MR SPEED Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Bare du ikke reagerte slik så. Ha Ha Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Folk som uttrykker seg følgende. "Vi har det utrolig bra her i landet. Jeg tror ikke vi aner hvilket vinnerlodd vi har trukket." -Tror de ikke at folk står på hver dag for at vi skal ha det bra her? -Det er lett å ytre at vi har det bra i Norge hvis man er en av de som ikke har erfart å ha det dårlig i Norge. Det er rett og slett respektløst ovenfor de som ikke har det bra. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Både Android og iOS suger. Windows phone suger også. Alle telefoner og alle slags kombinasjoner med operativsystemer er ubrukelige! Endret 31. desember 2016 av DJ FROSK 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Dubious, så uheldig som du er til vanlig så håper jeg at du holder deg langt unna fyrverkeri hvis du skal ha noen fingre og øyne igjen over nyttår. Hvordan er jeg uheldig? Jeg har kjørt bil, buss og lastebil, skadefritt i 14 år Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Synes du skriver nesten daglig om at du skjærer deg på kniver og er uheldig med både det ene og det andre. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Jeg ler av denne generasjonen, lever livet sitt gjennom likes, bilder og videoklipp. Er helt ferdig med å dele ting med andre. Sosiale medier dør sakte men sikkert ut for meg. Er kun på chatting igjen nå. Det er så fantastisk at det skjer av seg selv. Kan bare håpe at det skjer med oss alle. At hele greia bare var en eneste stor fadese som nå tar slutt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Det vil dessverre ikke skje, da vi får mer og mer avanserte duppeditter som tilrettelegger for at det skal fortsette. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Jeg synes det er genialt at såppas mange konsumerer digitalt innhold. Det gir store muligheter til de som produserer slikt innhold. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Synes du skriver nesten daglig om at du skjærer deg på kniver og er uheldig med både det ene og det andre. Garantert ikke mer enn andre folk og det har uansett ikke noen sammenligning med fyrverkeri Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Irriterte med når jeg eksen var i lag, at hun noen ganger hadde altids noe å klage over. Opplever det i dag også med andre jenter/damer. Er ikke det typiske jenter/damer!! Men uansett selv om man ikke altids forstår dem så er det viktig akeptere dem og motsatt. Endret 1. januar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Får faen ikke sove lengre, ligget i to timer nå men ikke snakk om. Får bare være våken resten av livet... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Har hørt at det hjelper å være aktiv og ikke sove på dagen Problemet er hva en skal finne på, så en holder seg aktiv og når det ikke er noe å finne på så er søvn den beste medisin mot kjedsomhet Det er i tillegg enkelt å fucke opp døgnrytmen, men vanskelig å få den på rett kurs igjen Endret 3. januar 2017 av Dubious Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Andre dagen på rad jeg våkner av vondt i hodet fordi rommet er fyllt med eksos. I dag startet huseieren opp to biler kl 6. Nå er kl 7, den ene står fortsatt å går på tomgang!! 2 meter ved siden av vinduet i kjellerleiligheten.. Helt utrolig! Startet i ny jobb på nyåret, så nå står jeg opp 7 istedenfor 6 som jeg gjorde før. Den ekstra timen om morgenen ville vært god, hadde det ikke vært for de jævla bilene! Endret 3. januar 2017 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Plagdes med noe lignende for litt over 10 år siden. Sjekk om listene mellom vindusramme og karm er tette, steng ventiler osv. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Suicidal på nyåret, godt det... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Plagdes med noe lignende for litt over 10 år siden. Sjekk om listene mellom vindusramme og karm er tette, steng ventiler osv.Sover med vinduet åpent.. Lukker igjen da jeg våkner av hodepinen eksosen forårsaker ? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Andre dagen på rad jeg våkner av vondt i hodet fordi rommet er fyllt med eksos. I dag startet huseieren opp to biler kl 6. Nå er kl 7, den ene står fortsatt å går på tomgang!! 2 meter ved siden av vinduet i kjellerleiligheten.. Helt utrolig! Startet i ny jobb på nyåret, så nå står jeg opp 7 istedenfor 6 som jeg gjorde før. Den ekstra timen om morgenen ville vært god, hadde det ikke vært for de jævla bilene! Hvorfor må han ha bilen stående på tomgang i en time? Endret 3. januar 2017 av Barista Bob Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Noen er bare sånn, og de som er sånn er som regel ikke til å snakke fornuft til. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Enten så snakker du med ham, eller anmelder ham for drapsforsøk Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Har hørt at det hjelper å være aktiv og ikke sove på dagen Problemet er hva en skal finne på, så en holder seg aktiv og når det ikke er noe å finne på så er søvn den beste medisin mot kjedsomhet Det er i tillegg enkelt å fucke opp døgnrytmen, men vanskelig å få den på rett kurs igjen Jeg får til å sette døgnrytmen på plass igjen. Man må bare vite hvordan. Vær gang jeg har våket natten rundt, så er jeg våken helt til neste kveld, og legger meg tidlig på den kvelden. Det dummeste er at man begynner å legge seg ned eller se på tv fra sofaen på ettermidagen, da vil man garantert sovne til slutt. Det er min triks for å rette opp døgnrytmen, etter mine egen erfaringer. Apropo søvn, er overhode ikke glad i glohet sommer, blir trøtt av varmen. Endret 12. januar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå