passionforrelaxing Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 at det ikke er sosialt akseptabelt og bruke pysj som vanlig chilleplagg i offentligheten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Er så drittlei av å møte folk med hunder. Ene jeg traff på i dag, sto gneldret vilt etter meg og eieren måtte tviholde på den. Sa til han at -dere får lære å oppdra dem bedre. Han svarte bare et kort -ja. Det var litt positivt det da.. Hater folk som sier hva jeg skal gjøre med hunden min. Var ei dame på bussen når det var jævlig trangt og hun bare "hold hunden unna meg ja" skikkelig surt. Jeg sa bare "Jævla forbanna drittkjerring" Tar bare bussen pga bilen er på verksted. Er DRITTLEI av folk. Hater alle mennesker jeg møter. Vil bare være alene. Kan ikke noe for at alt er så sykt overbefolka. Til helvete med studenter og folk som fyller bussene Flytt fra Oslo eller storbyen da , problem solved. Lenke til kommentar
Ogalaton Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Det ene sekundet du tror du skal dø når du gynger litt for langt bakover i en gyngestol. Endret 12. oktober 2016 av Ogalaton Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Det ene sekundet du tror du skal dø når du gynger litt for langt bakover i en gyngestol. Posta det der som en Jodel, fikk 217 upvotes 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg får ikke til å stille det inn sånn at jeg er logget inn på ebay, men ikke kan sjekke ut med paypal uten å bruke passord. Hjelp! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg konsekvent nekter å lagre passordet til Paypal. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Lagrer det i Firefox, som kun jeg har tilgang til med hovedpassord. Ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Problemet er at jeg IKKE er logget inn hos PayPal, men likevel kan jeg kjøpe ting på ebay med PayPal-kontoen min, så lenge jeg er logget inn på ebay. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Altså hva i helvete? Bybanen mot byn går hvert 10.ende minutt mens mot Lagunen går den hvert 5 minutt?! Hva faen, hater byshitet. Søppel! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Problemet er at jeg IKKE er logget inn hos PayPal, men likevel kan jeg kjøpe ting på ebay med PayPal-kontoen min, så lenge jeg er logget inn på ebay. Åja sånn. stemmer vel det. Har ikke reagert på det, men kan dette være en måte? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg har trykket på unlink accounts. Så de er ikke linket, men jeg kan likevel betale med den. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Prøvd å bytte passord på Paypal-kontoen? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Folk som stopper opp fordi veien kurver. Redd for å velte eller, kjører faen ikke lastebil heller! Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Folk som stopper opp fordi veien kurver. Redd for å velte eller, kjører faen ikke lastebil heller! Hvor bratt kurve er det snakk om da? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Folk som overhodet ikke har peiling på hva de snakker om. Jeg møtte en figur en gang, som faktisk påstod at Sovjetunionen ble grunnlagt etter den andre verdenskrig. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jeg KJEDER meg så fælt, venter på at helgen kan starte så jeg kan jekke en øl og sette på noe musikk. Men hvorfor starter og slutter helgen alltid så kjedelig? Fredag ettermiddag og Søndag, Mandag... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Folk som sier/skriver anywho istedenfor anyhow. Det gir null mening, ser de ikke det? Endret 14. oktober 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Vg/dagbladet's fascinasjon av hun knulledokka Sophie Elise. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Nettbutikker som ikke har noe lettvint system for å avbestille ordre. Du kan banne på at om du sender mail så svarer de ikke på mailen før 5 min etter at ordren er endret til sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå