Dubious Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 En skal/må spørre en som er skadet hvordan personen har det og hvor en har vondt Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 at Adressa skal ha 199,- måneden for å lese avisa digitalt (abbonerer ikke) Bare 121 kroner mindre enn papirutgaven, så det koster de 121 kroner for papiret og levering, i måneden Blizzard skal ha 122,- i måneden, noe jeg bruker 3+ timer på hver dag, kontra Adressa som tar ett kvarter max Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) At her er den siste plassen det kommersnø i landet (ca) vill ha snø å vinter! Endret 5. november 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Blizzard skal ha 122,- i måneden, noe jeg bruker 3+ timer på hver dag, kontra Adressa som tar ett kvarter max Men ligger Blizzard til nytt innhold hver dag? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 at Adressa skal ha 199,- måneden for å lese avisa digitalt (abbonerer ikke) Bare 121 kroner mindre enn papirutgaven, så det koster de 121 kroner for papiret og levering, i måneden Blizzard skal ha 122,- i måneden, noe jeg bruker 3+ timer på hver dag, kontra Adressa som tar ett kvarter max Nettaviser er latterlig dyrt. Og det er jo ikke slik at man bare leser én avis. En mer realistisk pris hadde vært 30-40 kroner i måneden. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) At trump blir svartmalt og hillary blir fremstilt som en engel i norsk media, når de begge 2 egentlig er ca. like ille. Hva tjener norsk media på å prøve å få folket til å like hillary over trump? De får sikkert penger av Hillary for å utelukkende publisere dritt om Trump og for å hjernevaske nordmenn til å tro en krigsgal korrupt dame med navn Hillary Clinton er bedre enn Donald Trump. Endret 5. november 2016 av Lami 1 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Irritasjon 1: Folk som klager over andres manglende empati, når det er deres egen manglende empati som er årsaken til det påklagede. Selvsagt spør vi om hvordan det går etter en ulykke eller en tragedie. Det er en oppfordring til å fortelle hvordan du har det. Her er vi, og vi er klare til å lytte. Dette er empati, å ikke forstå dette er mangel på empati. Irritasjon 2: Nettaviser som skal ha penger av meg, og fremdeles bombarderer skjermen med alskens reklame. Irritasjon 3: Nettaviser som fjerner muligheten til å kommentere og diskutere artiklene. Det er så irriterende og en totalitære holdning at pressen påberoper seg retten til å forme opinionen og samtidig ha siste ordet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Er villig til å betale 49 kroner i måneden for Adressa, noe jeg synes er mer enn nok da jeg leser papirutgaven på arbeid Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Blizzard skal ha 122,- i måneden, noe jeg bruker 3+ timer på hver dag, kontra Adressa som tar ett kvarter maxMen ligger Blizzard til nytt innhold hver dag? Det gjør ikke aviser. De skriver om gårsdagen i dag. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 - Folk som ikke klarer å bruke det jævla blinklyset. Jeg føler hvis jeg ikke skulle brukt blinklys så hadde det blitt farlig. - Folk som ikke vet hvor gaspedalen er og bryter vikeplikten. Fyfaen! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 At rasshølet som brøyter her ikke klarer å sende snøen på andre sia av vegen der det ikke er noen innkjørsler. Kom hjem til nedbrøyta parkering så nå dumpa jeg likeså snøen tilbake på vegen. Er natta, jeg er sliten og da gidder jeg ikke å kaste den lenger 2 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hundeeiere som står og ser på at dyret driter i oppgangen til naboen, og lar pølsene ligge. Neste gang blir kjæledyret skutt. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) http://www.dagbladet.no/nyheter/politimannen-som-endte-i-grofta-med-sommerdekk-kan-bare-kjore-videre/64110105 Politiet har beslaglagt førerkortet til flere sjåfører det siste døgnet fordi de har kjørt på glatta med sommerdekk, men tar ikke lappen fra politimannen som gjorde det samme. Endret 6. november 2016 av Scatdude Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Håper det kommer masse masse snø, det er fine saker. Men så har vi ikke så mye sånt her på vestkysten lenger. Jeg oxo, husker for par år siden ved jul da kom mye snø, jeg spurte da beste kammeraten han likte snøen fikk som svar hold sjeft. han liker ikke snø jeg kødder med han da ha ha. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Snø/is er jo bare kult å kjøre på! Endret 6. november 2016 av Scatdude Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Irritasjon 3: Nettaviser som fjerner muligheten til å kommentere og diskutere artiklene. Det er så irriterende og en totalitære holdning at pressen påberoper seg retten til å forme opinionen og samtidig ha siste ordet. Med tanke på alle trollene i kommentarfelt rundt omkring, så skjønner jeg godt at de fjerner muligheten. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Nettavisen gjør bare hva som er best for dem. Blir siden overlesset med troll, så slutter folk å besøke den. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Ikke kan de ansette noen for å ta hånd om det heller, pft, hvorfor bruke penger når man kan spare dem liksom? Drit i hva folket vil ha.. Er ikke som om det å ha ett kommentarfelt vil lokke flere folk til den avisen, ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Nettavisen gjør bare hva som er best for dem. Ikke kan de ansette noen for å ta hånd om det heller, pft, hvorfor bruke penger når man kan spare dem liksom? Drit i hva folket vil ha.. Er ikke som om det å ha ett kommentarfelt vil lokke flere folk til den avisen, ikke i det hele tatt. Nettopp, Buffy. Hvorfor klarer Nettavisen dette, den som ikke engang får pressestøtte? Nei, db og de andre statsstøttede avisene gjør ikke det som er best for dem, for de mister åpenbart lesere med denne holdningen. Merkelig er det også at en del som faktisk har kommentarfelt enda, stenger dette f.eks. kl 22. Greit at de ikke kan sitte oppe og modere nattestid, men å stenge for lesing, hvordan kan det være nødvendig? Det smaker av en iboende forakt for leseren. Endret 6. november 2016 av Horten Market Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Kanskje det bare er jeg som er "out of touch". Jeg trudde ikke folk var interessert i umodererte kommentarfeil. Jeg er der for å lese nyheter, ikke for å lese folks tanker om disse nyhetene. For min del kunne de totalt kuttet ut kommentarfeil, men slik tenker kanskje ikke Ola Nordmann. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå