Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som er så indoktrinert at de ikke skjønner at Trump vil skape positive ringvirkninger i samfunnet og bremse globaliseringa.

 

Verden over blir stadig lokale firma kjøpt opp av store kjeder. Dette ødelegger mulighetene til den enkelte innbygger og trapper lokalsamfunnene for verdier siden profitten ikke går i loop men blir melket ut av lokalsamfunnet til gevinst for eiere og investorer som befinner seg langt borte, i verste fall ikke engang i samme land eller verdensdel.

 

Få inn Clinton som støtter etabilissementet fult ut slik at de kan fortsette å sikre at den enkelte har minimale fremtidsutsikter.

 

Det er mulig at det er for sent allerede etter dekader med knallhard globalisering, men Trump er en siste sjanse for å få verden på rett kurs. Hvis det viser seg at også han er kjøpt og betalt et det stort sett game over.

 

Se på folka han har valgt å ha med seg... Bare lobbyister og personer fra "establissementet". Trump var et håp i kampen mot "the establishment", men allerede har han tråkket på bremsen og gjort en flip-flop på noen av valgløftene sine. Tror ikke Trump kommer til å bringe noen stor forandring. Hvertfall ikke som ønsket.

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

 

Folk som tror at brodder har nytteverdi på nysnø.

Brodder er for streitinger.

Samme kategori som folk som bruker regntrekk på sekken.

 

Altså det er helt greit å bruke slikt.

Men det er så fjernt fra livsstilen min at det er sykt, vandrer med tøysko og har pcen min i en bærepose. Jeg orker rett og slett ikke å dra på en butikk og faktisk bruke penger på brodder, ryggsekk, regntrekk. Altså hvem GJØR sånt? Det er så fjernt

 

HÆÆ har du pc din i en bærepose, :hm: ok men hvis er bare is ja speil blankt utte nesten umulig å gå ute å du flyr ræva  å pc din går til helvete grunn av den er ubeskyttet i plastpose da er det surt hvis pc din blir ødelagt for deg men hvis du hadde brukt brodder da hadde du sluppet å kjøpe ny pc. jeg kjøpte en sekk stor sek til 1000.kr ca da for bruke den da jeg handler på rema den er bruk jevla godt, tide på å bytte den snart ut. :)  

Lenke til kommentar

 

Og "Du vet du er fra XXXX når du.." 

 

Er med i et par slike grupper. Her postes det mye interessant historie fra stedene, samt flotte bilder, nye som gamle. Lurer på hva som skal være så irriterende her.

 

 

Er ikke med i, men kan følge med i den lokale sånn en hvis man er pålogget. Der skiver de om folk og poster private bilder, det syns jeg er dritt.

 

Lenke til kommentar

Vi har sånn ticket-system på jobben når det gjelder IT-utvikling. Bugs, nye ting, med prioritet osv.

Men helt umulig å jobbe slikt når:

 

  1. Sjefene kommer plutselig med innspill på noe de mååå ha klart til et møte
  2. Vikarer tror det er bare å spørre muntlig om en liiiten sak
  3. Alle bare rett og slett driter i det

Og så er det litt irriterende når de som er her for å avlaste faktisk bare skaper mer arbeidsoppgaver for andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...