Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Parkerte på en P-plass, betalte 40 spenn, kom tilbake etter 1,5 time for å finne en bot under viskeren. "Du har betalt på den store røde automaten som er supersynlig ved innkjørselen, automaten du skulle ha betalt på er den lille dritten gjemt i hjørnet der".

 

Flott.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

ALLE arbeidsplasser har krav om forsikring, men det er ikke krav om forsikring for fritiden

Selvfølgelig ikke. Men så var ikke det hovedpoenget mitt heller. Det var bare noen eksempler.

Greia var når folk skal blande seg inn hva andre velger å gjøre! Stå på ski og konkurrere for landet sitt ser jeg på som jobb, på lik linje som når folk velger å jobbe som f.eks snekre!

 

Man utgjør jo en jobb!

 

Hvor farlig er en spikerpistol.

Lenke til kommentar

Marvel suger så jævlig. Skal aldri se en sånn "lowest common denominator"-film igjen, vil heller skyte meg selv!

Alt er safe, statisk og shallow. Ingenting er memorable. Vi er alle blitt lurt av dette søppelet.

 

Ting på samlebånd har aldri jo vært av noe særlig kvalitet.

 

Var kanskje ikke en god ide å filmatisere skriblerier fra en gammel mann med for mye barnslig fantasi, som skapte et univers uten regler og stil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Marvel suger så jævlig. Skal aldri se en sånn "lowest common denominator"-film igjen, vil heller skyte meg selv!

Alt er safe, statisk og shallow. Ingenting er memorable. Vi er alle blitt lurt av dette søppelet.

 

Ting på samlebånd har aldri jo vært av noe særlig kvalitet.

 

Var kanskje ikke en god ide å filmatisere skriblerier fra en gammel mann med for mye barnslig fantasi, som skapte et univers uten regler og stil.

100% enig.

Lenke til kommentar

Marvel suger så jævlig. Skal aldri se en sånn "lowest common denominator"-film igjen, vil heller skyte meg selv!

Alt er safe, statisk og shallow. Ingenting er memorable. Vi er alle blitt lurt av dette søppelet.

 

Ting på samlebånd har aldri jo vært av noe særlig kvalitet.

 

Var kanskje ikke en god ide å filmatisere skriblerier fra en gammel mann med for mye barnslig fantasi, som skapte et univers uten regler og stil.

 

AoxU1M5.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er jeg sånn veslevoksen fedora-person bare fordi jeg ikke liker å kaste bort tid på formulaiske filmer?

 

Nei, men du er det kanskje når du mener at det ikke var en god idé å lage dem. Marvelfilmene har vel omsatt for over 8 milliarder dollar tilsammen, så Marvel og filmstudioene synes sikkert ideen var brillefin.  :cool:

 

Edit: Det er nok derfor det allerede er planlagt over 20 filmer til de neste årene som du heller ikke behøver å kaste bort tiden på...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er jeg sånn veslevoksen fedora-person bare fordi jeg ikke liker å kaste bort tid på formulaiske filmer?

 

Nei, men du er det kanskje når du mener at det ikke var en god idé å lage dem. Marvelfilmene har vel omsatt for over 8 milliarder dollar tilsammen, så Marvel og filmstudioene synes sikkert ideen var brillefin.  :cool:

 

Edit: Det er nok derfor det allerede er planlagt over 20 filmer til de neste årene som du heller ikke behøver å kaste bort tiden på...

 

Geir :)

 

 

Savner den tiden da det var kult å være litt sånn pretensiøs fjott.

Nå måtte jeg bare ha et lite utbrudd.

 

Men joda, om jeg var en sånn hollywood film-person så hadde jeg sikkert solgt meg selv til høystbydende ganske kjapt

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...