Dubious Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hva er en pedofil aktivitet? Tipper det er noe vi alle gjør hver dag.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Irriterer meg at jeg har to fuckings brukere? Aner ikke hvordan det skjedde. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Folk som sier de hater folk som kommer med dårlige unnskyldninger, men øser ut dårlige unnskyldninger og ror til fiskeskjær sjøl. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Irriterer meg at jeg har to fuckings brukere? Aner ikke hvordan det skjedde. vor er stavkirkenyter kontoen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Irriterer meg at jeg har to fuckings brukere? Aner ikke hvordan det skjedde. Trodde dere va 2 forskjellige, men begge er altså deg? Endret 10. november 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Forsinkede busser! ggrrr Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Irriterer meg at jeg har to fuckings brukere? Aner ikke hvordan det skjedde. Trodde dere va 2 forskjellige, men begge er altså deg? Det stemmer. Den ene er pålogga mobilen, den andre er pålogga jobb-pcen. Har ikke lagd noe ny bruker??! Ah nå ser jeg at den ene brukern er en anna gammel bruker som jeg sikkert bytta navn på. Jaha. Endret 10. november 2016 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Folk som terroriserer doskålen på offentlige toaletter. Det er ikke farlig å bruke dobørsten etter at du har gjort nummer 2!!! 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Folk som terroriserer doskålen på offentlige toaletter. Det er ikke farlig å bruke dobørsten etter at du har gjort nummer 2!!! Ha ha, 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 For ikke å snakke om de som pisser ut gulv/vegg/dassen. Sett deg ned om du veit du ikke klarer å treffe uten søl?! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Folk som tilsynelatende er i sorg når en kjendis dør. Nei, det er du ikke - du kjente ikke vedkommende. Så slutt å skriv det bare for å bevise et eller annet jeg ikke aner hva er. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Der tror jeg du kan ta feil frosken. Det er helt normalt å reagere på kjente/eksterne folks død, hvis man likte dem.Trenger ikke kjenne folk personlig for å kunne det.Selv har jeg faktisk reagert mer på noen slike tilfeller, enn når det har vært nære.Reiste en gang helt til nord norge, bare for å besøke graven til en idrettsutøver. Ikke pga noe med idretten, bare fordi jeg likte hun så godt.Men når det er sagt, er det sikkert en del overdrivelser med hva folk skriver( på FB og sånt, regner med det var det du har i tankene..) Endret 11. november 2016 av Delvis Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Folk som innbiller seg at dramafilmer eller actionfilmer som er "basert på virkelige hendelser" alltid viser hele sannheten, og er jevngodt med en ordentlig dokumentar... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Der tror jeg du kan ta feil frosken. Det er helt normalt å reagere på kjente/eksterne folks død, hvis man likte dem. Trenger ikke kjenne folk personlig for å kunne det. Selv har jeg faktisk reagert mer på noen slike tilfeller, enn når det har vært nære. Reiste en gang helt til nord norge, bare for å besøke graven til en idrettsutøver. Ikke pga noe med idretten, bare fordi jeg likte hun så godt. Men når det er sagt, er det sikkert en del overdrivelser med hva folk skriver( på FB og sånt, regner med det var det du har i tankene..) Ja. Jeg hadde nok kjent det svi om en av mine "helter" døde. Men i hele år har folk pøst ut på facebook bare "hva faen skjer med verden a blabla" Som f.eks da Prince døde. Men har aldri hørt dem snakket om vedkommede eller nevne vedkommede EN ENESTE GANG før. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Ikke mulig å koble mobilen til pcn uansett hva jeg prøver... Til helvetet med teknologi. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Det var mange som brått var fans då Prince døydde, ja. Men veit at svært mange av dei som reagerte på Cohen, Bowie og Lemmy var genuine fans. Deriblant meg, spesielt av Lemmy. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Husker da Dimebag ble drept. Før det var det nesten aldri noen som nevnte Pantera utenfor heavy metal-miljøene. Plutselig var alle fans. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 At kartet snur seg rundt når du går ut og inn av street view på google maps. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Nå kaster jeg snart iPhonen i veggen. Fuckings Apple er ferdig. Håper hele dritten går til helvete. FÅR FAEN IKKE TIL Å LASTE NED EN APP PGA JEG IKKE HAR BETALT FOR EN SUBSCRIPTION SÅ JEG FÅR FAEN IKKE NOE APP FØR JEG FÅR LØNN PÅ KONTO. Hva FAEN er det for noe? Må lage meg ny apple id og det gidder jeg ikke atm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå