Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Stop being a dj then. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Folk som egentlig har NULL peiling, på hva de snakker om. Men de presterer likevel å spy ut alt mulig tullball uansett. Så folk som faktisk har en god del peiling, må bruke tid på forklare alt mulig..., Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Folk som egentlig har NULL peiling, på hva de snakker om. Men de presterer likevel å spy ut alt mulig tullball uansett. Så folk som faktisk har en god del peiling, må bruke tid på forklare alt mulig..., Tenker du på sånne som deg selv her? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Sheldon Cooper`s Fun With Flags 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Er i ferd med å bli gal Skaff deg ei hurpe som kan bo med deg, og hjelpe deg, men du må hjelpe hun. Hvis du ikke har lykkes i det sosiale: pang Når du gir faen i alt, det er da livet tilbyr seg til deg med åpne legger...... Endret 28. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Begynner å bli litt irriterende med alt maset om at 2016 er så forferdelig fordi noen kjendiser har dødd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Hva med Brexit, Trump og terrorisme? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Haha, ja, Brexit og Trump er jo verdens undergang ifølge mange, selv om det sannsynligvis ikke vil påvirke livene deres på noen måte. Terrorisme er jo kjipt, men det har vi hvert år. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Ikke glem at Portugal vant em på en kjip måte. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Jeg har en forholdsvis stor bil (Hilux D-Cab), men får ikke med meg pakker/gjenstander som jeg fikk med meg i min noe mindre Galant Combi "Bagasjerommet" har en maks lenge på 150cm Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Er så dumt at ting er på salg i romjula og at jeg ikke får kjøpt.. Sliter på nervene.. Skulle gjerne hatt en ny blurayspiller med Sacd da den gamle synger på siste versj, men neida. Får ikke til å dele opp betalingen i 3 da jeg skylder skatt til Sverige, men jeg skjønner ikke hvorfor kona ikke får bestilt som har fast jobb og skylder ingenting. Vi har alltid klart å kjøpe før. Irriterende... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Bør kanskje prioritere noe annet om en må dele opp kjøp av blu-ray spiller.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Haha, ja, Brexit og Trump er jo verdens undergang ifølge mange, selv om det sannsynligvis ikke vil påvirke livene deres på noen måte. Terrorisme er jo kjipt, men det har vi hvert år. Litt forskjell når vi får det på hjemmebane her i Europa , når det skjer i Midt-Østen er noe helt annet. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Når noen prakker på andre om "se på meg, jeg er sunn og trener. Du kommer ikke til å leve lenge med den livsstilen din" også dør de jaggu meg før den personen som lever et usunt liv. Haha.. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Haha, ja, Brexit og Trump er jo verdens undergang ifølge mange, selv om det sannsynligvis ikke vil påvirke livene deres på noen måte. Terrorisme er jo kjipt, men det har vi hvert år. Litt forskjell når vi får det på hjemmebane her i Europa , når det skjer i Midt-Østen er noe helt annet. Vi hadde terror i Europa i fjor også, blant annet tiårets mest dødelige angrep i Paris. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 ingen andre her som har en vaskemaskin man må overvåke og passe på, så at den jævla dørlåsen aktiveres så den kan starte her. den er spessielt plagsom om jeg glemmer et plagg, den har ikke startet med vann engang, men jeg må vente 5 minutter før jeg kan åpne den døra! irriterer meg så grenseløst! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Bør kanskje prioritere noe annet om en må dele opp kjøp av blu-ray spiller.. Vel etter jul så er det ikke alltid så lett med økonomien, men heldigvis har jeg en kone som er flink til å spare, så fikk låne av hennes 17k. Prioritere? Alt er prioritert og betalt og julegaver er ikke billige.. Når noe ryker så må man jo se etter noe nytt? Så nå blir det ny Sony premium blurayspiller på meg, og så går Denonen på reparasjon. Det er jo ikke billige spillere heller da, de koster noen tusen. Endret 30. desember 2016 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Hadde det ikke vært for julegavehandling i år så hadde jeg hatt mye mer penger nå. Neste år så stikker jeg til himalaya 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 I don't believe in you. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Bør kanskje prioritere noe annet om en må dele opp kjøp av blu-ray spiller.. Jeg irriterer meg over at sånne kommentarer, ikke noe vondt ment fra min side, men uvitende etc får poeng. Det er typisk diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå