MR SPEED Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Naboen har fest igjen. De spiller så høy musikk at det vibrer i veggen mot meg, hoier og roper høyt, og tramper/hopper på gulvet. Så lite respekt for andre.. Ring Politi 112 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Nei. Man skal ikke bruke nødnummeret med mindre det er nødstilfelle. Dette er festbråk, og da skal man bruke 02800. Endret 21. oktober 2016 av Dragen 6 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Kjøleskapet mitt ser ut til å være ødelagt. Og nye kjøleskap er jo svindyre å kjøpe. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Nei. Man skal ikke bruke nødnummeret med mindre det er nødstilfelle. Dette er festbråk, og da skal man bruke 02800. Politiet kommer ikke uansett og hvordan vet du at det ikke er nød? Kan jo være like før han blir gal og dreper noen.. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Ja sant. Bare si du mener at du hører alvorlige overgrep foregår. Da kommer de. Og da blir det slutt på bråket lenge.Hvis mennesker lager sånn bråk han sier, er det helt på sin plass å gjøre det. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Kjøleskapet mitt ser ut til å være ødelagt. Og nye kjøleskap er jo svindyre å kjøpe. Får vel et nytt til et par tusenlapper om du følger med på tilbud? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Kan jo få tak i gode brukte kjøleskap for godt under tusenlappen. Bare å søke på Finn. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Finn-søk ser ut til å være ute av drift. Det irriterte meg tidligere i dag. Men man kan bla igjennom. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Ligger mest sansynlig i spam folderen Nope. Enda ikke fått noe mail. Sender de ut mailer manuelt eller? Wtf. Får gjette meg frem til pw da Edit: Prøvde gjøre det samme med mobilen, da fikk jeg mail etter 2 sekund Endret 23. oktober 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Kan du ha skrevet mailadr litt feil? Prøv på nytt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Etter 5 min. uten å fått mail så trykker jeg på resett knappen igjen Selv e-mail kommer bort noen ganger Lenke til kommentar
djfrosk Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Aner ikke om internett er inkludert fellesutgiftene i leiligheta eller ikke. Får ikke til å finne det ut heller. Faeeeeeeeeeen hva skal jeg gjøre med disse kablene????? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 For andre dag en hund løs i nabolaget (2 forskjellige), kommer gneldrende glefsende etter meg. Denne gang kom fyren og prøvde rope den til seg. Sa at han må holde den i band. "Den stakk ut døra" sa han. Er de unnskyldning grei nok?Har skjedd en gang før også. Må innrømme det irriterer meg uansett. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Sexylubb1, den 22 Okt 2016 - 22:33, sa: WeirdFace, den 22 Okt 2016 - 11:44, sa: Kjøleskapet mitt ser ut til å være ødelagt. Og nye kjøleskap er jo svindyre å kjøpe. Får vel et nytt til et par tusenlapper om du følger med på tilbud? Det er jo uansett en stor utgift, som jeg helst skulle vært foruten da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 add add add add add add add Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Får da mange ålreite brukte kjøleskap for 0-1000 kr på Finn. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Når naboen har fest så er det best å betale tilbake med samme mynt om det ikke hjelper å snakke med de og om det ikke plager noen andre, men da på en hverdag når de skal legge seg 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Kjøleskapet mitt ser ut til å være ødelagt. Og nye kjøleskap er jo svindyre å kjøpe. Det er et par-tre ting som kan være feil. Kompressor kan være ødelagt, tomt for kuldemedie eller defekt termostat. Størst sjanse for at det er en lekkasje og det er tomt for kuldemedie, og det er enkelt å fikse for en fagmann, men dyrt med tanke på timespris. Har ingen kamerater som er kuldemontører, da? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Youtubere som ikke klarer å snakke sammenhengende i mer enn fem sekunder om gangen og må ha nytt kutt for hver eneste setning. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå