Myst Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 At jeg fortsatt lærer aldri! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Det kan vi fikse. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Lærer heller aldri... Kjøper alltid noe godteri når jeg er på butikken, så i dag ble det ikke noe butikktur, så får jeg heller leve på tørt brød og vann Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Brudekjoler. 99% er stygge. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Black Friday, hele uka.. Nei, Fredag varer ikke hele uka, dumbasses Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Bemanning- og rekrutteringsbyråer, samt de testene de kleiser på. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Folk på finn som byr "1000kr" tilbud på iPhone 6 annonsen min hvor jeg skriver : "SKAMBUD IGNORERES OG HENGES OPP PÅ OFFENTLIGE BYGG" Og selvsagt dem personene på finn som svindler meg, sivile saker tar så lang tid. Blir like irritert hver gang. Fra nå av skal jeg få adressen til dem jeg kjøper ting av dersom produktet aldri dukker opp når jeg forhåndsbetaler. Blir vel plutselig en liten roadtripp med ettpar venner og ettpar balltre 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Gjensidige. Takstmann så på bilen min etter to ukers venting. En mnd etter takstmann var hos meg ringte jeg de da jeg ikke hadde hørt et pip, saksbehandler hadde fått saken dagen før jeg ringte.. En mnd etterpå?! Etter det hadde gått enda en mnd siden sist jeg snakket med de sendte jeg mail, hvor jeg lurte på hvordan saken ligger ann. Nå, over 2 uker etterpå, ikke fått svar. 3 mnd har gått siden jeg inn meldte skade på bilen. Greit det er en spesiel sak, men faen heller!! Skal også sies at de først avviste saken, før takstmann eller noen som helst hadde vært å sett på bilen, før de hadde fått skademeldingen til og med (hadde kun forklart meg muntlig over tlf). Aplaus! Endret 21. november 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 At folk tror at ett glass må vaskes på minst 70 grader celsius med kjemikalier når det er blitt drukket vann av det en gang! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 At folk tror at ett glass må vaskes på minst 70 grader celsius med kjemikalier når det er blitt drukket vann av det en gang! Drikker fra flaska jeg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Det er mest fasjonable, for da holder du på etiketten. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Ønsker forbud mot julegaver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Strøkne tegneserier på finn med utklipte kuponger , langt fra strøkne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 At det sner ute. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Blu-ray sluppet 17 November i USA, kommer til Norge 28 Nov. Full blu-ray versjon tilgjengelig timer etter release og de lurer på hvorfor folk laster ned filmer.. /facepalm 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Tregt internett når en laster ned 40 GB blu-ray *cough* Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Norsk senter for informasjonssikring (NORSIS) kommer det frem at så mange som 72,1 prosent tror at de eksponeres for en risiko når de er på nett.Flest frykter at PC-en deres vil bli infisert av virus (56,7 prosent), og nesten halvparten av de spurte er bekymret for at digitale dokumenter eller bilder vil bli slettet eller ødelagt. Folk er så teite. "ånei nå er jeg på nett da kan jeg få virus selv om jeg bare er på finn.no med en moderne nettleser" "pcen er litt treg har jeg VIRUS!!!!!!" Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Folk som motsier seg selv. "Fy faen, denne personen fortjener dødsstraff." - "jeg er glad jeg bor I Norge da vi ikke er som usa. Hurra for våres rettstat" "Folk som mobber burde bli hengt ut med fult navn" - "du ser ut som en stygg ugle ass" Øøh, bestem deg? Enten så aksepter du mobbing uansett om man liker det eller ikke, eller så er du imot alt som har noe med mobbing inkl at du selv ikke mobber. Det samme gjelder dødsstraff, uthenging av personer osv.. Hvor vanskelig kan det være? Jeez. Endret 22. november 2016 av Laffe 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Ordet startup. Startup blablabla, overalt i Trondheim. Super hipt å starte firma nå, tøft med masse gjeld og konkurs for ingen forteller at man må være flink og jobbe hardt. Og alt omhandler enten gaming, webutvikling eller noe slags teknologi. Det er jo ikke så jævlig lett som å knote rundt med kode og sitte dagen lang med et early access alpha-produkt som ikke blir ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå