Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Det er oss som konsumere sin feil også. Det forventes at vi skal underholdes hvert sekund av en video. Ja, det er en dårlig trend, men mange gjør det nok for å ha så mye 'bra' innhold som mulig på kortest milig tid. Kvantitet foran kvalitet gjelder over stort sett hele internett

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OBS! Følgende innlegg er ikke myntet på brukere her inne!

Folk som sier "du kan stole på meg, ta kontakt når du vil, så er jeg der for deg!" men mener det helt motsatte. Skjønner ikke hvorfor folk driver på sånn. Noen lever visst av å se andre lide.

Lenke til kommentar

Ingen video-redigeringsprogrammer på Linux funker. De krasjer og gjør rare ting.

Det er fordi content til linux er lagd av privatpersoner og hobby-folk

Rart at ikke noen lager et seriøst alternativ som funker ordentlig. Tenkte teste Remix OS nå, er vel samme det også?

Lenke til kommentar

Folk som skal kjøre over grensa når det er 2 felt og under når det er 1 felt

Skjedde 2 ganger i dag, på tur til og på vei tilbake

Hjalp ikke mye å passere første idioten da jeg kom til 1 felt så ble jeg uansett liggende bak en rekke med biler med en idiot først, som selsagt lå under grensa

Er jo "bare" 5 under, men når en normal person ligger 5 over..

Lenke til kommentar

At det dessverre er lett å smugle inn hva som helst inn I landet pga innkompetente tollere/vakter.

D ble gjort en test hvor den ene gruppen/personen skulle virke nervøs OG late som at man hadde noe å skjule, mens den andre personen hadde fult av smuglevarer.

Gjett hvem som ble tatt og hvem som gikk rett forb? Jo, det var den personen som hadde LAAAANGT over kvoten sin. Latterlig.

Da vet man hvertfall: ha en som later seg til nervøsitet, mens en eller fler går normalt som vanlig.

Burde begynne å sjekke absolutt alle.

Lenke til kommentar

Har ikke sjekket alle brygerrier (kun 1 egentlig, Mack), og det som irriterer meg er den idiotiske loven i Norge hvor bryggeriene ikke kan ha sine ølsorter på sin hjemmeside

Øl

Disse produktene kan vi ikke vise.

Enig. Greit at man ikke kan markedsføre ølsortement på store plakater eller i reklamepausene på tv, men at de ikke kan vise et bilde av en øl på en nettside blir hakket for bakstreversk for min del.

Og når vi snakker om øl: hvorfor kan ikke butikkene selge øl så lenge de holder åpent? Dét irriterer meg. 

Lenke til kommentar

Folk som kaller bilen sin for "lille bebien min"

Nei vet du hva, dette nekter jeg å tro at folk gjør.

Det er sant. Jeg har sett det selv.

En eks-kollega av meg kommer fra en rik familie, og hun har splitter ny bil sånn én gang i året. Hver eneste gang har hun en photo shoot med sin nye bil, og skriver ting som "min ny babyyyy <3 <3 <3".

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...