Skurupu Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Det irriterer meg at mobiltelefoner alltid har minijack-utgangen på toppen. Den burde vært på bunnen av telefonen! Mye mer naturlig når man skal se på skjermen mens man hører på musikk, og ledningen til headsettet går på innsiden av skjorten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Det irriterer meg at mobiltelefoner alltid har minijack-utgangen på toppen. Den burde vært på bunnen av telefonen! Mye mer naturlig når man skal se på skjermen mens man hører på musikk, og ledningen til headsettet går på innsiden av skjorten.Toppen? Den er på bunnen på min. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Det irriterer meg at mobiltelefoner alltid har minijack-utgangen på toppen. Den burde vært på bunnen av telefonen! Mye mer naturlig når man skal se på skjermen mens man hører på musikk, og ledningen til headsettet går på innsiden av skjorten. Er veldig bra med den minijack-utgangen på toppen da exe da jeg støvsugger her da. sorry min er på bunnen av mobilen da. Endret 5. desember 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Det irriterer meg at mobiltelefoner alltid har minijack-utgangen på toppen. Den burde vært på bunnen av telefonen! Mye mer naturlig når man skal se på skjermen mens man hører på musikk, og ledningen til headsettet går på innsiden av skjorten.Toppen? Den er på bunnen på min. Jeg trudde så og si ingen telefoner hadde det. Men kanskje jeg tar feil? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Min har og på bunnen, har Nexus 5X Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hæ? jeg så på mobilen etter på jeg hadde skrive att den minijack er over da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Den skitne følelsen man får når man oppdager at Instagram-kontoen du har stirret på tilhører en alt for ung jente. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Den skitne følelsen man får når man oppdager at Instagram-kontoen du har stirret på tilhører en alt for ung jente.Ingenting galt med det. Unge jenter idag ser jo alle eldre ut med klesstilen og slik de sminker seg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Det irriterer meg at mobiltelefoner alltid har minijack-utgangen på toppen. Den burde vært på bunnen av telefonen! Mye mer naturlig når man skal se på skjermen mens man hører på musikk, og ledningen til headsettet går på innsiden av skjorten. Min har jack nederst. Er enig med deg faktisk. Er mer naturlig når jeg tar mobilen opp, trenger ikke å vende på den lenger når jeg tar den opp for den er jo allerede opp ned. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) På toppen min også. Men kan jo snu skjermbilde opp ned så blir det samme. Edit, nei det hjelper vel ikke når man snakker i mobilen. Bruker den aldri til musikk likevel, har egen spiller for det. Endret 5. desember 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Radiumhospitalets Legater ønsket ikke å ta i mot donasjon fra medlemmene i Mannegruppa Ottar, nettopp pga. gruppen. Er så jævlig lættis. Når politikken går over saken de kjemper for, er det noe riv ruskende gale. Quote Radiumhospitalet "Flere medlemmer har fremmet uakseptable synspunkter." Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Når man skal høre på TV-nyheter, og journalistene ikke er enige med det en eller annen politiker mener / står for. Da er det tydeligvis veldig viktig å påstå (opptil fleire ganger!) at politikeren viss nok er en "populist" For eksempel "høyre-populist" :-/ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 99% av musikken på f.eks Google Play er søppel Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Kjøpte klokker fra USA, og nå har de faen ligget i fuckings Tyskland (Tyskland av alle steder?)) siden fredag. Hva skjer! På tide å bevege seg pakke?? Endret 6. desember 2016 av Lami Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Kjøpte klokker fra USA, og nå har de faen ligget i fuckings Tyskland (Tyskland av alle steder?)) siden fredag. Hva skjer! På tide å bevege seg pakke?? Tiden går sakte Lami. 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg hater falske nyheter! De er direkte farlige. Det er også med på å ødelegge enda fler diskusjoner da argumentet 'ikke tro alt du leser på Internett' vil bli brukt som hersketeknikk i en enda større grad. Faen til folk som deler ukritisk!! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Kjøpte klokker fra USA, og nå har de faen ligget i fuckings Tyskland (Tyskland av alle steder?)) siden fredag. Hva skjer! På tide å bevege seg pakke??Tiden går sakte Lami. Men halloooo! Nå er pakken i Amsterdam. Tiden går fort 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Men det er jo feil vei. Den skal vel nordover, ikke vestover igjen? Noen har stilt klokkene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå