Dubious Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Dere bruker ikke smør på brødskiva da? og uansett så går det an å steke uten olje Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Grandiosa. De selger den til 25 kr i håp om at folk skal glemme at den smaker vondt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Dere bruker ikke smør på brødskiva da? og uansett så går det an å steke uten olje Vi spiser ikke noe særlig brød, så vi hadde ikke smør. Det er kanskje mulig å steke uten olje, men ikke med vår stekepanne. Ting fester seg for lett. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Grandiosa. De selger den til 25 kr i håp om at folk skal glemme at den smaker vondt. Det er godt, men det er ikke sunt. 2 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Folk på jobb som gjør nr.2 på dass og etterlater skåla brunsmurt til opp til dassringen. Hva slags oppdragelse har man? Dassbørsten står rett ved siden av. Endret 29. september 2016 av Smirnoff 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Grandiosa. De selger den til 25 kr i håp om at folk skal glemme at den smaker vondt. Det er godt, men det er ikke sunt. om en liker papp ja.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Grandiosa. De selger den til 25 kr i håp om at folk skal glemme at den smaker vondt. Det er godt, men det er ikke sunt. om en liker papp ja.. Enig at bunnen kan smake litt papp ja... Men dersom man har lite tid etc så dør man ikke av Grandis to ganger i måneden. Det er veldig sjelden jeg spiser det, men smakte det for et par helger siden hos kamerat i Norge. Her jeg bor i Sverige har de ikke samme Grandiosa... altså den originale med ost skinke og paprika. Endret 29. september 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Det er ikke skinke, det er storfekjøtt mikset med fyllstoff (soyaprotein). Bunnen er det kvalmeste og konsistensen generelt. Endret 29. september 2016 av BadCat 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Grandiosa. De selger den til 25 kr i håp om at folk skal glemme at den smaker vondt. Det er godt, men det er ikke sunt. om en liker papp ja.. Enig at bunnen kan smake litt papp ja... Men dersom man har lite tid etc så dør man ikke av Grandis to ganger i måneden. Det er veldig sjelden jeg spiser det, men smakte det for et par helger siden hos kamerat i Norge. Her jeg bor i Sverige har de ikke samme Grandiosa... altså den originale med ost skinke og paprika. Er jeg sulten å har cola ved siden, kan jeg greie et par stykker Grandiosa, hvis ikke hiver jeg Grandiosa oppi fryseren igjen å lar noen andre få den hvis di kommer hit. andre pizzaene er mye bedre smak i da. Endret 29. september 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Dr. Oetker <3 (Den irriterer meg ikke) Endret 30. september 2016 av L/\R~ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Sulter heller enn å spise papp Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hvem pitsa er egentlig god? Tenkte jeg skal kjøpe en pitsa til helga, har ikke så mye greie på pitsa. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hvem pitsa er egentlig god? Tenkte jeg skal kjøpe en pitsa til helga, har ikke så mye greie på pitsa. Big One. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hvem pitsa er egentlig god? Tenkte jeg skal kjøpe en pitsa til helga, har ikke så mye greie på pitsa. Big One. Takk da prøver jeg den Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Har 4 pizzasjapper 5-10 gangminutter unna. Til helsike med frossenpizza. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Folk som skriver "pitsa" 5 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Folk som skriver "pitsa" Og folk som uttaler kjøtt, kino og kylling som schøtt, schino og schylling. 5 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg synes øtker smaker Revenant. Originale ristorante småpizzaene syns jeg er best. Men de fins kanskje ikke lenger? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg synes øtker smaker Reve mat. Originale ristorante småpizzaene syns jeg er best. Men de fins kanskje ikke lenger? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Savner Originale Pepperoni. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå