djgudleif Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Har sett alt av Black Mirror. Hater å se serier som bare er helt perfekt sånn de er, gidder ikke engang å prøve å finne noe som ligner, for kun Black Mirror duger. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Har sett alt av Black Mirror. Hater å se serier som bare er helt perfekt sånn de er, gidder ikke engang å prøve å finne noe som ligner, for kun Black Mirror duger.Sett Twilight Zone? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 https://www.youtube.com/watch?v=D0G0NidIbIA 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Fy faen. Har en kompis som har vært på hu der, finnes ikke attraktiv Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Fortsatt syk. Skikkelig gladnyheter med terror i Europa, og ambassadør som blir skutt ned for åpent kamera i Tyrkia... Veldig hyggelig å være hjemme og se på nyheter i jula. Hilsen syk ironist. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 "Uhm, jeg kan ikke ha en kvinnelig piercer da jeg blir bare erigert og da må dere bruke ispakker for å få den nedregulert igjen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Ingenting å gjøre... Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Bortsett i fra å bli kalt kvinnehater. EDIT: Jo, og bli knust til døde i senga, samt MÅ møte foreldrene. EDIT2: Jeg må late som om at jeg er glad, jeg er ikke glad eller trist, jeg befinner meg et sted på spektrumet, og dama er enig der. Trenger ikke være glad/trist. Og det irriterer meg at hun kan lese meg så godt. Hvordan skal jeg lyve til hun? Endret 20. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Gått meget treigt med visninger på noe jeg la ut på Finn.no i en aktiv kategori. 98 visninger på 12 dager. Kjøpte ekstra synlighet for 125,-, og den har kun gitt meg 24 visninger ... Fyfaen, que fucking pasa! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Har sett alt av Black Mirror. Hater å se serier som bare er helt perfekt sånn de er, gidder ikke engang å prøve å finne noe som ligner, for kun Black Mirror duger.Sett Twilight Zone? Nei. Er det fra 2002/2003 verdt å sjekke? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Black Mirror var jo latterlig. Fuck a pig Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 "Uhm, jeg kan ikke ha en kvinnelig piercer da jeg blir bare erigert og da må dere bruke ispakker for å få den nedregulert igjen. Jeg håper for konge og fedrelans-skyld at det ikke var en prince albert... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Black Mirror var jo latterlig. Fuck a pig Ikke alle episodene er like bra, en håndfull er så bra at jeg fikk vondt Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) "Uhm, jeg kan ikke ha en kvinnelig piercer da jeg blir bare erigert og da må dere bruke ispakker for å få den nedregulert igjen. Jeg håper for konge og fedrelans-skyld at det ikke var en prince albert... Apadraya og ampallang? Endret 20. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Har sett alt av Black Mirror. Hater å se serier som bare er helt perfekt sånn de er, gidder ikke engang å prøve å finne noe som ligner, for kun Black Mirror duger.Sett Twilight Zone? Nei. Er det fra 2002/2003 verdt å sjekke? Jeg foretrekker de i svart hvit og de fra åttitallet, men noen av de fra 2002/2003 er veldig bra, "Evergreen" f.eks. Endret 21. desember 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Å finne ut at katten har bæsja på teppet igjen, men ikke finne det ut før etter man har tråkket i det. Farvel tøfler og god tid om morgenen, jeg vil i stedet bruke morgenen min på å vaske gulvene og teppet. >< 2 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 At butikken der jeg henter pakker leverte ut pakke til en som ikke var meg, uten at jeg hadde gitt vedkommende fullmakt. Han legitimerte seg til og med! Og fortsatt leverte de ut pakka. Nå har tilfeldigheter og omstendigheter seg sånn at jeg kjenner vedkommende og han ringte meg og lurte på om hvordan han skulle levere pakka videre til meg. Det er fullstendig hodeløst... Tenk om det var noe viktig? (Som det ikke var). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Send klage (til Posten om det er post i butikk) 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Jeg tror ikke det er noe krav om at det skal være deg som henter den ut. Hvordan fikk han koden/lappen? Endret 21. desember 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg tror ikke det er noe krav om at det skal være deg som henter den ut. Hvordan fikk han koden/lappen? Selfølgelig er det krav om at mottaker på pakken skal hente den ut Hjelper ikke om vedkommende hadde lapp eller kode 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå