Dubious Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Jaja, problemet har bare blitt flyttet til forbrukeren Det var omvendt før Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Posten som tydeligvis ikke klarer å frakte en pakke 1 mil i løpet av en dag. Kake å kaffe hele dagen sikkert. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Posten som nekter å sortere post til leilighetene og slenger all post i en kasse. Klaget til Postsentralen flere ganger, ingenting skjer og naboen må sortere all post... Det virker som om postmannen får gjøre helt som han vil... 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Putt posten i en rød postkasse så må de sende de ut på nytt igjen 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Pakke som først blei sendt feil, tok 4 dager ekstra før jeg fikk den. Åpnet pakken, oppdaget at gsport har sendt feil vare til meg. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Usmarte løsninger. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Putt posten i en rød postkasse så må de sende de ut på nytt igjen Finns ikke rød postkasse der jeg bor, de er gule... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Reddit begynner å riktig lame nå Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hadde ikke hørt om Reddit før etter nedstengingen av WCD forleden. Mye skriverier om det der. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 WCD har jeg aldri hørt om. Selv ikke Google ga meg svar på det. Reddit har jeg aldri likt. Stygg og uoversiktlig nettside. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) A capella. Hvorfor er det så stas å lage det dårligere enn nødvendig? Det går an å ha noen enkle toner med uten å ta med hele metal-storbandet, og da blir alt så mye bedre. Endret 3. desember 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Fikk tre pakker fra DHL sendt som Express. Budet ringer på hos meg, jeg åpner døren, han gir meg pakkene og går. Jeg spør; skal jeg ikke skrive under noen steder? Nei, det er ikke nødvendig svarer han. Hva faen? Han kunne gått på feil dør og gitt pakkene til noen helt andre enn meg når han ikke engang skal ha signatur eller leg?! Utrolig dårlig. Hater når på posten at de ikke spør om leg heller. Hvem som helst kan ta hentelapp fra en annens postkasse og gå og hente ut pakker fra andre. Jævla idioter. Rart pakker og shit forsvinner da, de gir totalt faen i hvem som henter pakkene fra andre. Endret 3. desember 2016 av Lami 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Posten skal spørre om leg på pakker, men ikke på brev som utleveres på postkontoret fordi de er for store for kassa. Jeg regner med det er fordi brevet uansett var ment for postkassa. Jeg har aldri vært ute for å ikke bli spurt om leg på pakker. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Posten skal spørre om leg på pakker, men ikke på brev som utleveres på postkontoret fordi de er for store for kassa. Jeg regner med det er fordi brevet uansett var ment for postkassa. Jeg har aldri vært ute for å ikke bli spurt om leg på pakker.10% av gangene spør de om leg. Ellers kunne Osama bin Laden gått på postkontoret og hentet ut for meg og fått det til.PostNord pakker spør de om leg. Noen som har skjønt det. Posten gir vel faen i at andre tar andres pakker på postkontoret. Tenkte å sende en mail til Posten og be de ta seg sammen. Siste jeg vil er at en random fyr skal få buttplugen min eller en dyr forsendelse. Endret 3. desember 2016 av Lami Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Posten fraskriver seg alt ansvar uansett og det blir da opp til selger å finne ut hvor pakken "forsvant" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) "Ellers kunne Osama bin Laden gått på postkontoret og hentet ut for meg" Posten : Here you are. Elvis Presley : Thank you , thank ya very much. Sorry but ah forgot my ID ! Endret 4. desember 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Posten fraskriver seg alt ansvar uansett og det blir da opp til selger å finne ut hvor pakken "forsvant" De er noen bæsjehuer....samme med "De grønne" og Helvetes bæsje-Parat > : ( Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Knuste baksida på S7'en på ein mørk grusvei. To dagar etter eg fekk igjen telefonen frå reparasjon. På tide med CAT-telefon? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Når TV ikke kunne bli mer innholdsløst så kommer de med "En natt på slottet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå