Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Syns juleprodukter er latterlig overprisa (hefter , brus)

Juleskum , 40 for 200 gr :/

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde bilen på tomgang, da det kom en kar og banket på ruta.

"Hei. Slå av den jævla motoren! Bryr du deg ikke om miljøet?"

Responderte med "Hei. Slår du av lyset i alle rom når du skal på toalettet? Eller slår du av tvn når du skal bare hente deg m drikke? Nei, så hold kjeft"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde bilen på tomgang, da det kom en kar og banket på ruta.

"Hei. Slå av den jævla motoren! Bryr du deg ikke om miljøet?"

Responderte med "Hei. Slår du av lyset i alle rom når du skal på toalettet? Eller slår du av tvn når du skal bare hente deg m drikke? Nei, så hold kjeft"

Skjønner ikke hvorfor det er så viktig å ha bilen på tomgang. Veldig mange som gjør det her jeg bor når de "bare" skal kjapt inn på kjøpesenteret. Eksosen blåser inn på terrassen min or inn i leiligheten. Veldig behagelig med masse eksos på soverommet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange grunner til det på vinteren ihvertfall.

Ofte dugger det på innsiden av rutene før det blåser varmt/lunkent fra varmeapparatet. (Dette går på sikkerhet mtp sikt)

Snø/sprut fra veiene legger seg som is/slaps på en kald bilrute, dette får man nesten ikke vekk med mindre man får varmet opp ruten skikkelig fra innsiden (dette går også på sikkerhet mtp sikt)

Det er ikke sunt å belaste en iskald motor med kjøring rett etter start.

Hvis man venter på noen så vil man ikke sitte i en kald bil, så man har den på for å holde varmen.

Ikke alltid det er nødvendig såklart, men noen ganger har det ingen hensikt å skru av bilen.

På sommeren er det ikke mange grunner men, snakker i hovedsak om på vinteren.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange grunner til det på vinteren ihvertfall.

Ofte dugger det på innsiden av rutene før det blåser varmt/lunkent fra varmeapparatet. (Dette går på sikkerhet mtp sikt)

Snø/sprut fra veiene legger seg som is/slaps på en kald bilrute, dette får man nesten ikke vekk med mindre man får varmet opp ruten skikkelig fra innsiden (dette går også på sikkerhet mtp sikt)

Det er ikke sunt å belaste en iskald motor med kjøring rett etter start.

Hvis man venter på noen så vil man ikke sitte i en kald bil, så man har den på for å holde varmen.

Ikke alltid det er nødvendig såklart, men noen ganger har det ingen hensikt å skru av bilen.

På sommeren er det ikke mange grunner men, snakker i hovedsak om på vinteren.

Nå har vi nesten ikke vinter lenger i dette landet bortsett fra noen små korte perioder med ekstrem kulde. Og hos meg er dette et problem hele året. Jeg tror de færreste som har bilen på tomgang tenker veldig mye over hvorfor de gjør det. Handler nok mest om latskap. Er det ikke mange moderne biler som skrur av motoren automatisk når den står stille også?
Lenke til kommentar

Når folk som heilt klart ikkje har lese eit ord sosiologi eller filosofi i sitt liv skal trekke inn sosiologi i diskusjonar.

"Svarte kan ikkje vere rasist fordi iflg. sosiologi er rasisme definert som fordom+makt, og svarte sitter ikkje ved makta" vert til dømes ofte slengt ut, utan å ta høgde for at makt vidare er definert ut frå kontekst, og er eit høgst variabelt omgrep. Dumme, dumme folk. Det vart eit eksempel, men er for ofte offer for folk som tillegger seg eit intellekt dei brukar ei setning på å bekrefte at dei ikkje har.

Helsing superintellektuelle Teitgutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nettbutikker som har pop-up som "lik oss på facebook" og så må man trykke X`en i hjørnet av pop-up, for å få den til å forsvinne.

Men når man klikker seg videre, så kommer det en ny pop-up "skriv inn epost-adressen din, for å få meldinger om ting butikken selger"

Uansett hvor mange ganger man klikker vekk dettet tullet. Så popper det stadig frem igjen mange ganger, når man skal klikke seg rundt på nettsidene. :cool:

Lenke til kommentar

At næringsministeren oppfordrer til: "å handle (i dette tilfellet julegaver) bærekraftig". Jeg blør snart fra ørene om jeg hører ordet bærekraftig igjen....

De mener noe helt annet når de sier bærekraftig, altså berekraftig for dem selv eller hvem enn de driver lobbyvirksomhet for.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...