Laffe Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Folk som roper "lol, for noen konspirasjonsteorier" også viser det seg at det stemmer. Jævla sauer. Sluker alt av hva som medier og politikere sier. Trist, egentlig. Klarer ikke folk å tenke selv? Nope, konspirasjonsteorier er bare tull og laget av noen tullinger. Trump vinner med hjelp av russerene/wikileaks. "Haha, idiot!! trump vil aldri vinne selvom om han skulle få hjelp" Jaha, hva sier du nå, Dumme faen. Endret 7. januar 2017 av Laffe 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 At du er en tulling. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) At du er en tulling.På hvilken måte? Trump vant jo, I motsetning av hva folk flest her inne predikerte. "Trump vil aldri vinne" "trump har ikke sjangs, jævla taper " så nei, det er nok du som er en tulling. Du er vel en av dem som heiet på Hillary. Selv så heier jrg ikke på noen, men viste allerede fra start av at trump ville vinne, noe folk flest latterliggjorde.. så hvem er tulling da? Jo, folk som benektet det hele. Endret 7. januar 2017 av Laffe 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Skjønte Trump ville vinne da Hillary brukte celebs på det verste og Trump erklærte at han ikke trenger kjendiser for å vinne. Jeg "heier" ikke på amerikanske politikere. Dog hadde håpet på Bernie. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Hillary fikk fortsatt flere stemmer enn Trump. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Didn't help much did it? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Tv show av typen Idrettsgallaen. Ville gjerne sett på det, hvis det holdt seg til saken smooth og effektivt.men hvem pokker gidder sitte lide seg gjennom en masse tilfeldig sang og opptredener som ikke har noe med saken å gjøre..?Har aldri skjønt det der, at slike programmer skal spes med artister. De som vil høre artister ser på programmer som handler om dem. Heldigvis har man nett tv i dag, så jeg bladde meg raskt gjennom og snappet opp det som var verd å få med seg.Det var jo ikke mye.Fikk hvertfall sett intervjuet med Solbakken, som vel nærmest bekreftet at han har sagt ja til landslagsjobben. Endret 7. januar 2017 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Idrettsgallaen er bare bullshit. Håndballjentene for 100 gang på rad? Spar meg. Masse artister ja, fyll. Kunne faen fått det hele på 30min men de velger å la det drøye 2 og halv time, helt sykt. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Skjønte Trump ville vinne da Hillary brukte celebs på det verste og Trump erklærte at han ikke trenger kjendiser for å vinne. Jeg "heier" ikke på amerikanske politikere. Dog hadde håpet på Bernie. Det var da du skjønte det? Haha. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Hillary fikk fortsatt flere stemmer enn Trump. Electoral college/votes, my friend. Han blir sikkert impeached etterhvert. Jeg vet ikke hva disse ordene er på norsk. EDIT: Til deg som var irritert på at folk skrev ae aa osv i stedet for Å Ø Æ, jeg har fikset det nå. Fornøyd? Endret 8. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 at klubber absolutt skal ha aktiviteter på samme dag Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Har også trodd at trumph skulle vinne fra begynnelsen, men er ingen konspirasjonstulling av den grunn. Været. Ønsker meg en fin vinter ned snø i stedet for regn og isbelagte veier. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Folk som bruker latterlig mye penger på masse forskjellig treningsutstyr. Klær og joggesko, som viss nok skal være veldig gode til treningsbruk, og i tillegg går til treningsstudio som SATS, elexia eller whatever. Men de gidder jo ikke å bruke noen av greiene, i det hele tatt! Så alt sammem blir stående nærmest fullstendig urørt. :-\ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Har en spinnsykkel stående på stua, kjøpt for 2 år siden og er sikkert brukt maksimalt 1 time Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) 98% av mennesker. Går ut I fra at du anser deg selv som en av de 2%. Isåfall, hva er det som er så spesielt med deg I motsetning av 98% av befolkningen.om du er Einstein, så skal jeg selvfølgelig ikke si noe på det. Endret 8. januar 2017 av Laffe Lenke til kommentar
iBMTJ Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Først så vil jeg si at jeg er moderat, jeg er ikke venstre eller høyre side. Tredje bølge av feminisme. De prøver å presse ned kvinner til å føle at de er "victims" i denne verden. Ikke bare har de ødelagt for alle "skikkelige" feminister, men det har blitt et hat mot meninger som ikke stemmer med deres (venstrevridd fascisme, som jeg liker å kalle det). Feminister jobbet for retten til å stemme, ha privat eiendom, ha en skikkelig utdanning osv, men nå er den synlige feministen ute i gaten på "slutwalk" og annet og bare klager. Jeg syns det er dypt respektløst ovenfor kvinner. Denne typen feminister er en minoritet, men pga. media som ønsker å blåse opp alt og lage drama, så får disse typer mennesker ekstremt mye tid foran skjermen. Jeg leser her og der på internett at feminister sier at dette ikke er "min type feminisme", men det hjelper lite når tv skjermen er fylt med disse menneskene. Jeg bor i Australia, så er ikke hundre prosent sikker på hvordan det er hjemme i Norge, men jeg vet at dette har vært et stort problem i Australia, Canada og USA! Som en person som er født og oppvokst hvor begge kjønn er like, så irriterer dette meg grenseløst. Det sendes en melding til kvinner om at de ikke kan bli noe i denne verden fordi menn presser dem ned på alle punkter. Det er problemer hos begge kjønn og vi må prøve å fikse dem. Dessverre ser jeg på moderne feminisme som ødeleggende, ettersom det fratar tid på faktiske problemer. Jeg er blitt så frustrert på dette problemet at jeg lagde en video om det også. Usikker om dette ødelegger fremtidig mulig arbeid, siden meningene mine kanskje er for sterke og alle blir fornærmet i dagens samfunn. https://www.youtube.com/watch?v=avtQfU19ANM Beklager dårlig norsk, har bodd litt lenge i utlandet. EDIT: Kan legge til at var stor supporter av Donald Trump i dette valget, pga. en kultur (PC-kultur, SJW og rase segregasjon) som har gått i gal. Det er ikke et bra samfunn, hvis ene siden alltid blir betegnet som rasister og annet. Hvis jeg har følgt godt nok med i norske aviser, så er Listhaug blitt flere ganger omtalt som nazist. Det irriterer meg! Jeg syns også vestlige lands utenrikspolitikk har feilet. Jeg er for å hjelpe flyktninger, men det kan bli gjort på bedre måter. Flyktningeleirer rundt landet med krig bør bli satt opp, og når krigen er ferdig så kan de komme tilbake til sitt eget land og vestlige land kan gjøre handelsavtaler for å hjelpe med økonomien. Endret 9. januar 2017 av iBMTJ 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 I dag kalles det du nevner Neo Feminism. Feminisme var bra, men ikke denne nye formen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 98% av mennesker. Går ut I fra at du anser deg selv som en av de 2%. Isåfall, hva er det som er så spesielt med deg I motsetning av 98% av befolkningen.om du er Einstein, så skal jeg selvfølgelig ikke si noe på det. Det handler mer om at jeg lar meg irritere av så mangt enn at jeg er så flott. Slik det er nå lar jeg meg også irritere meg over meg selv, men da implementeres forbedringer. Den største irritasjonen er over hva folk finner på å spille av støyende musikk. Det alene er nok til å irritere seg av 99.95% av befolkninga. 98% var ei nedjustering etter som folk av og til har noen motvekter til all støyen de står for. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Det der Æ greiene Rema har funnet på..! Har ikke vært innom Rema etterpå. Mer tullete plynder. -"last ned app..lær mer..oversikt..handleverktøy.." blablablabla..Kan ikke brukes på min mobil(windows) uansett. Men jeg bryr meg ikke. Vil ikke ha mer sånt forbannet dritt.Rema burde først og fremst fått seg brukende bæreposer før de tenker på noe annet. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå