Dubious Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Sesong 9 av Stargate På ALLE forigge sesongene så kunne jeg trykke på "Next chapter" for å se neste episode, noe som ikke funker på S9, da blir jeg kastet tilbake til menyen for den episoden (Ser gamle DvDer på nytt) også den kjedeligste sesongen i serien Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 At Wikipedia ofte har fyldigere artikler på nynorsk enn på bokmål og av og til bare på nynorsk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Har nok en sammenheng med at Nynorsk fanatikerne vil spre språket sitt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Vondt i en tann igjen. Har allerede borret den to ganger. Det går et års tid, også gjør den vondt igjen. Har lyst til å bare trekke den og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 At folk blir overrasket over at det snør i november. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Kaldere enn -5 Var -16 i morrest, nå er det kommet til -12, som fortsatt er for kaldt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 At folk blir overrasket over at det snør i november. Snøen kommer som en overraskelse hvert år. Her i byen er det alltid noen som presterer å kjøre i grøfta med sommerdekk når været veksler mot minusgrader og nattefrost. Er faktisk helt utrolig at folk er så korttenkt. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 angrer på at jeg ikke har skiftet dekk ennå.. Kunne ha skiftet dekk i plussgrader, men nå blir jeg nødt til å skifte dekk i minusgrader.. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Glemte å slå AV vekkerklokka, så nå er jeg trøtt og umulig å sovne igjen (Sovnet i 4-5 tia) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 At folk blir overrasket over at det snør i november. Snøen kommer som en overraskelse hvert år. Her i byen er det alltid noen som presterer å kjøre i grøfta med sommerdekk når været veksler mot minusgrader og nattefrost. Er faktisk helt utrolig at folk er så korttenkt. Det er lovverket som er korttenkt når det ikke er lov å bytte dekk før 1 november, og snøen alltid kommer akkurat da. Snakk om å sette folk i en knipe. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Lange epost-tråder der folk har med lange signaturer hver gang, selv om de svarer "Den er grei blablabla" Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 ALT i avisa handler om Trump.. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Mange jeg kjente har skrevet slibrigheter om Trump. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 ALT i avisa handler om Trump.. Han er et jevla kjøtthue, faen meg for en kødd han er. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Og så har du Putin på andre siden, som er like mye kodd. Det hørtes fint ut de snakker om hverandre sålangt, men jeg har veldigt bange anelser. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 At folk blir overrasket over at det snør i november. Snøen kommer som en overraskelse hvert år. Her i byen er det alltid noen som presterer å kjøre i grøfta med sommerdekk når været veksler mot minusgrader og nattefrost. Er faktisk helt utrolig at folk er så korttenkt. Det er lovverket som er korttenkt når det ikke er lov å bytte dekk før 1 november, og snøen alltid kommer akkurat da. Snakk om å sette folk i en knipe. 16 oktober her oppe i nord. Men man følger jo litt med på værmeldingen når man vet at vinteren er rett rundt hjørnet. Er forsåvidt fullt lovlig å bytte dekk før 16 oktober/1 november om været slår over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Produkter som har navn med et eller annet som inneholder svært lite av den ingrediensen Som f.eks. Gilde Chili og Ost, med 0,3% chili Nesten ingen mangoessens i Snapple heller....... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Produkter som har navn med et eller annet som inneholder svært lite av den ingrediensen Som f.eks. Gilde Chili og Ost, med 0,3% chili Nesten ingen mangoessens i Snapple heller....... Snapple Mango. Inneholder kun 0,3% mangojuice. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Men folk som brukar 0.03% av livet på grov pedofil aktivitet, er framleis pedofile. DEN SATT!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå