Getingar Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Vad i helvete? Endret 7. januar 2011 av Eysteinn inn illráði 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Feil, Gitarhm. Du er 14 år. Fjortiser liker å plusse for å "plage". Det har vi sett flerfoldige eksempler på før. Det du får ut av plussingen er det fjortiser ville kalt noe som "kulhet" eller "coolhet" eller sannsynligvis "1337 1o1 hax0r c001N355". Ajaco; jeg er en bedre etterforsker enn deg, så det så! 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Vad i helvete? 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Feil, Gitarhm. Du er 14 år. Fjortiser liker å plusse for å "plage". Det har vi sett flerfoldige eksempler på før. Det du får ut av plussingen er det fjortiser ville kalt noe som "kulhet" eller "coolhet" eller sannsynligvis "1337 1o1 hax0r c001N355". Ajaco; jeg er en bedre etterforsker enn deg, så det så! Jeg er 15 om ikke mange dager! Men jeg ser ikke på meg selv som sånn fjortiss. Og jeg plussa ikke 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Fjortenåringer er fjortizer. Gitarhm er fjorten år. Ergo, Gitarhm er en fjortiz. 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Fjortis er en tilstand, ikke en alder 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Fjortis er en tilstand, ikke en alder TAKK for støtte 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Fjortis er en tilstand, ikke en alder TAKK for støtte Tilstanden begynner når man er 14 og fortsetter til man slutter å være fjortis. 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Fjortis er en tilstand, ikke en alder TAKK for støtte Tilstanden begynner når man er 14 og fortsetter til man slutter å være fjortis. Jamen jeg er metalhead. Metalhead + fjortis går bare ikke Uansett er jeg 15 om 22 dager 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Metalhead? fordi du hører på metallica? 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Ja, metallica mest, men andre band også 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg blir 17 iår o'wait, det irriterer meg ikke så Endret 7. januar 2011 av Quakecry 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Metallica. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jamen jeg er metalhead. Metalhead + fjortis går bare ikke Uansett er jeg 15 om 22 dager Metalhead? fordi du hører på metallica? Ja, metallica mest, men andre band også Er på nippet til ny signatur nå. Endret 7. januar 2011 av Ajaco 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Feil, Gitarhm. Du er 14 år. Fjortiser liker å plusse for å "plage". Det har vi sett flerfoldige eksempler på før. Det du får ut av plussingen er det fjortiser ville kalt noe som "kulhet" eller "coolhet" eller sannsynligvis "1337 1o1 hax0r c001N355". Ajaco; jeg er en bedre etterforsker enn deg, så det så! Jeg er 15 om ikke mange dager! Men jeg ser ikke på meg selv som sånn fjortiss. Og jeg plussa ikke Ja, da så.. Da er du ikke fjortis. Fjortenåringer er fjortizer. Gitarhm er fjorten år. Ergo, Gitarhm er en fjortiz. Ikke skriv fjortis med "z". Gitarhm er fjortis. Fjortis er en tilstand, ikke en alder Korrekt. Gitarhm er i tilstanden "fjortis". Fjortis er en tilstand, ikke en alder TAKK for støtte Det var ikke støtte. Det betyr bare at du er fjortis. Fjortis er en tilstand, ikke en alder TAKK for støtte Tilstanden begynner når man er 14 og fortsetter til man slutter å være fjortis. Korrekt. Du, min venn, er en vis mann. Fjortis er en tilstand, ikke en alder TAKK for støtte Tilstanden begynner når man er 14 og fortsetter til man slutter å være fjortis. Jamen jeg er metalhead. :!: Endret 7. januar 2011 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Metalhead? fordi du hører på metallica? Ja, metallica mest, men andre band også Er på nippet til ny signatur nå. 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Metallica. Hva hører du på da? Alt på toppen av VG-lista? 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Ikke noe vondt ment. Jeg bare fant det svært festlig. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Metallica. Hadde ikke du han typen fra det 7 inseglet som avatar før? 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Metallica. Hva hører du på da? Alt på toppen av VG-lista? Så hvis man ikke liker Metallica hører man utelukkende på listepop? Beklager, men du tar feil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå