Skogslik Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Joda tvn er her jeg har pcn, men å se på Tvn via nett + spille på nett Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Kan ikke se på Youtube samtidig som jeg spiller online spill Men jeg kan se på serier/filmer som jeg har lastet ned Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 At jeg ikke kan se på tv + spille online på pcn samtidig... Det burde du da kunne få til. Flytt TVen? Flytt PCen? Nett-TV på skjerm nummer to? Jeg er helt avhengig av å se på TV samtidig som jeg spiller. Det skjer for lite om jeg bare gjør én ting om gangen. Se på tv å spille på en gang går ikke, bare tanken får meg til å grøsse da, grunnen er reklame å nrk grøss orker ikke se på tv nesten er bare søppel der da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 At jeg ikke kan se på tv + spille online på pcn samtidig... Det burde du da kunne få til. Flytt TVen? Flytt PCen? Nett-TV på skjerm nummer to? Jeg er helt avhengig av å se på TV samtidig som jeg spiller. Det skjer for lite om jeg bare gjør én ting om gangen. Se på tv å spille på en gang går ikke, bare tanken får meg til å grøsse da, grunnen er reklame å nrk grøss orker ikke se på tv nesten er bare søppel der da. Jeg ser selvsagt ikke på reklame. Det er veldig mange reklamefrie tilbud der ute. Og ikke snakk stygt om NRK, norges eneste sebare kanal. Kvalitet fra ende til annen. 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 At jeg ikke kan se på tv + spille online på pcn samtidig... Det burde du da kunne få til. Flytt TVen? Flytt PCen? Nett-TV på skjerm nummer to? Jeg er helt avhengig av å se på TV samtidig som jeg spiller. Det skjer for lite om jeg bare gjør én ting om gangen. Se på tv å spille på en gang går ikke, bare tanken får meg til å grøsse da, grunnen er reklame å nrk grøss orker ikke se på tv nesten er bare søppel der da. Har kun NRK kanalene gjennom nett på Tvn, liker å ha på skisporter Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Og ikke snakk stygt om NRK, norges eneste sebare kanal. Kvalitet fra ende til annen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 "Husk at ___", når man ikke har blitt fortalt ___ fra før. Hvordan kan man huske det da? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Kanskje du har blitt fortalt det før, og at du har glemt det? 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Boligannonser uten planoversikt. Endret 6. januar 2017 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Skal snakke norsk til en annen nordmann, og maa slaa i fra tykk dialekt til bokmaal og det hoeres skikkelig ... ut. Jeg kunne skifte fra soering(Oslo) til nord paa sekundet foer. Noe som var kult, da ingen forstod hva jeg sa i telefonen til foreldrene mine. Og for aa toppe det hele, saa klarer jeg ikke skrive paa dialekt, noe alle andre gjoer nordpaa. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 NRK tekster Derrick på nynorsk. Man blir fucked i hjernen av å lese den horrible målformen. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg hater nynorsk. Selv om det ikke er noe stress. Ingen bruker det i vanlig sammenheng, da man tekster paa dialekt og snakker paa dialekt. Med mindre du du skriver en oppgave. Jeg landet 5 og 6 i timene med nynorsk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Folk som ikke skriver Å men aa etc.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Syns nynorsk er artig i noen sammenhenger. Bruker det feks på utorrent for det ser så komisk ut. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Kanskje du har blitt fortalt det før, og at du har glemt det? Nei. Og dette er ting som står skrevet forskjellige steder, ikke ting som kommuniseres til meg personlig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Late folk. Egoister. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Folk som ikke skriver Å men aa etc.. Har ikke norsk tastatur tilgjengelig. Og aerlig talt saa er jeg for lat til aa remappe keys. Endret 6. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 At våre politikere ikke evner å se verdien av ett sterkt, norsk forsvar. 2 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Folk som ikke kan skrive det de har å si i én samlet melding på for eksempel messenger. Når du får en melding og driver å svarer på den, så får du ti meldinger til med tre ord på hver før du er ferdig. 2 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Folk som ikke kan skrive det de har å si i én samlet melding på for eksempel messenger. Når du får en melding og driver å svarer på den, så får du ti meldinger til med tre ord på hver før du er ferdig. "Why be annoying when you can send several messages in a row and be even more annoying" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå