutt jobbe, noen vil absolutt ikke jobbe.
Noen har en jobb de trives med, mens mange er havnet et sted de blir lei.

Syns Skuru har snakket mye om hvordan plomme i egget jobb han har?
Det i Filipinene. Men tenker kanskje på senere, hvis han må hjem og ta jobb i Norge?

Hvis du faktisk har alvorlig vondt i viljen, kan du jo søke om uførepensjon..

Gå til psykolog, start der.

Lenke til kommentar

Du kunne jo jobbet i Norge en stund og så flytta ned dit du bor.
Tanken på å jobbe 10+ år i norge, mens jeg sparer opp penger, gjør meg deprimert.

Men realistisk sett, så er det sikkert nettopp det som kommer til å skje.

Du får starte som reiseguide og partyfikser for rike vestlige i Manila.

Lenke til kommentar

Etter at de slukket FM-nettet her i Nordland, får jeg ikke inn NRK-kanalene i bilen selv om jeg har DAB-radio der. Det irriterer noe jæ... siden P3 er kanalen jeg foretrekker å høre på.

Fordi du ikke har DEKNING eller? Du vet at de endret frekvens på kanalene på DAB samtidig som de slo av FM?

Lenke til kommentar

Jeg får dette signalet for ingen dekning bak kanalnavnet. Jeg aner ikke, men kan godt hende det er noe med forandrer frekvens som er problemet. Jeg har P3 på forhåndsinnstilt valg, har ikke prøvd å søke den opp igjen og se om jeg får den inn da.

Jeg får fortsatt inn P4 og Radio Norge uten forandringer, men var det dette med forandrede frekvenser NRK skulle gjøre samtidig med at FM-nettet ble slukket? Syns jeg husker noe de skulle gjøre.

Takk for respons uansett, skal sjekke det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...