BadCat Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) For et trist liv. Det er vel ikke trist å få bruke hele uka på noe man trives med og gleder seg til å ta fatt på om morgenen og ikke greier å legge fra seg om kvelden men må fortsette med etter en middagspause. Det er verre med de som jobber med noe de ikke trives med kun for pengenes skyld. Penger de ikke raskt nok kan få pøst ut på forbruk og underholdning. Kanskje en liten generelasering og jeg vet jeg kritiserer andre som generaliserer, men de aller fleste forbruker hinsides og liker å bli underholdt. I dette tilfellet mener jeg at så mange som 8-9 ut av 10 har et overdrevent forbruk av duppeditter og underholdning og at det er innenfor å generalisere den norske befolkning med tanke på forbruksvaner og underholdning på skjerm. Endret 15. desember 2016 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 For et trist liv. Det er vel ikke trist å få bruke hele uka på noe man trives med og gleder seg til å ta fatt på om morgenen og ikke greier å legge fra seg om kvelden men må fortsette med etter en middagspause. (...) Dessverre finner jeg ingen lykke i å være produktiv. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Serier som må ha med LGBT-Søppel. Jeg HATER det. Jeg blir seriøst så jævla kvalm når det ikke passer inn og bare er det for å please disse SJW-fittetrynene. JÆVLA FORBANNA SVIN HELE GJENGEN, dere er ikke spesielle 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 OK, det er ei forutsetning for å like en slik livsførsel. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Serier som må ha med LGBT-Søppel. Jeg HATER det. Jeg blir seriøst så jævla kvalm når det ikke passer inn og bare er det for å please disse SJW-fittetrynene. JÆVLA FORBANNA SVIN HELE GJENGEN, dere er ikke spesielle Er det slike serier du mener? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Først så måtte de ha med en token svart person, så ble svart byttet ut med homofil, og nå er transene de nye token-personene. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) De hadde ikke hatt med disse personene om de ikke hadde forsket nøye på om seertallene går opp eller ned om de er med eller ikke. Derfor er de med. Som ved alt annet, så handler det om penger. LGBTQ-samfunnet er kjempestort, og det har tatt serieskaperne veldig lang tid å finne ut at dette er en målgruppe verdt å ha med. Slike serier skal kaste et så bredt nett som mulig, og appelere til alle. Endret 15. desember 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Slike serier får som regel bare noen hundre tusen seere, men det er i det minste politisk korrekt å produsere og sende. I dagens samfunn er det de få som skal diktere de mange. Snart blir det forbut å være hvit eller straight, eller grøss og gru hvit og straight. Endret 15. desember 2016 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Jeg føler meg fremdeles helt konge som hvit og hetro. Og ikke er jeg bekymret for at det forandrer seg. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Amerikanernes fanatiske tro på ytringsfrihet, "refuse to serve anyone", frihet, og demokrati. 1) Ytringsfrihet beskytter deg kun fra reaksjoner fra myndighetene, ikke fra private. Og nei, du kan ikke si hva faen du vil. 2) "Refuse to serve anyone", altså retten til å nekte salg/service til en man ikke vil betjene. Ja, du kan nekte å betjene en kranglete kunde eller en som ikke retter seg etter (saklige) reglene. Du kan ikke nekte en svart person å spise i burgersjappa di fordi han er svart, eller en person i rullestol å handle i pantesjappa di fordi han sitter i rullestol. 3) Du har ikke frihet når du ikke kan kritisere myndighetene uten konsekvenser. 4) Du har ikke et demokrati når majoriteten taper. Endret 15. desember 2016 av Dragen Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Jeg føler meg fremdeles helt konge som hvit og hetro. Og ikke er jeg bekymret for at det forandrer seg. Du er den mest hatete gruppen nå til dags. Jeg er desverre hvit og litt hetero. (Jeg bryr meg ikke om farge, kjønn eller noe, så jeg er vel kanskje pansexuel?) Endret 16. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Fattern og hans pc-kunnskaper. Helt kliiiiiiiin umulig å hjelpe med pc-relaterte ting over telefon. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Jeg føler meg fremdeles helt konge som hvit og hetro. Og ikke er jeg bekymret for at det forandrer seg.Du er den mest hatete gruppen nå til dags. (...) Ja, jeg har lest det. Men jeg kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Ville ikke byttet hvit, hetro mann mot noe som helst. Får meg ikke til å tru at livet ville være lettere hvis jeg var noe annet. 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Folk som er så forbanna etterpåkloke hele tiden, og så innbiller de seg at de liksom er "hjelpsomme" :-( Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Jeg føler meg fremdeles helt konge som hvit og hetro. Og ikke er jeg bekymret for at det forandrer seg.Du er den mest hatete gruppen nå til dags. (...) Ja, jeg har lest det. Men jeg kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Ville ikke byttet hvit, hetro mann mot noe som helst. Får meg ikke til å tru at livet ville være lettere hvis jeg var noe annet. Å være en "wolf-kin" er mye enklere, da du ikke trenger å anstrenge deg. Endret 16. desember 2016 av Dr. Jones 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Sendte reklamasjonsmail til en butikk i november, fikk svar en uke senere. Sendte mail om adresse, fikk svar tre dager senere. Sendte varen til butikken 03.12. Er fortsatt ikke hentet av butikken ifølge Posten. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Feil tid å reklamere på, det drukner i unødvendig salg og support. Folk som kjøper fordi det snart er jul og ikke fordi det eksisterer et behov. Endret 17. desember 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Riktig reklamasjonstid er når produktet ikke fungerer som det skal. Produktet jeg kjøpte fungerer ikke som det skal, det er derfor riktig å reklamere på. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 at strømkabler er flate Ville vært minimal forskjell i utseende om de hadde vært runde, men mye enklere å legge opp Derfor er det mye artigere å legge skjult anlegg Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Det er faktisk mer effektivt å bruke "flate" klabler. Tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå