Populært innlegg Pokey Skrevet 7. januar 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Kan folk vennligst slutte å plusse som noen helvetes idioter? Det irriterer meg at nettet mitt er treigt som en snile akkurat nå. 10 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 det er tydeligvis noen som liker å booste andre? 5 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 det som ihvertfall irriterer meg, er at facebook blir spammet med "vakreste" blabla grupper. Irriterende. 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 det som ihvertfall irriterer meg, er at facebook blir spammet med "vakreste" blabla grupper. Irriterende. se på forrige side 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Ja, men jeg sier det igjen^^ 4 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Gåter. Er jo så sinnsykt dumme svar!!! 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 det kommer ann på gåtene da 4 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 det som ihvertfall irriterer meg, er at facebook blir spammet med "vakreste" blabla grupper. Irriterende. Blir småkvalm av det jeg, hele greia verker misenkelig. 5 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Alle som ikke er enige med meg irriterer jeg meg så grenslöst på. Endret 7. januar 2011 av Eysteinn inn illráði 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Laptophøytalerne mine 4 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) det som ihvertfall irriterer meg, er at facebook blir spammet med "vakreste" blabla grupper. Irriterende. se på forrige side Facebookgrupper kalt: Norges "Superlativ" + "hårfarge/hva som helst" Som i tillegg er fylt med fjortisbilder Norges vakreste Nordmenn Norges vakreste Halvtbarn Altså trenger jeg å si mer? Herregud, så jævli tragisk. Hovedformålet med denne gruppen er ikke bare overfladisk - vi vil nemlig at verden skal se hvor vakre og spennende kombinasjoner det finnes blant oss når vidt ulike kulturer krysser hverandre, til tross for motsetninger! LOL Hva med 28 sider? Forut for sin tid kalles det. Endret 7. januar 2011 av Ajaco 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Alle som ikke er enige med meg irriterer jeg meg så grenslöst på. jeg er uenig 4 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Norges vakreste Halvtbarn Halvtbarn = Rasblanding? 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Norges vakreste Halvtbarn Halvtbarn = Rasblanding? Når foreldrene er fra 2 forskjellige land. 4 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Norges vakreste Halvtbarn Halvtbarn = Rasblanding? Ja. 6 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Kan folk vennligst slutte å plusse som noen helvetes idioter? Et klassisk eksempel på omvendt psykologi. 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Det er en skjult bruker, sikkert han som gjør det 3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Mohahahahaa, det er meg 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Mohahahahaa, det er meg Hva får du ut av det? 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Mohahahahaa, det er meg Hva får du ut av det? Logikk, dude. Han fikk også + for posten sin. Man kan ikke gi pluss til sine egne poster = det er ikke han. Burde blitt etterforsker jeg. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå