Gavekort Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Fikk ikke kjøpt lunch i dag, fordi pensjonistene skal bruke 5 minutter på kortterminalen, 5 minutter jeg ikke har. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Det er for mye aksept i dagens samfunn 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Fikk ikke kjøpt lunch i dag, fordi pensjonistene skal bruke 5 minutter på kortterminalen, 5 minutter jeg ikke har. Sku ha vært egen hurtigkasse på alle butikker hvor prisen går opp jo lengre tid du bruker på å betale Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Det er for mye aksept i dagens samfunn Hvordan aksept mener du? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Det er for mye aksept i dagens samfunn Hvordan aksept mener du? Sånn type aksept at man syr silkeputer under armene på hårsåre mennesker som ikke tåler å bli fornærmet. Irriterer meg over folk som skal være så sykt nazi på kjøp og salg facebookgrupper. Så en fyr som angra seg på et bud på 350 kr, så ble det en syk diskusjon om at DET ER IKKE LOV. Blablabla. Nei, det stemmer det, men går det ikke an å se litt mellom fingrene da, hva faen er problemet med folk? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) At kartet snur seg rundt når du går ut og inn av street view på google maps.Aner ikke hva som skjedde, men da jeg brukte google maps til fots i Oslo engang så ble jeg ikke helt klok på den appen.For hver 50-100 meter så svingte den rundt på kartet å ville ha meg en annen veg, enda jeg gikk etter pila mot punktet på kartet. Jeg gikk i en perfekt firkant rundt en svær byggning. Så sikkert ut som en dust? Endte med at de jeg skulle møte måtte finne meg, det funket rett og slett ikke.. Antatt tid til målet endte med å øke med et par minutter, etter 20-30 minutters gange. Utrykket 'bønder i byen' fikk en ny mening:p Endret 13. november 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hva med å bare lese kartet selv, og drite i veiviseren? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Det er for mye aksept i dagens samfunn Hvordan aksept mener du? Sånn type aksept at man syr silkeputer under armene på hårsåre mennesker som ikke tåler å bli fornærmet. Sier egentlig lite og ingenting. Kommer helt an på hva det er. Det er da ikke alltid det er akspetablet å fornærme noen heller. Irriterer når noen mener de sitter med fasiten på hva andre skal "tåle". Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Det er for mye aksept i dagens samfunn Hvordan aksept mener du? Sånn type aksept at man syr silkeputer under armene på hårsåre mennesker som ikke tåler å bli fornærmet. Sier egentlig lite og ingenting. Kommer helt an på hva det er. Det er da ikke alltid det er akspetablet å fornærme noen heller. Irriterer når noen mener de sitter med fasiten på hva andre skal "tåle". 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Farsdagen irriterer meg. Den ligger i lista over dager som irriterer meg: Halloween Valentines Morsdag Julaften Bursdager Pinseaften er kult. Endret 13. november 2016 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Liker ikke sånne dager heller.Pinseaften er grei. Eneste den irriterer også, fordi en butikk sjef sa til meg da jeg kom med en sekk tomflasker den dagen: "det var ikke rette dagen å komme med sånt på, en pinseaften". Mens en lærer jeg kjenner hørte det. Kommer på det hver pinseaften og det irriterer. Lenke til kommentar
djfrosk Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Klarte å sage tvers gjennom neglen på tommelfingeren og fikk et dypt kutt. Nå kan jeg ikke trene noe særlig vekter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Salting av vei Brukte mer spylervæske på 30 minutter enn jeg har gjort siden sist vinter Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Alt maset om et moderat jordskjelv. Endret 13. november 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Disse er litt sånn både og.. at kroppen går lei av alkohol, tåler å drikke en type over en lengre periode for derretter å få en intoleranse som fører til hodepine Tåler ikke disse lengre; i rekkefølge: Hvitvin, rødvin, rosevin, øl Tåler heller ikke brus på tom mage og ikke i større mengder ellers Sparer ihvertfall penger framover da det blir kun vann en god tid framover Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 At tabloidene har gjort Sofie Elise til Norges største kjendis. 3 Lenke til kommentar
djfrosk Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Det er så sykt irriterende å lese nyheter. Overskrift *klikk* Nesten samme overskrift Brødtekst sier det samme som overskrift Bildetekst atter en gang sier noe av det samme Innledninga i artikkelen er det samme som brødtekst Så begynner saken med de der dustete underoverskriftene 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Trump snakk, Trump skriverier, Trump bilder, Trump tv, Trump overalt.. I minst 4 år framover. Får vondt i magen bare ved tanken. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg var lei allerede i april, og jeg er ikke engang en Trump-hater. Det er bare det konstante maset. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg var lei allerede i april, og jeg er ikke engang en Trump-hater. Det er bare det konstante maset. Så bare 4 nyheter på vg nå om Trump, jeg trude det var flere nyheter der da. ps jeg ser ikke på tv eller leser ikke vg å sånne sider, ble nysgjerrig på Trump etter det du skriver nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå