Gouldfan Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Søvnløs og har timeplan zzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Folk som bruker meglere til å få solgt/kjøpe bolig. Aner dem hvor mye de kan tjene på uten hjelp fra meglere? Evt sitte igjen med? Meglere kunne man ha vært forutenFiasko uten megler, hund på hvert bilde: http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=84417180 Den båten brant ned den husbåten. Husket du ikke det da Mr.Cornelis? Endret 18. oktober 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Telehor Internett Har hatt mye ustabilt nett i det siste, men det kan gå opptil 2 uker før jeg merker noe, så det er 2 uker mellom hver gang jeg ringer de, så de må ha gjort noe de gangene jeg ringer for plutselig er nettet stabilt Så merket jeg i går at nettet var tregt og tok en linjetest i dag... opptil 1.8 MB ned (skal ha 8), ringer og jo, de driver og tester så hastigheten skal gradvis gå opp over 5 dager.. WTF... at det kan ta 1 uke eller opptil 14 dager før linjen blir ustabil har gått over hodet på de... klarer knapt å se på Youtube lengre Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Avast Internet Security masser om jeg oppgradere da, jevla idiot. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Avast Internet Security masser om jeg oppgradere da, jevla idiot. Ble også lei av det. Skiftet til Bitdefender free og er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 AVG som maser om å restarte PC... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Når man finner ut at en skuespiller man tenkte skrive til (allerede printet bilder osv) døde i fjor sommer. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Jeg irriterer meg over at det ikke er lønning enda... Endret 18. oktober 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Avast Internet Security masser om jeg oppgradere da, jevla idiot. Ble også lei av det. Skiftet til Bitdefender free og er veldig fornøyd med den. Jeg venter til jeg får penger på konto da kjøper jeg Avast Internet Security til 300.kr, +tomb raider vr til PlayStation VR da, endelig et skyte spil i vr, PlayStation VR - Generell diskusjon Endret 18. oktober 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Avast Internet Security masser om jeg oppgradere da, jevla idiot. Er det samme med Avira.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Folk som skriver på dialekt, eller norsk-engelsk. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Folk som skriver på dialekt, eller norsk-engelsk. Enig med det første, men ikke det siste. Det illustrerer jo også motsetningen som ligger i det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Fikk Battlefield 1 på pc i dag men faen meg jeg må vente til 21 før jeg kan spille det på origin. snøft Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Folk som skriver på dialekt, eller norsk-engelsk. Enig med det første, men ikke det siste. Det illustrerer jo også motsetningen som ligger i det. Jeg synes det er greit nok å bruke engelske ord og uttrykk som ikke har en god norsk oversettelse. Der det har irritert meg mest er i fotballtrådene her, når enkelte blir så jævlig anglofile at de må bruke engelske ord i hver setning. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Norsk Foretrekker Engelsk Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg irriterer meg over yngre damer som sier Seriøst ass hele tiden... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 I går la jeg merke til noe rart i kontoutskriften min. Det var tatt ut 11.06 euro fra kontoen min. Helt utrolig. En dag jeg satt i forelesning i Norge. Snakket med banken, det viser seg at dette skjedde i Frankrike! Wow. Kom hjem fra ferie i august, og først nå skjer det noe. Det sto at det var gjennom noe som heter TSI, som viser ifølge googlesøk er TSI Payment som er noe elektronisk pengesystem på utsalgssteder i Frankrike. Jeg fatter ikke hvordan noen har klart dette. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 I går la jeg merke til noe rart i kontoutskriften min. Det var tatt ut 11.06 euro fra kontoen min. Helt utrolig. En dag jeg satt i forelesning i Norge. Snakket med banken, det viser seg at dette skjedde i Frankrike! Wow. Kom hjem fra ferie i august, og først nå skjer det noe. Det sto at det var gjennom noe som heter TSI, som viser ifølge googlesøk er TSI Payment som er noe elektronisk pengesystem på utsalgssteder i Frankrike. Jeg fatter ikke hvordan noen har klart dette. Utrolig fort gjort. Jeg er veldig forsiktig i utlandet, men mange uker etter at jeg var i Florida ringte MasterCard meg for å få bekreftet at det var jeg som hadde brukt kortet mitt for å betale for bildeler i en sjappe i New York for kort tid siden. Systemet deres flagget dette som unormalt, kortet ble automatisk sperret og jeg ble varslet av dem per telefon. Jeg ble imponert over hvor bra dette fungerte, og jeg fikk igjen pengene mine. Alltid greit å bruke MasterCard i utlandet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 I går la jeg merke til noe rart i kontoutskriften min. Det var tatt ut 11.06 euro fra kontoen min. Helt utrolig. En dag jeg satt i forelesning i Norge. Snakket med banken, det viser seg at dette skjedde i Frankrike! Wow. Kom hjem fra ferie i august, og først nå skjer det noe. Det sto at det var gjennom noe som heter TSI, som viser ifølge googlesøk er TSI Payment som er noe elektronisk pengesystem på utsalgssteder i Frankrike. Jeg fatter ikke hvordan noen har klart dette. Jeg hadde sperret bank kortet mitt hvis jeg var deg Lami. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Det skulle ikke være lov å starte et spill før det er ferdig nedlastet faen meg, får beskjeden downloding game data. you cannot proceed until the download is complet... hva faen meg for noe tull jeg begynte å down load Resident evil 4 i går kveld. Endret 20. oktober 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå