Skurupu Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Enig. Det burde være fritt frem for staten å ta organene dine, med mindre du spesifikt har gitt dem bedskjed om det motsatte. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Når man er død burde det ikke brukes masse ressurser på begravelse osv. Er som prikken over i-en etter et helt liv som overforbruker. Alle burde få begrave sine nærmeste ved ønske men som default skulle det bare vært kremering. Organene skal plukkes og alt skal brukes til nytte dersom mulig. Folk som bryr seg om hva som skjer med dem etter de dør er irrasjonelle, dumme og barnslige. Endret 5. oktober 2016 av DJ FROSK Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Joda, logisk sett skulle man ikke tro at det hadde noe å si hva som skjedde/ble gjort med organene ens etter at man er død. For meg er det revnende likegyldig hva de gjør med meg bare jeg er død først, lol. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 at W10 starter på nytt i utide.. 2 ganger på 2 dager Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 at W10 starter på nytt i utide.. 2 ganger på 2 dager Du kan endre aktivitetsperiode. Win update -> "endre aktivitsperiode". Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Den starter på nytt på natta, men poenget er at den ikke skal starte på nytt PUNKTUM Med W7 så ble maskinene manuelt restartet ved behov, noen ganger i året 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Den starter på nytt på natta, men poenget er at den ikke skal starte på nytt PUNKTUM Med W7 så ble maskinene manuelt restartet ved behov, noen ganger i året Har du oppdatert Windows 10 i det siste hvis det er ja, da er det grunnen til pc din starter på nytt, jeg leste det enten her diskusjon.no eller på itavisen du. Jeg men jeg leste att det kommer en oppdatering som fixser det, er ikke 100% sikker der. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Skal kutte opp en rotte i fysiologi i morgen, synes oppgaven er kvalm så jeg prokrastinerer her istedetfor å lese gjennom oppgaveteksten. Skal gå og lage meg litt sjokomelk nå. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Den starter på nytt på natta, men poenget er at den ikke skal starte på nytt PUNKTUM Med W7 så ble maskinene manuelt restartet ved behov, noen ganger i året Har du oppdatert Windows 10 i det siste hvis det er ja, da er det grunnen til pc din starter på nytt, jeg leste det enten her diskusjon.no eller på itavisen du. Jeg men jeg leste att det kommer en oppdatering som fixser det, er ikke 100% sikker der. Jeg er ikke dum, selvsagt har den oppdatert seg, men det betyr ikke at den skal restarte seg selv Det er en stor feil med W10 at de tvinger brukerne til å restarte maskinen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Du må du sette den på manuell oppstart. Kontr panel- ademinstr verktøy - tjenester - Win update. Velg manuell oppstart. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Den starter på nytt på natta, men poenget er at den ikke skal starte på nytt PUNKTUM Med W7 så ble maskinene manuelt restartet ved behov, noen ganger i året Har du oppdatert Windows 10 i det siste hvis det er ja, da er det grunnen til pc din starter på nytt, jeg leste det enten her diskusjon.no eller på itavisen du. Jeg men jeg leste att det kommer en oppdatering som fixser det, er ikke 100% sikker der. Jeg er ikke dum, selvsagt har den oppdatert seg, men det betyr ikke at den skal restarte seg selv Det er en stor feil med W10 at de tvinger brukerne til å restarte maskinen Min starter ikke på nytt automatisk, og har aldri gjort det. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Pakningsvedlegg som ligger i veien for pillebrett når du skal ha dem inn i esken igjen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Du må du sette den på manuell oppstart. Kontr panel- ademinstr verktøy - tjenester - Win update. Velg manuell oppstart. winna.jpg Den er på manuell, alltid vært det Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Bompengene øker til 225kr her i Bergen på dager med høy forurensing. Til gjengjeld får vi gratis buss og bybane. Wohoo bybane som streiker om vinteren, lekker inn vann i regndager, har forsinkelser hver dag og kommer når den kommer, så bra!! </3 Uffda. Når skal disse pengekåte politikerne lese egen rapport og få det trøkt inn i skallen at det er svevestøv fra vedfyring som utgjør største andelen forurensing i byen. For et sted å bo! 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Har sagt det mange ganger før, men, hodepine, det verste som finnes Skulle ønske en kunne fjerne smerte delen i hjernen for den har jeg ikke bruk for Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Har sagt det mange ganger før, men, hodepine, det verste som finnes Skulle ønske en kunne fjerne smerte delen i hjernen for den har jeg ikke bruk for Migrene er verre en hodepine, har ikke hatt migrene anfall selv da. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Folk som gråter over det nye budsjettet som ble lansert! Tydeligvis mange som føler seg buttfucked av det. Til og med en av mine hardcore frpkompis whiner. Endret 6. oktober 2016 av Laffe Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Ser ikke noe hverken for eller mot det nye budsjettet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Bryr meg ikke om det nye budsjettet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Ikke jeg heller. Men sant og si er det fordi jeg stoler litt mer på de som er nå, enn de RG.Så i avisen at de satser fullt på Rogfast nå iaf, der er jo bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå