Dubious Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Har du råd til å eie og bruke bil i Norge, så har du strengt tatt råd til å kjøpe et DAB+-adapter. Ikke poenget da det er miljøkriminalitet å stenge FM nettet I dag så koster det rundt 6k å få montert DAB i min bil, men ble ikke gjort da forhandler anbefalte meg å vente DAB+ har mye dårligere dekning enn FM Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg stod opp 05:00 for å se på sjakk, men så spilte de det korteste VM-partiet noensinne, og jeg fikk det ikke med meg. (Startet 03:00). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 at jeg våkner så tidlig.. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Hvem faen hører på radio uansett!? Kom dere over på podcast og musikktjenester, folkens! Hvorfor være passiv lytter når man kan velge underholdning selv? Gjelder også tv-underholdning.. Cut the cord Endret 29. november 2016 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Er ikke mange kabler koblet til radioen min, as. Noe som er noe av poenget med radio... Lenke til kommentar
m20k Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 At folk rakker ned på de som jobber i butikk. "Ja, skal du sitte bak kassa på Rema 1000 resten av livet du eller?" Trives man i jobben og ikke bryr seg om store lønninger, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Etter FM: Internettradio/Spotify/annet på mobilen ---(blåtann)---> bilen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 At folk rakker ned på de som jobber i butikk. "Ja, skal du sitte bak kassa på Rema 1000 resten av livet du eller?" Trives man i jobben og ikke bryr seg om store lønninger, hvorfor ikke? Tror de er ganske bra lønnet Kanskje lav startlønn, men hvilke bransjer som ikke krever utdanning har høy startlønn.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Ligger vel på rundt 150kr timen. Kjæresten jobber i matbutikk. Hennes lønn stiger 2kr per år. Jeg har ikke utdanning innen det jeg har deltidsjobb i og tjener 174kr timen. Min lønn har steget med 4kr to ganger på 2 år. Dessverre er det noen som lever av dette, i steden for å få seg utdanning. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Ynkelige utlendinger på nettet. Den minste rett-fram tale blir mistolket, og så stikker de av som kylllinger. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 At folk rakker ned på de som jobber i butikk. "Ja, skal du sitte bak kassa på Rema 1000 resten av livet du eller?" Trives man i jobben og ikke bryr seg om store lønninger, hvorfor ikke? Det gjelder alle typer arbeid. Hater folk som ser ned på andre menneskers valg i livet. Det er ikke alle som ser verdien i et liv fylt med arbeid, for å kjøpe bolig, bil, og hytte på fjellet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Jobb er jobb. Penger er penger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Det gjelder alle typer arbeid. Hater folk som ser ned på andre menneskers valg i livet. Det er ikke alle som ser verdien i et liv fylt med arbeid, for å kjøpe bolig, bil, og hytte på fjellet.Det verste er når stat og kommune rakker ned på menneskers yrker på den måten. Administrasjonen skal ha utdanning og lønn, men de på gulvet i sliteryrker er det ikke så farlig med. Ta bort pensjonsrettigheter og nye tariffavtaler under påskudd av kostnadsbesparende anbud. Fuck dere. Hei Oslo kommune/Vestfold og VeiReno. Hei Bergen kommune og Orange. Osv. Endret 29. november 2016 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 https://www.nrk.no/ostfold/egon-og-kona-angrepet_-_-jeg-skjelver-fortsatt-1.13250743 Alkohol, ikke drikk det. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 I dag har jeg sett saltbil midt på dagen i +6 grader og den enda verre, saltbil i pøsende regn, +4 grader, kjørte i 30-40 km/t i 90 sonen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 (endret) $js .= '$("[id^=\'funksjon_navn_osv_osv Det er helt umulig å lese starten og slutten på alt det her, jeg gir opp. Ser gjerne sånn ut på slutten: });'; Og alt javascript-dritt skal jo såklart inni både paranteser og brackets og til og med sånne firkanta brackets samt at apostrof skal ha backslash foran seg ettersom vi outputter det fra php... \']").on("click", function() { Endret 30. november 2016 av DJ FROSK Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Folk som kaster mat! For eksempel dersom man har igjen flere poteter, fra en middag. Så gidder man aldri å ta vare på disse potetene, frem til middag neste dag. Selv om maten fremdeles er brukbar, og holder seg greit i kjøleslap i ett par dager... Det blir maten rett i søppel uansett, og så steke noen nye "ferske" poteter dagen etter... 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Ja det er dårlig skikk. kaster absolutt ingenting som er brukende. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Restefest er så digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå