Emancipate Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 At ikke hovedkort har prosessor på samme sted. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Folk som motsier meg på kommentarfeltet på adressa.no, og avslutter det hele med ;-) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Jeg liker å følge med på pakker. Inn og ut av alle terminaler, med så nøyaktig time stamp som mulig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Da må jeg på internett, og da vil jeg på PCen. Hvorfor sender de meg SMS? Bruk epost. Å knote med den lille skjermen er idiotisk når jeg har en stor. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Da må jeg på internett, og da vil jeg på PCen. Hvorfor sender de meg SMS? Bruk epost. Å knote med den lille skjermen er idiotisk når jeg har en stor. Høna eller egget Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Universitetet jeg går på har den verste online-løsningen som finnes. Jeg har brukt 40min på å uploade to fotos og få de lagret. I tillegg er det null logikk bak navigeringen på sidene etc. Lurer helt alvorlig på hvor mye de betaler i året for løsningen, den er verdt: null kroner. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 angående pakker så har jeg posten sporings app og likevel får jeg tekstmeldinger og noen ganger e-mailer i hytt og pine om at pakker er på vei og nå er den nær deg.. og noen timer etter at jeg har hentet pakken kommer det en melding om at den er klar til henting Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) "Fabeldyr og hvor de er å finne" Interressert i filmen, men nekter å betale for å se filmen med oversatt teksting sånn som de gjorde med resten av HP filmene og da mener jeg at de kaller Hogwarts for Galtvort... Endret 17. november 2016 av Dubious Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Hog = gris Galt = hanngris Warts = vorter vort = fra vorte Hogwarts skrives det. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 at du retter på mine feil er mye mindre irriterende enn at de oversetter navn Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Det er helt forjævlig å høre et språk, samtidig som man leser et annet. Da blir jeg veldig distrahert. Tekst fungerer kun om jeg ikke skjønner språket de snakker. Engelsk tale med norsk teksting er en av grunnene til at jeg ikke liker å gå på kino i Norge. Endret 17. november 2016 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Også et problem på netflix. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 En kan da skru av undertekster på Netflix? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Ja, men jeg vil ha engelsk tekst når det er engelsk tale. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Folk som skal slutte å røyke og annonserer det på facebook, eller sier det til alle samme dag. Det er å skyte seg selv i foten. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Ja, men jeg vil ha engelsk tekst når det er engelsk tale. Jeg vil ha Engelsk tekst, der de ikke snakker Engelsk Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Folk som tror at Dubai er et land. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Folk som tror at USA er et land. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ja, det er ganske teit. USA er som kjent et kontinent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå