Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-68389

Ser en som selger en ny vare med verdi kr. 2000,- på facebook. Har skrevet hbo 1500,-. Første bud som tikker inn... Kr. 100,- *facepalm*

Da jeg la inn første-budet på leiligheten jeg faktisk fikk kjøpt for 3 år siden, så la jeg inn et bud på en hel krone, ja du hørte riktig - 1KR! Det har ingenting å si hvor det starter, det er bare for å melde interesse og alle skjønner at det som skal selges ikke blir solgt for den prisen. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Har pc-pulten som nattbord. Våknet av at jeg veivet ned et fullt vannglass som druknet tastaturet mitt. Andre gang på en mnd (4. Gang i år?!). Tviler på at det kan reddes denne gang. Byttet tastatur før sommeren engang, av akkurat samme grunn. Jeg må finne en annen løsning på det der, nå er jeg så sinnsykt lei!

Det er ingen automatikk i at elektronikk automatisk dør av væske. Napp ut ledningen og skru det fra hverandre. Legg i ovnen på 50 grader, og/eller bare lufttørk i 24 timer. Jeg har sølt klissete væske over flere tastaturer ved flere annledninger, og ingen av de tastaturene har heller dødd. Jeg måtte dog skru alt helt fra hverandre og være nøye med å rense alle kriker og kroker med blå isopropanol. 

Lenke til kommentar

 

Ser en som selger en ny vare med verdi kr. 2000,- på facebook. Har skrevet hbo 1500,-. Første bud som tikker inn... Kr. 100,- *facepalm*

Da jeg la inn første-budet på leiligheten jeg faktisk fikk kjøpt for 3 år siden, så la jeg inn et bud på en hel krone, ja du hørte riktig - 1KR! Det har ingenting å si hvor det starter, det er bare for å melde interesse og alle skjønner at det som skal selges ikke blir solgt for den prisen.

Joda. Det er en ting. Men om man skriver en minstepris så ser jeg ikke vitsen med å komme med et helt vanvittig skambud. Fleste leiligheter og hus har ikke noe minstepris man setter, bare en takst :-P

Lenke til kommentar

http://www.abcnyheter.no/penger/okonomi/2016/09/28/195245355/hele-23.700-ufoere-har-mistet-bostotten-de-siste-arene

Dette er jo direkte løgn.

Vi uføre mistet bostøtten på grunn av uførereformen. De fleste av oss unge uføre har like mye som en sosialklient i disponibel nettoinntekt.

Uføre har de siste årene hatt negativ kjøpekraft. Dette er det stikk motsatte av hva Husbanken påstår.

 

På grunn av nye regler for bostøtte, så ligger jeg 3000 i året over grensa. På grunn av disse 3000, så har jeg mistet nesten 1000 i måneden.

Lenke til kommentar

http://www.abcnyheter.no/penger/okonomi/2016/09/28/195245355/hele-23.700-ufoere-har-mistet-bostotten-de-siste-arene

Dette er jo direkte løgn.

Vi uføre mistet bostøtten på grunn av uførereformen. De fleste av oss unge uføre har like mye som en sosialklient i disponibel nettoinntekt.

Uføre har de siste årene hatt negativ kjøpekraft. Dette er det stikk motsatte av hva Husbanken påstår.

 

På grunn av nye regler for bostøtte, så ligger jeg 3000 i året over grensa. På grunn av disse 3000, så har jeg mistet nesten 1000 i måneden.

 

Det er jo bare til å ikke stemme blått blått det, blir sikkert ny regjering neste gang og da skal symbolsaker som mer til uføre og feriepengene til Arbeidsledige tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...