Lami Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Men det er jo feil vei. Den skal vel nordover, ikke vestover igjen? Noen har stilt klokkene tilbake. Du sier noe der. Dobbelsjekket og viste det det var København, og ikke Amsterdam, haha. Da gir det mer mening. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Maksgrense på tipping Joda, har forsåvidt satt grensen for lavt selv, men irriterer uansett Lenke til kommentar
m20k Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Spiste middag på restaurant med kjæresten min og broren hennes her om dagen. En som hun kjenner var tilfeldigvis der. Han kommer bort til henne og spør om hun vil være med han ut og ta en røyk mens hun hadde masse mat i munn. Altså, hvem går bort til folk og spør om å ta en røyk når de er midt under middagen på en restaurant? Nå har han riktignok ryktet på seg at han har dårlig sosiale antenner, og jeg skjønner godt hvorfor han har det ryktet... Endret 6. desember 2016 av m20k 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg håper hun sa nei. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg håper hun sa nei. Hun gjorde det. Vi ble ganske overrasket alle sammen. 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Har byttet telefonoperatør. De som jeg avsluttet abonnementet på, ringte og ønsket en tilbakemelding på hvorfor jeg ikke ville være kunde hos dem lenger. Jeg forklarte hvorfor, men da kom han med et annet tilbud som jeg bør prøve ut. Får nesten dårlig samvittighet av å bytte operatør. Kan de ikke la meg bytte i fred? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Folk som ikke takler at folk ikke er 100 % enige med dem hele tiden... Slike folk burde vel egentlig holde seg veldig langt unna alt som finnes av debatt-forum og sosiale medier på internett. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Har byttet telefonoperatør. De som jeg avsluttet abonnementet på, ringte og ønsket en tilbakemelding på hvorfor jeg ikke ville være kunde hos dem lenger. Jeg forklarte hvorfor, men da kom han med et annet tilbud som jeg bør prøve ut. Får nesten dårlig samvittighet av å bytte operatør. Kan de ikke la meg bytte i fred? Ja de er voldsomt aggressive både på å få hvite hvorfor du byttet, og på å få deg tilbake. Chess (eller ikke chess da, men det selskapet de har leid inn for å undersøke) ringte meg hver dag i en uke helt til jeg ble så lei at jeg tok telefonen. Sa at det var pga den jævla irriterende chessreklamen på TV at jeg bytta "Tjess tjess tjess tjess!" Endret 7. desember 2016 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Bare å blokkere selgere Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Jeg klarte å ikke kjøpe sjokolade på butikken i dag, men det ble 2 poser potetgull, og de er spist opp.. Så da kan jeg angre etterpå... Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Hvisløkslukt. Jeg drev å spiste hvitløkpulver/konsentrat fra Rajah. Simmen måtte si i fra om at jeg svettet hvitløk. Jeg la ikke merke til det, da det bygde seg opp og jeg ble vant til det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Folk som ikke gidder si en takk for det de får. Ser ut som en ny trend.. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Folk som bruker "......" etter hver setning. "I dag var jeg ute og gikk en tur...... Det var koselig...... "Heia håndballjentene........ Håper de vinner i dag......." "Gratulerer med dagen......" 7 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Folk som ikke gidder si en takk for det de får. Ser ut som en ny trend.. Hvis man er hyggelig mot noen nå, så tror folk at man flørter. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Folk som ikke gidder si en takk for det de får. Ser ut som en ny trend.. Utakk er verdens lønn er et gammelt uttrykk, så det er neppe en ny trend. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Folk som klager på alt mulig.... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Hvisløkslukt. Noe av det beste som finnes. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Folk som ikke gidder si en takk for det de får. Ser ut som en ny trend.. Hvis man er hyggelig mot noen nå, så tror folk at man flørter. La meg klage oppå klagen min. - Noe som er annoying hvis man er seg selv, og karen på 40 bak disken tror jeg flørter. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Hvisløkslukt. Enig.Kvalmendes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå