Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Mohahahahaa, det er meg Hva får du ut av det? Logikk, dude. Han fikk også + for posten sin. Man kan ikke gi pluss til sine egne poster = det er ikke han. Burde blitt etterforsker jeg. De gir 2+, så kansje det er han andre som plussa han? 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nei, de siste postene har kun +1. Bare la oss stoppe å mate trollet nå, og gå tilbake til topic. Irriterer meg at jeg glemte colaen i fryseren, så nå er det bare is jeg ikke får drukket 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 irriterer meg at vi ikke har no brus hjemme 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 brus! Cola, fanta, sprite, anything! 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vi har alltid brus vi. Nipper cola atm. Men den er lunka.... fordi den jeg la i fryseren ble liggende for lenge. 4 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Farris Bris er eneste brusen som duger. Alt annet smaker jo faen meg jævlig! Bortsett fra dispenser pepsi, det kan jeg drikke. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 En vanlig tomat kan ikke erstatte ketchup! aldri. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Bruk tomater! Ja, hvorfor ikke mashe sammen tomater? nei Endret 7. januar 2011 av Gitarhm 3 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Ferske tomater > Ketchup. Det irriterer meg at katta akkurat pissa inne. Helvete. Endret 7. januar 2011 av Demonfudge 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Who is the mystisk plusser? 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 han avslørte seg selv på forrige side 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nei, din logikk failer noe sykt. Det irriterer meg. 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Irriterer meg at jeg glemte å levere tilbake en bok jeg lånte av en kamerat. Jeg sa han skulle få den tilbake om et par-3 uker, nå har det gått 5. Tror han også er litt irritert... 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 han avslørte seg selv på forrige side Skal vi følge din logikk (mtp at du alltid har en mindre pluss enn alle andre= er du den som plusser alle forresten. Thought i'd let you know. Fortsatt skråsikker? 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vi har alltid brus vi. Nipper cola atm. Men den er lunka.... fordi den jeg la i fryseren ble liggende for lenge. Synd. Synes det blir mindre kullsyre etter at brus(eller annen kullsyreholdig leskedrikk) har vært frosset. Veldig irriterende i grunn. 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 han avslørte seg selv på forrige side Skal vi følge din logikk (mtp at du alltid har en mindre pluss enn alle andre= er du den som plusser alle forresten. Thought i'd let you know. Fortsatt skråsikker? Jeg har ingen grunn til å plusse andre. Jeg plusser sjeldent. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 At tiden går så treigt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå