BadCat Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Riktig reklamasjonstid er når produktet ikke fungerer som det skal. Produktet jeg kjøpte fungerer ikke som det skal, det er derfor riktig å reklamere på. Riktig tid å reklamere er fra februar til og med midten av oktober når bedriftene ikke er overarbeidet. Man må selvsagt melde om skaden eller avviket umiddelbart, men dersom det ikke er en kritisk hastesak er det mulig å spørre om å få avvente retur til februar når det er mindre hektisk i steden for å være en av de som bidrar til problemet med at det hoper seg opp i henvendelser før og etter jul. Du kan reklamere når enn du mener det er riktig, men ha forståelse for at det tar lengre tid å få svar i november og desmeber pga økt pågang i forhold til resten av året. Eventuelt så er de lei av deg og sier "Huff, nei det er han der, da lar vi pakken ligge uavhentet til den går i retur." Hva er hensikten med å irritere seg over en situasjon som du bidrar til? Hvis du reklamerer i en hektisk periode bidrar du til at det går tregt. Endret 17. desember 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Hvorfor skulle hans sak være mindre verdt enn de andres? Det der er det dummeste jeg har hørt. Selger de mer, får de ansette flere. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Saken er ikke mindre verd, men det handler om å være smart og finne gode løsninger i stedet for å være en som skaper problemer. Det å forstå konsekvensen av sine handlinger. For alt jeg vet er det et håpløst firma som ikke fungerer til noen tid av året, men det går ikke frem av teksten så det har jeg ikke tatt stilling til selv om jeg har evaluert det som en potensiell faktor som kan ha innvirkning på tilfellet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Jeg hadde reklamert når det passet meg. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Det kom ikke som noen overraskelse siden du stort sett tenker på deg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Hvorfor møter jeg bare på problemdamer?? Hvorfor kan jeg ikke møte èn normal jente til en forandring?? Kunne vært verre Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Det kom ikke som noen overraskelse siden du stort sett tenker på deg selv. Du tenker ikke på deg selv, heller? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Hvis det ikke er på bekostning av andre så. Hvis ei gammel dame med sine trege armer griper etter den siste smultringen i butikken så snapper jeg den ikke opp foran nesen hennes. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Hvis det ikke er på bekostning av andre så. Hvis ei gammel dame med sine trege armer griper etter den siste smultringen i butikken så snapper jeg den ikke opp foran nesen hennes. You commie bastard! Follow our capitalism trends! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Når noen får til noe som du hjalp dem med i en tråd, og så sender de takk på PM i stedet for som svar i tråden. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 At ikke ebay har en "request a refund". Det burde være elementært. Men nei da, de har bare "request a return". Jeg vil ikke bruke mer på å returnere pakken enn det koster for en ny! 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Bare å ha en hyggelig tone med selgeren Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Feil tid å reklamere på, det drukner i unødvendig salg og support. Folk som kjøper fordi det snart er jul og ikke fordi det eksisterer et behov. Så du mener at produktet man har betalt penger for, men som ikke virker, skal støve ned i boden i tre måneder fordi butikkene har mye å gjøre? Hva mer gjør du som er lettere for de som tilbyr tjenester? Lar være å ringe brannvesenet om det brenner i garasjen i julehelga? Lar bilen din stå i grøfta om uhellet er ute første snødagen? Det er selvsagt uheldig, for alle involverte, å måtte ta en reklamasjonssak i desember men det er definitivt ikke feil. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Hvis det ikke er på bekostning av andre så. Hvis ei gammel dame med sine trege armer griper etter den siste smultringen i butikken så snapper jeg den ikke opp foran nesen hennes. Ironien er at den gamle dama hadde gjort det om hun hadde vært rask nok. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Ikke i dette tilfellet, det var synd på dama. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Feil tid å reklamere på, det drukner i unødvendig salg og support. Folk som kjøper fordi det snart er jul og ikke fordi det eksisterer et behov.Så du mener at produktet man har betalt penger for, men som ikke virker, skal støve ned i boden i tre måneder fordi butikkene har mye å gjøre? Hva mer gjør du som er lettere for de som tilbyr tjenester? Lar være å ringe brannvesenet om det brenner i garasjen i julehelga? Lar bilen din stå i grøfta om uhellet er ute første snødagen? Det er selvsagt uheldig, for alle involverte, å måtte ta en reklamasjonssak i desember men det er definitivt ikke feil. Som sagt det spørs hvor myedet haster. Er det noe man bruker hvert fag så kjør på. Er det noe som man kanskje skal bruke neste høst så kan det vente litt. Endret 17. desember 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Du er pålagt å reklamere innen rimelig tid, skjer ikke det så mister du reklamasjonsretten. 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Jeg skrev at man skal melde fra snarest, man kan likevel avtale retur utenfor høysesong. Det jeg snakker er om er å spille på lag etter fornuft, ikke å kun tenke på seg selv som folk flest. Det er ikke om å gjøre å sende inn mest mulig returer rett før jul. Isåfall haster det og dersom det haster så har man ikke tid til å vente på retur heller, da må man på butikk og kjøpe nytt fra første dag. Folk ser ikke det store bildet, de tenker "what's in it for me" og gir seg faen i hvordan det blir for andre så lenge det passer dem selv. En retur tar normalt to til tre uker. Hvor mange uker tar det i november og desember? Svaret er at det tar såppas lang tid at det ikke spiller noen rolle om man venter til januar eller februar. Endret 17. desember 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Og i januar er det januarsalg og bytterush. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Jeg skrev at man skal melde fra snarest, man kan likevel avtale retur utenfor høysesong. Det jeg snakker er om er å spille på lag etter fornuft, ikke å kun tenke på seg selv som folk flest. Det er ikke om å gjøre å sende inn mest mulig returer rett før jul. Isåfall haster det og dersom det haster så har man ikke tid til å vente på retur heller, da må man på butikk og kjøpe nytt fra første dag. Folk ser ikke det store bildet, de tenker "what's in it for me" og gir seg faen i hvordan det blir for andre så lenge det passer dem selv. En retur tar normalt to til tre uker. Hvor mange uker tar det i november og desember? Svaret er at det tar såppas lang tid at det ikke spiller noen rolle om man venter til januar eller februar. Jobber du i en butikk. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå