CaZpeR Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Alfa Romeo fans som roser bilene opp i skyene, uansett hvor elendige de egentlig er Samme mekanismene bak apple/Android debatter og konsollkrigen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Det er helt greie biler, men ikke fantastiske slik som fansen tror. Leide bopel hos en slik for mange år siden. Helt freaket på Alfa Romeo. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg har enda ikke funnet en måte å få nok penger til å leve, uten å gjøre noe arbeid. Må jeg virkelig jobbe til jeg blir 67? Det er bare trist. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg har enda ikke funnet en måte å få nok penger til å leve, uten å gjøre noe arbeid. Må jeg virkelig jobbe til jeg blir 67? Det er bare trist. Finn deg en jobb hvor du driver med noe du liker. Selv hata jeg den gamle jobben min, omskolerte meg og jobber nå i drømmejobben. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg har enda ikke funnet en måte å få nok penger til å leve, uten å gjøre noe arbeid. Må jeg virkelig jobbe til jeg blir 67? Det er bare trist. Du kunne jo jobbet i Norge en stund og så flytta ned dit du bor. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg har enda ikke funnet en måte å få nok penger til å leve, uten å gjøre noe arbeid. Må jeg virkelig jobbe til jeg blir 67? Det er bare trist. Du kunne jo jobbet i Norge en stund og så flytta ned dit du bor. Tanken på å jobbe 10+ år i norge, mens jeg sparer opp penger, gjør meg deprimert. Men realistisk sett, så er det sikkert nettopp det som kommer til å skje. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Hvor gammel er du nå? Du har potensielt store muligheter hvis du har guts og innsatsvilje. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Hvis man ikke gidder/vil jobbe, fortjener man ikke mer en til salt i suppa. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 De smarte får penger og folk til å jobbe for seg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Hvor gammel er du nå? Du har potensielt store muligheter hvis du har guts og innsatsvilje. Jeg er 30 år, har guts, men ikke innsatsvilje. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Noen vil absolutt jobbe, noen vil absolutt ikke jobbe.Noen har en jobb de trives med, mens mange er havnet et sted de blir lei.Syns Skuru har snakket mye om hvordan plomme i egget jobb han har?Det i Filipinene. Men tenker kanskje på senere, hvis han må hjem og ta jobb i Norge?Hvis du faktisk har alvorlig vondt i viljen, kan du jo søke om uførepensjon.. Gå til psykolog, start der. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg er 30 år, har guts, men ikke innsatsvilje. Man høster som man sår, så du får jobbe med viljen din. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg har enda ikke funnet en måte å få nok penger til å leve, uten å gjøre noe arbeid. Må jeg virkelig jobbe til jeg blir 67? Det er bare trist.Du kunne jo jobbet i Norge en stund og så flytta ned dit du bor.Tanken på å jobbe 10+ år i norge, mens jeg sparer opp penger, gjør meg deprimert. Men realistisk sett, så er det sikkert nettopp det som kommer til å skje. Du får starte som reiseguide og partyfikser for rike vestlige i Manila. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg har enda ikke funnet en måte å få nok penger til å leve, uten å gjøre noe arbeid. Må jeg virkelig jobbe til jeg blir 67? Det er bare trist. Forex Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Etter at de slukket FM-nettet her i Nordland, får jeg ikke inn NRK-kanalene i bilen selv om jeg har DAB-radio der. Det irriterer noe jæ... siden P3 er kanalen jeg foretrekker å høre på. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 (endret) De diskriminerer dere nordlendinger med å starte der, for de vet det blir mest problemer i starten. De burde begynt i Oslo. Endret 14. januar 2017 av Delvis Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Det skulle blitt et fint kaos hvis de begynte i Oslo, haha. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Etter at de slukket FM-nettet her i Nordland, får jeg ikke inn NRK-kanalene i bilen selv om jeg har DAB-radio der. Det irriterer noe jæ... siden P3 er kanalen jeg foretrekker å høre på. Fordi du ikke har DEKNING eller? Du vet at de endret frekvens på kanalene på DAB samtidig som de slo av FM? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg får dette signalet for ingen dekning bak kanalnavnet. Jeg aner ikke, men kan godt hende det er noe med forandrer frekvens som er problemet. Jeg har P3 på forhåndsinnstilt valg, har ikke prøvd å søke den opp igjen og se om jeg får den inn da. Jeg får fortsatt inn P4 og Radio Norge uten forandringer, men var det dette med forandrede frekvenser NRK skulle gjøre samtidig med at FM-nettet ble slukket? Syns jeg husker noe de skulle gjøre. Takk for respons uansett, skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 DAB vil finkalibrere signalet så lenge frekvensen ikke er for langt unna det som er lagret. Hvis kanalen har flyttet fra 123 til 101 (bare eksempel, ro ned), så må du søke på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå