Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man er død burde det ikke brukes masse ressurser på begravelse osv. Er som prikken over i-en etter et helt liv som overforbruker. Alle burde få begrave sine nærmeste ved ønske men som default skulle det bare vært kremering.

Organene skal plukkes og alt skal brukes til nytte dersom mulig.

Folk som bryr seg om hva som skjer med dem etter de dør er irrasjonelle, dumme og barnslige.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Den starter på nytt på natta, men poenget er at den ikke skal starte på nytt PUNKTUM

Med W7 så ble maskinene manuelt restartet ved behov, noen ganger i året

Har du oppdatert Windows 10 i det siste hvis det er ja, da er det grunnen til pc din starter på nytt, jeg leste det enten her diskusjon.no eller på itavisen du. Jeg men jeg leste att det kommer en oppdatering som fixser det, er ikke 100% sikker der.

Lenke til kommentar

Den starter på nytt på natta, men poenget er at den ikke skal starte på nytt PUNKTUM

Har du oppdatert Windows 10 i det siste hvis det er ja, da er det grunnen til pc din starter på nytt, jeg leste det enten her diskusjon.no eller på itavisen du. Jeg men jeg leste att det kommer en oppdatering som fixser det, er ikke 100% sikker der.

Jeg er ikke dum, selvsagt har den oppdatert seg, men det betyr ikke at den skal restarte seg selv 

Det er en stor feil med W10 at de tvinger brukerne til å restarte maskinen

Lenke til kommentar

Jeg er ikke dum, selvsagt har den oppdatert seg, men det betyr ikke at den skal restarte seg selv 

Det er en stor feil med W10 at de tvinger brukerne til å restarte maskinen

Min starter ikke på nytt automatisk, og har aldri gjort det.
Lenke til kommentar

Bompengene øker til 225kr her i Bergen på dager med høy forurensing. Til gjengjeld får vi gratis buss og bybane. Wohoo bybane som streiker om vinteren, lekker inn vann i regndager, har forsinkelser hver dag og kommer når den kommer, så bra!! </3

Uffda. Når skal disse pengekåte politikerne lese egen rapport og få det trøkt inn i skallen at det er svevestøv fra vedfyring som utgjør største andelen forurensing i byen. For et sted å bo!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...