djgudleif Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Tok meg fri fra jobb ettersom jeg tydeligvis MÅTTE være hjemme da en parabolmontør fra Canal Digital skulle komme mellom 8 - 12. Så får jeg melding kl 9: "Er hjemme med sykt barn, vi må ta det i morgen kveld blablabla" Hvorfor kan ikke den jævla kona di være hjemme da? Du hadde en AVTALE MED KUNDE og en jobb som krever at du ikke kan være borte uten videre. Nå har jeg skulka jobb... Får vel montere selv. Endret 1. november 2016 av DJ FROSK 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Dragen: "Når det brenner på do" er et uttrykk. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Frosk: Hvis du forteller dem at du tok fri, sender de kanskje noen andre. .. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 våpen som aldri går tom for ammo og feil lyd.. (i film og serier) 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Dragen: "Når det brenner på do" er et uttrykk. "Når det brenner på dass" har jeg hørt. Endret 1. november 2016 av Emancipate 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 At internett forpestes av sider som krever eller legger opp til bruk av fullt navn. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Brever støtt om at du bør opprette "digital postkasse". Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Jeg må slå av radioen hver gang de reklamene med de folka som ringer naboen til fetteren til rørleggeren (og lignende) for å få tak i rørleggeren. Gjør bokstavelig talt vondt å høre på. Også har vi de nye til <ett eller annet>. "Brenner det på do så ringer du <ett eller annet>!". Eh, nei. Brenner det på do, så ringer man brannvesenet. Nei, du gir faen i å tørke, siden du sitter og dermed bæsjer. Henter nærmeste brannapparat også ringer samtidig mens du prøver å bekjempe ilden. (Jeg regner med du har mobilen i hånda, siden du poopa på dass) mange distrikt har ikke noe brannvesen, alt er frivillig. Så ja, du kan bli brannmann bare du kan være tilgjengelig (frivillig). Ikke tro at han karen som veier 50 kilo og er 150cm høy har dratt 100 kilo opp trapper for å kvalifisere.. Vi bruker ikke like mye stearinlys, og alle nye hus er umulige å tenne på med mindre du har 20 liter med bensin. Hva ender det opp med da? Jo, folk som ikke er i noen aktivitet og snakker til skolebarn om at man ikke skal leke med fyrstikker, som strengt talt ikke kan gjøre noen skade hvis du bor i et hus bygd etter 1990-2000. Endret 1. november 2016 av Scatdude Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Dekodere er så jævla dyre, og menyene er ekstremt lite intuitive og de er generelt sykt trege. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Dekodere er så jævla dyre, og menyene er ekstremt lite intuitive og de er generelt sykt trege. Finn.no Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 NRK Lisensen og diskusjonen som pågår Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 NRK Lisensen og diskusjonen som pågår Hvor? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 NRK Lisensen og diskusjonen som pågår Hvor? Her. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Treige gamle pensjonister som gjør storhandelen og lager milevis med kassakø i lunchtiden... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Når jeg skal søke opp hvordan man bruker en eller annen php-greie. "Her, et JÆVLI OVERKOMPLISERT EKSEMPEL" Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Ei kjerring på jobb som hele tiden setter seg på pulten til ei anna dame vis-a-vis og sitter der i 30-40 minutter og skravler om alt mulig piss og ingenting så snart sjefen går for dagen. (Fredag er gå-tidlig-dag for ham). Visste ikke at pissprat ble belønnet med timebetaling. Har lyst til å sy igjen kjeften hennes snart. Endret 4. november 2016 av Smirnoff Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Uføres Landsorganisasjon. Først sperrer de uføre fra å delta i Facebookgruppen. Så spammer de Facebooksiden med kjerringblogger. Nå har de selv begynt å skrive kjerringblogg. Man skulle tro at en interesseorganisasjon tok interessen sin litt mer seriøst. Jeg tror de har vært i media en gang i år, og da var det fordi lederen tapte penger. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Fagforeningen også. Var bare ute etter å loppe deg for penger. Gjorde lite og ingenting når vi trengte dem. Bare snikksnakk..Fant på alskens krumspring for liksom hindre meg å melde meg ut også. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Ei kjerring på jobb som hele tiden setter seg på pulten til ei anna dame vis-a-vis og sitter der i 30-40 minutter og skravler om alt mulig piss og ingenting så snart sjefen går for dagen. (Fredag er gå-tidlig-dag for ham). Visste ikke at pissprat ble belønnet med timebetaling. Har lyst til å sy igjen kjeften hennes snart.Si ifra til sjefen om dette. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Uføres Landsorganisasjon.Jeg skjønte med én gang at denne organisasjonen var dødfødt da jeg leste om at den skulle opprettes. http://www.ffo.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå